Golf 1 lose koci
Collapse
X
-
Hvala za odgovore i slike, kupio sam paknove juce, ovih dana cu da ih namestim i da vozim auto na valjke pa cu da znam na cemu sam,
pozdrav"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
f
OFF
Moj savet, posto ljudi kod nas su "sto.a" i nece da odvoje par hiljada ili stotina din. da bi, kao po pravilu, menjali ulje u kocnicama na svakih dve godine!!! Sta sam hteo reci, kad menjas plocice, pogledaj prvo diskove, a zatim kad sve to stavis promeni ulje ako nisi skoro a ako jesi obavezno proveri da li ima u sistemu vazduha...
Toliko od mene...
Comment
-
-
@remus
Isti takav servo na slici koju si okacio ja imam na vw golf-u mk1 iz 1981 1600 Diesel ali Shvaba, a servo sa slike koju sam ja postavio sam imao u mk2 1990 GTD isto shvaba.
Tako da me niko nije slagao. A nagledao sam se raznih izvedbi mk1 i mk2 TAS-ovih, ista situacija kao sa nashom zastavom svaki se razlikuje, a bogami i fali po neki deo.
Kazem samo da je bolje da pokusa da stavi sa dvojke vakum pumpu i servo.
Pozdravw
Comment
-
-
Prijatelju, pre mesec dana sam promenio ulje i ispustio vazduh, dobosi su obradjeni, prednje plocice su presle 2000 km, diskovi nisu bas sjajni ali daleko od toga da su bas losi. u servisu kada su mi menjali plocice su mi rekli da su diskovi jos ok, nisu za zamenu ali malo su izbrazdani pa hocu i njih da zamenim. Zadnji paknovi Ferodo premier su stavljeni novi kada sam obradio dobose pre 7000 km, ali mi sada zadnji tockovi vrlo malo koce, bio sam u servisu pre neki dan da zamenim lezajeve i tada su proverene kocnice, stavljen auto na valjke i prednji koce ali zadnji skoro uopste, paknovi sagoreni tako da mi je sada ostalo samo da menjam redom dok ne postignem normalno kocenje! A ako i tada ne bude lepo kocio ugradjujem servo i zavrsen posao! Pozdrav"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Ugradnjom serva nece auto bolje kociti, vec ces jedino lakse pritiskati pedalu kocnice, tj. manjom silom za isti efekat kocenja.
Comment
-
-
Znam, jasno mi je to, a to mi je mozda i potrebno jer treba muski da nabodem kocnicu kada hocu ostro da stanem, mislim da nemam dovoljno kilograma da trenutno blokiram tockove
Bez zezanja, sa novim zadnjim paknovima ce verovatno ok da koci ali recimo vozim pun auto, 5 ljudi, na magistrali i moram da drzim pristojno rastojanje da bih mogao da stanem ako ovaj ispred pocne da koci, s tim sto mu mnogo pomazem kocenjem motorom."Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
mislim da nemam dovoljno kilograma da trenutno blokiram tockove
I moj savet ti je da izmenjas sve sto mozes sebi da prisustis kod kocionog sistema, pocevsi od creva i cevi, jer mi je na srecu kociona cev pukla dok je burazer drukao kocnicu radi izbacivanja vazduha iz sistema.. Ne bih se lepo proveo da mi je u voznji pukla...
BMS team
Comment
-
-
Normalno da ne blokiram tockove, samo hocu da objasnim koliko ih je tesko blokirati, meni je pukla ona gumena cev sto ide do celjusti, na lezecem panduru, u stvari ispred lezeceg, sreca pa mi je to bilo u ulici tako da sam dobro prosao, moglo je ne daj boze na nizbrdici, a ovde ih imamo mnogo! Danas kad dodjem kuci sa posla menjam paknove pa cemo da vidimo rezultate"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
-
Zamenjeni paknovi, odzraceni ponovo svi tockovi, sada koci kao zmaj! Na minimalan pritisak pedale se oseti kocenje a na malo veci pritisak blokiraju svi tockovi u isto vreme i drzi pravac dok koci, nema potrebe da idem na valjke jer sam zadovoljan. Servo ce da saceka dok sredim neke druge stvari na kolima (sajle rucne, amortizeri).
Pozdrav svima"Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"
Comment
-
Comment