Ti si rekao kako honda ima lose menjace,sto sam ja negirao,a to sto menjac treba da se zagreje 1 min je kod vecine kola tako
ja sam rekao i kazem da je lose da bilo koji menjac ide na servis na 40.000km kao sto je receno da zahteva Honda, inace nastane belaj.
ajde da je automatik, mada je i to preterano cesto ali za manuelne ako se puca na dobro/kvalitet nema govora o nekakvim servisima tog tipa.
E eno napunih 200.000 neki dan a i motor i mjenjac u komadu i rade najnormalnije...nista im nije radjeno sem redovnog servisa pri cemu NIKAKO ne mislim na mjenjac...sta reci...honda je to
DARKO-NS , najgora je kombinacija kad imas malo ulja i gustog ulja.
tebi ide sae90 ,uzmi neko strano kvalitetnije i promeni skroz ( oko 3 litra),ali da bude isto SAE90,zamoli prodavca ako ima neko na tocenje pa provuci kroz prste da vidis dal je malo redje.
ima razlika u gustini i ako su isto SAE.
ovo Galaxsovo je bas gusto,imao sam i ja problema sa jugom zimi.
kad ga upalim nesmem da pustim kvacilo 3-5 minuta dok se malo ne zagreje motor,imace ugasi ga sila otpora u menjacu
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
E eno napunih 200.000 neki dan a i motor i mjenjac u komadu i rade najnormalnije...nista im nije radjeno sem redovnog servisa pri cemu NIKAKO ne mislim na mjenjac...sta reci...honda je to
lepo je cuti... znaci nisi nikada za 200.000km takao menjac ti ili bilo ko, nikada nije menjano ulje ?
bilo je price od vlasnika Honde ovde i na hrvatskom i drugim forumima da Honda kao fabrika zapoveda izmenu ulja menjaca (laki servis) na svakih 40.000km za manuelni menjac. mozda ta prica vlasnika Hondi ne odgovara istini, to ne znam, smatrao sam da sami vlasnici znaju sta je Honda napisala u uputstvima za upotebu.
ja znam za moj Volvo da se ulje u menjacu menja samo jednom, na prvih 1.000km (sva ulja u motoru, menjacu, diferencijalu, servo volana) i nikada vise ne dotice menjac a po uputstvu same fabrike.
znaci, i za 200.000 i za 400.000 i za 1.500.000 km ulje se ne menja eventualno se samo dolije ako i koliko fali. a ulje je lakotekuce, ATF tip F sto je ekvivalent po viskoznosti SAE 30 tako da je menjac uvak "kao kroz buter" i po najvecim zimama. jedna od stvari koja je vrlo solidno napravljena, za uzor.
btw, od Honde se i ocekuje da bude top kvalitet, po tome je poznata njena mehanika a onih 40.000km za menjac se bas i ne uklapa u taj imidz, ako je tacno sto drugi vlasnici Hondi pricaju
Brick u pravu su ljudi za onih 40k. Istina je da kod 40.000 lijepo u upustvu pise R - replace. Ja to shvatam kao normalno. Nego mislio sam na havarije mjenjaca koje su, koliko ja znam, za hondu nepoznanica. Ima fora kod gradacije vezano za zazore, jer ako stavis gusto ono ne uspje da prodje svugdje gdje treba i mjenjac radi suv - jedino tad se moze desiti havarija.
Elem dobra je to fora za volvo na kraju krajeva volvo je do 'aja auto, a s druge strane, dobro tretiran model je onaj kod koga se vlasnik drzi nekog (najbolje fabrickog) rasporeda inspekcije ili zamene delova ukljucujuci i fluide.
Aj
A sta je tu normalno da se ulje iz menjaca menja na 40.000km? Ne mogu da verujem da je to stvarno tako. Pa ja na svom Nisanu, nisam nista pipao, niti je ko drugi pre mene a presao sam oko 220.000km, samo ponekad pogledam nivo ulja, da bih dosuo ako treba ali se to nije nikad desilo. Negde sam jos video da na nekim motorima Honde, mora na svakih 30.000km da se steluju ventili. I to mi je katastrofa! Pa moj stari Escort nije imao tu potrebu, da ne pricam i Hondi.
pa stvar i jeste sto nije normalno u modernom autu menjati ulje u manual menjacu, Honda je ocito izuzetak po tom pitanju. isto to sa stelovanjem ventila, to je bilo nekada tokom 70tih uobicajeni ritual a vec do polovine 80tih u Evropi su skoro svi presli na rad ventila bez manuelnog podesavanja. isto kao i kocnica (mislim na dobos sistem), zatim kvacila gde se automatski podesava zazor, a od kraja 80tih i pocetka 90tih i uvodjenja kanalnog kaisa za pomocne agregate motora prestaje potreba i za podesavanjem kaisa, kao i za podesavanjem zupcastog odnosno lanca razvoda.
sve je automatik a u servis se ide jedino ako se pokvari, obicno izmedju 200 i 300 k km.
do tada jedino se na motoru radi zamena ulja, filtera ulja goriva i vazduha i svecica, kao jedine stavke redovnog odrzavanja.
dobro zamena jos tu i antifriza, kocione tecnosti, dolivanje destilovane vode u aku po potrebi i slicno.
A sta je tu normalno da se ulje iz menjaca menja na 40.000km? Ne mogu da verujem da je to stvarno tako. Pa ja na svom Nisanu, nisam nista pipao, niti je ko drugi pre mene a presao sam oko 220.000km, samo ponekad pogledam nivo ulja, da bih dosuo ako treba ali se to nije nikad desilo. Negde sam jos video da na nekim motorima Honde, mora na svakih 30.000km da se steluju ventili. I to mi je katastrofa! Pa moj stari Escort nije imao tu potrebu, da ne pricam i Hondi.
Comment