kracenje amorta Z-128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    kracenje amorta Z-128

    od kad sam ga spustio imam problem
    posto napred nisam sabijao opruge nego ih sekao nije tvrd nego je i dalje ostao mekan ( sto sam i hteo ) sto mi stvara probleme cak i pri manjim rupama i ulegnucima na putu zato sto nisam skratio i amortizer pa on "radi" u maltene sabijenom rezimu i onda se sabija do kraja i "udara" pri svakoj manjoj rupi

    ubaci cu uskoro nove pa bi ih skratio ali koliko

    opruge ne znam koliko sam skratio ali je poprilicno spusten

    mislim da je oko dva ili dva ipo kruga

    imao sam soluciju da ubacim od Fijata 127 ali ne znam koliko su oni kraci
    da ih ne kupim pa da su prekratki ili da mora jos da se skinu

    znaci,koliko da skratim amorte

    this is a question now
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    #2
    Kraci su od 127, mozes njih da stavis.

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #3
      znam da su kraci ali ne znam koliko

      sada nema ni veze uzeo sam danas sachs-ove pa cu njih na panj pa kako im bog da

      skraticu ih za jedno tri santima pa kako bude
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • Pole
        CBC Senator XXL
        • 05.10.2006
        • 363
        • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

        #4
        e sad,skratio sam amorte za 2cm i posto sam opruge kratio a ne sabijao ostao je mekan pa je shtosovao na rupama.
        onda sam popizdeo i skratio ih za jos 4cm ne razmisljajuci o posledicama i
        normalno iako je bio jos kraci opet je shtosovo i jos vise nego pre.
        normalno trebalo ga je onda dopuniti uljem posto mu se povecao prostor za sabijanje i nije mogao da odradjuje svoj posao-m@garac
        onda sam popizdeo i ubacio jos jednu oprugu,onu sto imaju noviji kecevi dodatnu na zadnjem trapu i onda je bio ko grom
        a onda popizdim i skinem gibanj ( tri lista ) i ubacim cetvrti list jer je bio i nazad mekan a jos i spusten pa je i nazad lupalo pod opterecenjem.
        e posto se,normalno,najezio zbog cetvrtog lista dodatno sam ga spustio za jos par santimetar ( na srafove ) sto je ukupno oko 6cm.
        sad vise nece da me hebe

        mogao bih da napisem expertizu koliko sam ih puta skidao i vracao
        zasto krava nosi zvonce...?...?...?
        pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          #5
          A da ti skines plocu na kojoj stoji opruga na amortizeru , prosiris je malo , napravis cevku sa navojem kod strugara ciji je unutrasnji precnik = spoljni precnik amortizera + plus dve ploce sa urezanim istim tim navojem i imas COIL OVER . Posle samo zavijas te matice na jednu i drugu stranu i tako spustas i dizes auto . Zaboravih za ta cevka treba da se zavari za telo amortizera .
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Pole stvarno si ludjak
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #7

              Comment

              Working...
              X