Danas popodne pri parkiranju mi se otkaci poluga biraca brzina...
Bar mi se tako cini. Rucica menjaca seta kako joj se dopadne, ubadanje brzina se svodi na magiju i filmske trikove i pojma nemam da li je auto u brzini ili ne.
Da li neko zna "napamet" kolika je to intervencija na mom Zenomobilu, koliko traje i, najvaznije, koliko bi to moglo da me opali po dzepu?
Dakle, bio u Calibri i konstatovano je sledece:
Nije birac brzina vec nosac biraca brzina.
Birac je naslonjem na jedan nosac koji ima u sebi jednu gumu koja je za nosac pricvrscenja preko matice na srafu i sve to sa osiguracem.
Osigurac je ispao, a samim tim i sraf i guma pa birac landara, ima ogroman hod i neprecizan je.
Prirucno stavljena neka guma, matica, velika sajbna i osigurac. Nije kako treba, ali moze da se vozi u iscekivanju cene doticnog dela. Sama guma ne moze da se poruci vec, verovatno, nosac sve sa gumom, osiguracem i tako to. Sad je menjac precizan k'o na novom Yugu.
Ova intervencija je bila dz.
Jos da dodam da Corsa C iam fanricku gresku s tim biracem (koji meni nije crkao) jer je prenezan za tu svrhu i on zna da ode i na 20K km, a zna da traje i traje... Sad se isporucuje novi tip koji traje koliko i auto, a mozda i duze.
Bar mi se tako cini. Rucica menjaca seta kako joj se dopadne, ubadanje brzina se svodi na magiju i filmske trikove i pojma nemam da li je auto u brzini ili ne.
Da li neko zna "napamet" kolika je to intervencija na mom Zenomobilu, koliko traje i, najvaznije, koliko bi to moglo da me opali po dzepu?
Dakle, bio u Calibri i konstatovano je sledece:
Nije birac brzina vec nosac biraca brzina.
Birac je naslonjem na jedan nosac koji ima u sebi jednu gumu koja je za nosac pricvrscenja preko matice na srafu i sve to sa osiguracem.
Osigurac je ispao, a samim tim i sraf i guma pa birac landara, ima ogroman hod i neprecizan je.
Prirucno stavljena neka guma, matica, velika sajbna i osigurac. Nije kako treba, ali moze da se vozi u iscekivanju cene doticnog dela. Sama guma ne moze da se poruci vec, verovatno, nosac sve sa gumom, osiguracem i tako to. Sad je menjac precizan k'o na novom Yugu.
Ova intervencija je bila dz.
Jos da dodam da Corsa C iam fanricku gresku s tim biracem (koji meni nije crkao) jer je prenezan za tu svrhu i on zna da ode i na 20K km, a zna da traje i traje... Sad se isporucuje novi tip koji traje koliko i auto, a mozda i duze.
Comment