Drugar ima problem na renou 5 campusu, glave mu prednji tockovi, ustvari desava se sledece, kad je auto hladan sve radi kako treba, medjutim kada se kocnice zagreju, blokirju tockovi, tj. konstantno koce prednji, sto se jace zagreju , vise i koci. Probano je sve, promenjeni su diskovi i plocice, stavljeno Locas, promenjena creva, pokusano sa kljestima, promenjeno je kociono ulje dva puta, glavni kocioni (on je stavljen polovan i sve se isto desava. Da li se nekom desavalo nesto slicno, i da li uopste treba pokusati sa novim kocionim cilindrom? Hvala
Zasto stalno blokiraju kocnice?
Collapse
X
-
Re: Zasto stalno blokiraju kocnice?
Originally posted by gillepokusano sa kljestima,
Comment
-
-
A gumica?Najvise prljavstine se nakupi u onaj kanal od gumice tj. ispod nje.Da li je ti ocisceno?Stavljena nova gumica?Niste bas morali smirglati klip,ako je sve u redu(nema dubinskih ostecenja od rdje) ocisti se obicnom krpicom.Ako ne moze tako onda je uglavnom klip za bacanje.Klip treba da ide rukom kad se gura nazad u klesta.
Samo vadjenje klipa i vracanje cistog ne znaci nista...
Comment
-
-
da li je glavni kocioni ispitan na stolu posto je polovan.da li su gumice na klipovima dobre ispraznite ceo sistemtj
ispustite UK ulje u plasticnu flasicu.naj bolje od male kisele jer se tu vidi da li ima prljavstine.
uzmite lepo u radnji alkohol 1l sipajte u sistem i najnormalnije ga izluftirajte da kocnice "vataju".provozajte ga tako jedno 10km blage voznje bez nekih ludih kocenja i vidite sta se desava.ako i tada blokira 99.99%je glavni kocioni ili klipovi na tockovima.blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
Comment