zamena lezaja zadnjeg tocka na vw polo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • batakole
    CBC Član
    • 13.03.2006
    • 96
    • Beograd
    • Punto classic 1,2 8v

    zamena lezaja zadnjeg tocka na vw polo

    U pitanju je po svemu sudeci lezaj zadnjeg tocka koji se jako cuje u voznji i to sto je veca brzina brujanje je jace.Cuo sam da zamena tog lezaja nije mnogo teska tj. nema izbijanja lezaja i slicno.Ako neko moze ukratko da mi objasni mnogo bo mi znacilo.Hvala unapred. Inace polo je 1987. god. i pozadi ima dobose
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    #2
    skini tocak, ravnim srafcigerom skini polako uz kuckanje onaj cep na dobosu,,,,nakon toga izvuci zicani osigurac, prolazi kroz glavni sraf, skini limeni osigurac koji obuhvata sraf, odvrni sraf 22 cini mi se, skini dobos, izvadi lezajeve,,,2 komada konusni, zapamti kako su stajali, stavi nove, isto tako samo ubacis, postavi dobos, zavrni sraf na glavcini koliko imas snage jako zategni, i poslije toga odvrni za pola kruga-krug, tj toliko da se dobos pocne slobodno okretati kad ga okreces rukom,,,
    vrati limeni osigurac, zatim i zicani sa rascjepkom koja ce vjerovatno da se polomi, ali nema veze nista ne smeta,,,ispast ne moze...
    vrati poklopac, i tocak,,,spusti dizalicu, i sa jaranima na pice...

    napomena, poslije zavrtanja srafa i stavlajnja osiguraca i rascjepke napuni koliko moze da stane grafitne masti koja dolazi uz lezaj i napuni i poklopac isto, visak ce da izbije pozadi na zaptivci,,,,
    i ako pokusavas da skines dobos a on nikako nece da spadne, i ne moze ni macolom da se odvoji,,,,ustani lagano, bez nerviranja, otvori vrata i spusti rucnu ....cesto se desava....
    mislim da sam bar malo pomogao

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      i dok zatezes sraf na glavcini vrti drugom rukom dobos


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        U ovoj prici fali mnogo bitnih stvari da bi je neko( ko nije nikad menjao lezaj) primenio na konkretan slucaj.

        1.Sta ako ne bude mogao da skine dobos i pored spustene rucne,cak i popustene sajle(Marfi je bio automehanicar-100%)?
        2.Da li je svima jasno da iz dobosa treba izbiti stare kosuljice lezaja i kako ako nemate odgovarajuci alat?
        3.Kako staviti nove u dobos a da ih tom prilikom ne oshtetite?
        Originally posted by dandy
        napomena, poslije zavrtanja srafa i stavlajnja osiguraca i rascjepke napuni koliko moze da stane grafitne masti koja dolazi uz lezaj i napuni i poklopac isto, visak ce da izbije pozadi na zaptivci,,,,
        Jbga,ovako kako ti napisa,ispade da treba da ga podmaze kad sve sklopi.Gde ce da izbije visak masti?Preko zadnjeg semeringa unutar dobosa?Tu bi bas lepo zamastio pakne...Jedino sto bi ta mast tesko prosla iz one kapice u dobos.

        Zaboravismo da dobos treba oprati i odmastiti da bi izbacili stare opiljke...

        Bolje objasniti sve do kraja i uraditi po PS-u ili ne raditi uopste.

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #5
          hahha, pa naravno da bi trebalo objasniti do detalja, ali za to bi trebalo bar 200 redova ili mozda vise....
          a bar je ovo postupak koji se radi onako bas jednostavno,,,,mada, kos to ti rece marfi je cudo

          I naravno uvijek kad zapne ia telefon, pa moze da pozove nekog od drugara, i rijesi nedoumice,,,,mislim da na dosta mjesta ima i moj broj,,,i uvijek sam spreman pomoci,,,

          ma, koliko god da stavi masti ona i ako izbije, to je vrlo mala kolicina i posto se dio sa paknovima na koji nalijeze dobos ne rotira a semering senalazi na njemu, nece zamastiti paknove,,,,bar se to meni nikad nije desilo, a ne znam ni sam koliko sam ih zamijenio,,,


          eh da da napomenem, moj propust.... za izbijanje kosuljice, obicna cijev koja ulazi u dobos, i izbije se, u stvari, nekad i skoro sam ispadne....

          Comment

          • batakole
            CBC Član
            • 13.03.2006
            • 96
            • Beograd
            • Punto classic 1,2 8v

            #6
            ponovo isti problem nakon zamene lezaja

            Iako sam hteo da zamenim sam taj lezaj, zbog niske cene lezaja i zamene kupim isti u auto line i mehanicar ga zameni .Dva dana je sve bilo u redu a treceg je lezaj ponovo prozujao i to jace nego ranije.Kupio sam najjeftiniji lezaj koji sam nasao cini mi se NK ili sl. Bez obzira na to cini mi se da je mnogo brzo propao ili mozda nije strucno namesten. Sta bi moglo da bude u pitanje molio bih za savet jer se bas mnogo cuje i nervira. A da sad sam se setio da je poceo da se cuje tek kada sam opteretio vise auto - cetiri odrasle osobe

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              A da kupis kvalitetni lezaj,koji nije 300-400din??? U ZR-u ima SKF (ako ne laze prodavac) za 1200 din set.
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • rajmax63
                CBC Prijatelj
                • 02.04.2005
                • 1415
                • Bačka Palanka
                • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                #8
                Re: ponovo isti problem nakon zamene lezaja

                Originally posted by batakole
                Iako sam hteo da zamenim sam taj lezaj, zbog niske cene lezaja i zamene kupim isti u auto line i mehanicar ga zameni .Dva dana je sve bilo u redu a treceg je lezaj ponovo prozujao i to jace nego ranije.Kupio sam najjeftiniji lezaj koji sam nasao cini mi se NK ili sl. Bez obzira na to cini mi se da je mnogo brzo propao ili mozda nije strucno namesten. Sta bi moglo da bude u pitanje molio bih za savet jer se bas mnogo cuje i nervira. A da sad sam se setio da je poceo da se cuje tek kada sam opteretio vise auto - cetiri odrasle osobe
                sve radis pogresno.
                1.ne kupuj jeftine delove.idi u proverene radnje sa auto delovima
                2.ne moj nista na autu raditi ako ne znas.
                3.mozes napravitti jos vece sranje.
                4.znanje (prakticno)se ne uci preko foruma nego se zanat krade očima.
                blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                Audi ima crveno T

                Comment

                • dandy
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 513
                  • Bijeljina-Beograd Medakovic

                  #9
                  ma dobro ljudi, nemojte odmah po ledjima covjeka, pita, pa ako mozete pomozite,,,svi mi znamo sta bi i kako trebalo, ali ako nesto ne probas neces ni uspjeti
                  Naravno da generalnu ne moze da odradi po forumskim uputama, ali zamjenu lezaja, pa zatvorenih ociju se to moze odraditi,,,,

                  Drugar, mozguce je da ili nije nepunio grafinom masti lezaj ili da lezaj nije dovoljno bio stegnut, i to se desava da poslije par dana treba da se dotegne, jer prvo stezanje ne smije biti prejako, i cesto se desava da se poslije dotezanja sve sredi...
                  probaj prvo tu varijantu....

                  Comment

                  • Delkan
                    CBC Senator XXL
                    • 14.06.2005
                    • 829
                    • 60 km From BG,West

                    #10
                    Kineski lezaj 100%!

                    Comment

                    Working...
                    X