Lezaj na izlasnom vratilu menjaca odnosno lezaj na spojnickoj,imao sam isti problem neko je gore naveo isto to je to.Probaj da zamenis ule u menjacu ili malo gusce da sipas,nije strasno ja vozim tako vec trecu godinu.
Cangrljanje u menjacu
Collapse
X
-
Izlazno vratilo menjacha je pinjon osovina a spojnicka je ulazno vratilo menjacha.
Sta sad?
Po 2 lezaja na sakom.. koji ?
Neznam konstrukciju menjacha da li je 2 osovinski ili 3 osovinski dabi se izjasnio.
Obicno je 5 brzina ta koja daje najvece naprezanje na pinjonu i donjem lezaju istog.
Dakle na izlaznoj osovini ako je 2 osovinac.
Isti lezaj moze da se shimsuje, dakle zazor mu se steluje sa podloskama (tanke platne, 0,1 do 1mm kako koje marke i modela?.
Nebi se tako lako gadjao i sa sigurnosti tvrdio ovako izdaleka sta je greska ali vrti se negde u mojoj poruciAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
@ BOOST
Mjenjac je 2-osovinski i ovo sto kazes "pije vode" - V brzina + ubrzanje sa cca. 3000rpm = naprezanje
Inace fabricko ulje je 75W80 API 5 (trenutno TransElf) - neki prijedlog sta da naspem?Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
API GL4 sa EP aditivima (extra pressure), SAE 90.
cini mi se da Poljska vise nema tako jake zime, ako ima bice otezana upotreba menjaca dok se ne zagreje ulje.
trazi neko pomenuto hipoidno ulje za zadnji most auta sa RWD. ono je vrlo otporno na sile smicanja.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment