Dakle, na ovoj slici se vidi ostecenje venca kako ga je pinjon oglodo, razlog je pucanje jednog od zuba koji se uglavio u pinjon zupcanik i terao u krug.
Vlasnik nije ni znao sta se desava da mu nije zaglavio u 5 brzini sbog spona koji je uleteo po osovinu biraca i zaglavio je.






Sad, menjach od mog Aera , kupljen je sa ovim defektom.
Isto se desilo i ovde sa razlikom da nije zaglavio pa je vozen dok nije skrljao jedan veci komad medju zupcanik pinjona i venca te naterao da osovina pinjona bude zabacena na stranu, rezultat, pucanje kucista menjacha.





Elem, najgore sto mozete uraditi je naterati kolosa da skakuce u startu gubeci trakciju , pikovi momenta na pinjonu su tada 30.000+ Nm
Neki koji se nerazumeju u materiju nabadaju da je losa konstukcija u pitanju, mogu reci samo da neznaju fiziku dovoljno.
Ili imaju ogranicene vizije. Auto je jednostavno pretezak na prednjem trapu a iskustva bazirana na autima teskim komplet kao prednji trap kod SAABa su nemerodavna i netreba ih slusati
Vlasnik nije ni znao sta se desava da mu nije zaglavio u 5 brzini sbog spona koji je uleteo po osovinu biraca i zaglavio je.






Sad, menjach od mog Aera , kupljen je sa ovim defektom.
Isto se desilo i ovde sa razlikom da nije zaglavio pa je vozen dok nije skrljao jedan veci komad medju zupcanik pinjona i venca te naterao da osovina pinjona bude zabacena na stranu, rezultat, pucanje kucista menjacha.





Elem, najgore sto mozete uraditi je naterati kolosa da skakuce u startu gubeci trakciju , pikovi momenta na pinjonu su tada 30.000+ Nm
Neki koji se nerazumeju u materiju nabadaju da je losa konstukcija u pitanju, mogu reci samo da neznaju fiziku dovoljno.
Ili imaju ogranicene vizije. Auto je jednostavno pretezak na prednjem trapu a iskustva bazirana na autima teskim komplet kao prednji trap kod SAABa su nemerodavna i netreba ih slusati


Comment