Malo slika havarija menjacha , previshe momenta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Malo slika havarija menjacha , previshe momenta

    Dakle, na ovoj slici se vidi ostecenje venca kako ga je pinjon oglodo, razlog je pucanje jednog od zuba koji se uglavio u pinjon zupcanik i terao u krug.
    Vlasnik nije ni znao sta se desava da mu nije zaglavio u 5 brzini sbog spona koji je uleteo po osovinu biraca i zaglavio je.




    Sad, menjach od mog Aera , kupljen je sa ovim defektom.
    Isto se desilo i ovde sa razlikom da nije zaglavio pa je vozen dok nije skrljao jedan veci komad medju zupcanik pinjona i venca te naterao da osovina pinjona bude zabacena na stranu, rezultat, pucanje kucista menjacha.




    Elem, najgore sto mozete uraditi je naterati kolosa da skakuce u startu gubeci trakciju , pikovi momenta na pinjonu su tada 30.000+ Nm

    Neki koji se nerazumeju u materiju nabadaju da je losa konstukcija u pitanju, mogu reci samo da neznaju fiziku dovoljno.
    Ili imaju ogranicene vizije. Auto je jednostavno pretezak na prednjem trapu a iskustva bazirana na autima teskim komplet kao prednji trap kod SAABa su nemerodavna i netreba ih slusati
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Evo i mali update, kako izgleda u menjachu skinutom sa Aera.

    FM 57101 asimetric diff my1995


    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • *Egon*
      CBC Senator XXL
      • 31.12.2004
      • 1232
      • Beograd, Dorcol, N 44

      #3
      Sto niste rekli da treba da slikamo menjace, imali smo celu kolekciju
      Garaza
      1996 SAAB 900 NG Cabrio

      Comment

      Working...
      X