Lamela, korpa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #31
    ...moj Stilo 03/2002, ali 1.6 16v, 7300 eura...
    Kupio sam ga od vlasnika [ a on ga uvezao iz Italije 11/2005 ]...
    Neki njegov ortak isao namenski za njega...kaze da ga je malo skuplje izaslo, ali nije hteo da veruje onima sa placeva...
    Kupio sam ga sa predjenih oko 43000 km-a
    [ od kojih u SRB nekih 28000 km-a ]...Servisna knjizica, ali samo za taj broj kilometara kod nas...
    Kaze, kad mu ga je dovezao, jos je imao onaj najlon pozadi na sedistima... Imao sam pre njega Bravu 1.6 [ 06/98 ], i znam kako je npr. njena soferka izgledala, sa milion sitnih ogrebotina...Ova na Stilu stvarno k'o nova...itd..itd...
    Proveravao, i proveravao...na dizalicu u servis, i na komp...ali sta god sam radio i gledao, ispostavilo se da je stvarno ta kilometraza...Zato sam ga i uzeo...
    To na haubi svaki ima...kazu da im je farba osetljiva...
    Meni rekose majstori [ kada sam ga odvezao na poliranje ]
    da je limarijski ''cist''...
    Taj JTD je onaj jaci ?
    Ide 180 km/h i 1.6...na malo manje od 5000 rpm-a...
    Ali, na 2500 rpm-a...zato i ne volim dizele...nemas sta da vidis na obrtomeru...
    Dobar je Stilo, mnogo bolje uradjen od svih Fiat-a do tada napravljenih [ narocito unutra ]...a u pogledu elektronike, sistema aktivne i pasivne bezbednosti, uopste ne zaostaje i za najnovijim modelima...
    Pre neko jutro, upalim auto, kad on zapisti...Sta je sad, nije valjda nesto riknulo ?
    Pogledam board, kad ono ''Danger of Ice'' i nacrtana pahuljica...
    Zato sto je ocitao spoljnu temperaturu od svega 3 stepena...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Originally posted by ranko

      bacicu slike na forum uskoro. Inace jutros sam ga terao 180 na 2500 rpm sto me je odusevilo. i ne brunda mnogo.
      Da je 3 dizela pa nema teorije Gde mu je redline...na 2800
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • ranko
        CBC Član
        • 25.06.2007
        • 86
        • Sremcica City

        #33
        Originally posted by M-power
        Originally posted by ranko

        bacicu slike na forum uskoro. Inace jutros sam ga terao 180 na 2500 rpm sto me je odusevilo. i ne brunda mnogo.
        Da je 3 dizela pa nema teorije Gde mu je redline...na 2800

        hehehe. pa dobro bre M pusti nas dizele malo se falimo. Ok realno bi bilo na 3000 ali tada sam verovatno malo pustio gas i tada pogledao sat.

        Nisam ja ko vi M-ovci vozite 250km/h , drzite zenu za ruku, a drugom slikate da pokazete ortacima. + u kolema roka Djani Trajkovic do daske i tek ste na 3000rpm. Ovo je talijan, nezan al zavodnik

        Al ide stvarno ko mecava. + malo trosi.

        E sada smo otisli bas bas puno u off ali moram jos malo.

        Neso pls. aj vidi da se otvori ( pricali smo 100 puta o tome ) da se otvori u Fiat delu foruma samo tema za Stilo i samo Stilo gde cemo svasta da turamo ali i da se na jednom mestu sve moze naci. Aj vise si odje od mene da ja nesto ne use*** .

        Pozdrav!

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #34
          ...ako si mislio na otvaranje teme o Stilu, ima vec takva...
          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 415#329415
          Fiat Stilo...

          A i nije ona jedina...
          Ima i drugih, ali su one ipak otvarane zbog nekog problema koji su ljudi imali, pa zato to nose i u nazivu...
          Ali, ova sa linkom je opsta...''Fiat Stilo''....

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            Nista mi nije jasno
            da probam da ti pomognem- vlasnik si Forda i to podrazumeva nesto drugacije cene, tj vezanost za Forda i njegovu politiku (cena).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              Bas je velika razlika u ceni izmedju ta dva kompleta
              koliko ja znam, QH su dobrim delom reparirani delovi. polovni pa popravljeni. samo to obicno i pise (sta je novo a sta reparirano).

              QH inace radi dosta program za Ford.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                kapiram da je svaki auto skup za odrzavanje
                nije bas, tako jednostavno.

                Fiat je tradicionalno jeftin(iji) za odrzavanje, Ford je tradicionalno skup(lji).
                Opel jeftin, Mercedes skup.
                itd, tacno se zna koje marke su kako pozicionirane ekonomski.

                sada znam da cu da te sokiram, komplet kvacilo set za Volvo RWD kosta nesto manje od 100 eura, sto ce reci manje nego za Ka.
                sam druk lezaj je negde oko 11-12 evra, lamela oko 25 evra i ostatak je korpa. originalni rezervni deo, kvalitet prve ugradnje.

                cena rezervenih delova je najveca zlatna koka auto biznisa, i stvar je politike a ne samih troskova izrade.

                prosecno je rezervni deo skuplji 500% od onoga istog dela koji ide u prvu ugradnju (mislim na cenu za jedan te identican deo).

                u servisu su u pravu, kvacilo je jedan uredjaj koji se uvek u kompletu (u servisu) zamenjuje sa svim sastavnim delovima.
                razlog, je ogroman posao, puno radnih sati i (ne)mogucnost davanja garancije kako na materijal tako i na rad u slucaju parcijalne zamene a ne celog kvacila.

                e sad sto je cena (Ford) takva, tu pomoci nema...
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Ogi
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 309
                  • Beograd
                  • Hyundai i30 1,4

                  #38
                  A sto odgovaras na svaku recenicu u posebnoj poruci?


                  Inace, ok, shvatio sam sve... ali me kopka i ja sam ubedjen da nije to tako crno, znaci voleo bih da mi majstor neki otvori kvacilo i vidi kakva je situacija... ja bih platio sve sto treba ali sam ubedjen da ne treba sve da se menja... u stvari, rekli su mi da je naravno najbolje menjati sve ali OBAVEZNO korpu i lamelu a lager nije bas obavezan...

                  Nemoguce da se polovni delovi prodaju kao novi... pa to prvi put cujem... a i vidi se valjda sta je novo a sta polovno...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    ne polovni, vec reparirani.
                    ne da je nemoguce nego je to opsta pojava sirom sveta vec decenijama u raznim oblastima.

                    takvi proizvodi su i obelezeni i deklarisani kao takvi, potpuno ispravni ali im je cena nesto manja.

                    pitanje je da li se isplati dati 2 puta po 6000 dinara za rad, ili 3 puta po 6000 dinara ako se zasebno menja deo po deo kvacila, tj ukupno 18000 za rad pa + materijal u nekoliko pokusaja popravke ili odjednom 6000 + materijal.

                    vecini je manji trosak prihvatljivija varijanta, a majstorima daje vecu verovatnocu na uspesnost popravke.

                    kvacilo je jedan od najskupljih kvarova koji se jos moze da podvede pod potrosne delove, mada ima auta gde je kvacilo dugotrajno i ne stigne da se postrosi u zivotnom veku automobila.
                    traje kao i motor, 300.000+ km bez diranja i bez troskova.

                    opet kod nekih auta kvacilo izdrzi samo 150.000km....

                    a nisu ni svi km vozenj isti, otvoreno i grad su dosta razliciti rezimi uticaja na kvacilo.

                    uglavnom, izbora nema ako je kvacilo mehanicki izraubovano osim da se zameni, odmah ili kada stane auto (pa se slepuje u servis).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    Working...
                    X