Silen blokovi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ogi
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 309
    • Beograd
    • Hyundai i30 1,4

    Silen blokovi

    Auto mi je bio u servisu... pogledali su trap i rekli mi da mi je levi prednji silen blok "otisao" ... medjutim, oni (GAGA) ne menjaju silen blokove jer kazu da je to losa varijanta, ispadaju i ne mogu da daju garanciju na tako nesto... ok, u redu, sa jedne strane to i jeste u redu (inace, levu viljusku sam menjao pre 3 godina i od tada presao 25000km i ne mogu da verujem da je vec otisao silen blok)... kazu nije toliko hitno, kada pocne da mi lupa kazu da dodjem da promenim... ja sam se zbog para neckao hocu li ili necu da menjam medjutim shvatio sam da sam se malo zajebao... mozda je trebalo da im kazem da mi menjaju citavu viljusku... kad' bi je vec skidali... 3500 dinara je viljuska kod njih (Ford KA)... ruke su 1200 dinara po satu... ali rek'o ipak da se malo raspitam...

    Sta vi mislite? Ima li smisla menjati samo silen blokove? Sta mislite o njihovoj prici da ne menjaju to? Da li je to zaista toliko losa varijanta? S' obzirom da meni jos uvek nista ne lupa, koliko jos mogu da vozim ovako? Koje su posledice ako ne promenim odmah?


    Edit by Uros
    Tema prebacena u forum "Sasija, kocnice, transmisija"
    Obratite paznju na forum u kome postujete!
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Koji auto ? Ima smisla menjati samo silen blokove... uvek, ako viljuske to podnose...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Ogi
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 309
      • Beograd
      • Hyundai i30 1,4

      #3
      Izvinjavam se... u pitanju je FORD KA...

      @Uros Najiskrenije mi nije jasno kakve veze imaju silen blokovi sa "sasijom, kocnicama i transmisijom... "

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        A kakve veze imaju sa motorom?

        Ako pazljivije pogleda videces da ispod foruma "Šasija, kočnice, transmisija--" pise "Tuning i popravke: menjač, kvačilo, vešanje, auto gume..."
        A sta su silen blokovi koje ti pominjes ako nisu delovi vesanja?

        Isto vazi i za kociono i menjacko ulje.


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • Ogi
          CBC Senator XXL
          • 07.10.2007
          • 309
          • Beograd
          • Hyundai i30 1,4

          #5
          Nisam primetio opis teme. Nece se vise ponovoti. Bilo bi dobro da mi das neki konkretan odgovor, opomenu si mi vec poslao na PM, cisto da ne budzimo temu bezveze jer mi je odgovor vazan.

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #6
            Problem je u trapu. Menja se ugao tocka. Posledice su neravnomerno trosenje guma i problemi sa upravljanjem. Zavisi koliko je ostecenje.
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • Ogi
              CBC Senator XXL
              • 07.10.2007
              • 309
              • Beograd
              • Hyundai i30 1,4

              #7
              Mislis, to su posledice ako se ne promeni na vreme?

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                pazi samim ti sto dobijes lufta u trapu znaci da ne vozis ti auto nego on tebe pogotovo pri vecim brzinama. udji u kolotrag pa ces videti o cemu pricam imas ga kod plavog mosta recimo. GAGA je poznat po tome da ne nabija selenblokove u viljuske i nece to da radi. meni nisu teli na audiju to da rade sto je kod audija poznato kao boljka i sto se relatvno cesto menja vec su mi rekli da kupim cele viljuske. ako nije velika cifra kupi viljuske i miran si. selenblokovi mogu da budu loseg kvaliteta pa da propadnu vrlo brzo. u svakom slucaju nabijaju se presom kao i u fabrici gde se prave viljuske ali nije isto kad se uradi prvi put i opet kasnije a i ko sto rekoh kvalitet sigurno nije isti tog fabrickog u viljusci i onog koji se kupuje obaska.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Ogi
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 309
                  • Beograd
                  • Hyundai i30 1,4

                  #9
                  3500 dinara je jedna viljuska. Ruke su 1200 dinara na sat. Kod Gage. Znaci oko 60 evra za jednu viljusku.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Promeni celu viljusku. Te budzevine ne prolaze na duzi rok. Mi Srbi volimo da budemo pametni, pa da zeznemo svoj sopstveni auto, a u stvari zeznemo sebe, a auto nam vrati to duplo.

                    Comment

                    • zec
                      CBC Senator XXL
                      • 05.01.2005
                      • 450
                      • bgd

                      #11
                      Nemoj me pogresno shvatiti:
                      Da li si probao u drugim servisima da pitas koliko kosta zamena ili to mora biti GAGA?
                      Ako je on skup za ono sto nudi, nadji nekog jeftinijeg.
                      Da se razumemo, ako zelis voziti ford Ka onda moras biti spreman za trosak koji taj auto trazi.
                      Nasi putevi su takvi kakvi su i to ostavlja traga na sve delove vozila.
                      Naravno uvek mozes pokusati neku budzevinu manje ili vise uspesnu.
                      Odluka je na tebi...

                      PS
                      Ako ne platis viljusku/silent block, platices gume ili neki deo limarije...
                      "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        GAGA je poznat po tome da je jak sa cenama ali ja do sada nisam cuo da se neko zalio na uslugu. generalno ford nije ni malo jeftin za odrzavanje tako daaaa...
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • jaksa
                          CBC Senator XXL
                          • 23.10.2004
                          • 701
                          • Novi Beograd, SC

                          #13
                          Ni jedan zapadni auto novijih generacija nije jeftin za odrzavanje.

                          "Iskusniji" fordashi retko idu kod gage, ako te zanima gde ja i jos nekoliko vlasnika ford auta odrzavamo auto, pitaj.

                          Comment

                          • Ogi
                            CBC Senator XXL
                            • 07.10.2007
                            • 309
                            • Beograd
                            • Hyundai i30 1,4

                            #14
                            Naravno da me zanima iako sam i vise nego zadovoljan GAGOM i pored nesto visih cena (iako cene drugih generalno ni ne znam jer nisam bio nigde drugo). Tacnije, isao sam jednom kod onog imbecila Ljubinka kod zeleznickog mosta i to cim sam uzeo auto, znaci pojma nisam imao i bio sam pre jedno mesec dana kod CHUPE po preporuci ali nisam nesto odusevljen, ne moze da se poredi sa Gagom - ne tvrdim to za kvalitet rada vec za opremljenost i generalni utisak same radionice...

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              ako nije velika cifra kupi viljuske i miran si. selenblokovi mogu da budu loseg kvaliteta pa da propadnu vrlo brzo. u svakom slucaju nabijaju se presom kao i u fabrici gde se prave viljuske ali nije isto kad se uradi prvi put i opet kasnije a i ko sto rekoh kvalitet sigurno nije isti tog fabrickog u viljusci i onog koji se kupuje obaska.
                              ne znam na Ka, na Fordu koji sam imao kvalitet fabrickih silent blokova ( i viljuski) je ispod svake kritike, godi od Zastave, ocajan.
                              takodje, silent blokovi se nisu presovali, obican sraf i matica.
                              meni je majstor savetovao da zaboravim na Fordove delove (traju jedva do 5.000km moje malo ostrije voznje) i da uzmem zamenske doradjene aftermarket iz Engleske koji su drugaciji i daleko robusnije napravljeni.

                              cena originalnih Fordovih silent blokova je bila skoro dzabe, reda 20tak evra, ali kao rekoh nisam nimalo odusevljen kvalitetom izrade.

                              u 17.000km sa Fordom jednom sam menjao silent blokove, i opet su dosli na red... (Sierra, a isto je i Scorpio koji su kao neka skuplja citati kvalitetnija Ford kategorija)
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X