CRX/Civic sipka pod haubom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • crx
    CBC Član
    • 10.03.2005
    • 38
    • Beograd

    CRX/Civic sipka pod haubom

    Pozdrav drustvo,
    Vidjao sam na net-u kod crx-a ili civic-a neku sipku montiranu ispod haube tako da drzi levu i desnu stranu. Da budem jasniji...nije ona sipka sto drzi haubu nego bas neka komadina koja se izgleda moze nastelovati na sredini nekom sarafinom. Ona stoji poprijeko u odnosu na uzduznu osu auta i cini mi se da se kaci na one sarafe od amortizera.
    Sad pitanje, cemu to sluzi i koji bi bio razlog stavljanja. Drugo pitanje, ako je to ok i sluzi zaista svrsi gdje bi to covjek u BG mogao napraviti i posto....
    Hvala vam i
  • luka.l
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 490
    • Beograd
    • ВАЗ 21213

    #2
    Potrazi po netu "strut bar"...

    Neki to jos zovu i upornica, koska, kako god.

    Sta ja znam, ima da se kupi na primer u Gang Landu i sl.

    Edit: Sto se uloge tice, ona bi trebalo da bude ukrucenje skoljke recimo...
    - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
    - "I vi ste dobro."

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      sluzi da omoguci bolju torzionu krutost karoserije. obicno se koristi tamo gde je fabricki premekana karoserija pa se pri opterecenjim auvija, savija i time menja geometriju trapova sto negativno utice na ponasanje vozila tokom voznje.

      za neke aute to je fabricki vec ugradjeno na neki od manje vidljivih nacina, kod nekih je to ugradjeno bas tako da bode oci, kod nekih je to dodatna oprema a za neke aute fabrika nije nista smislila pa su to preuzeli aftermarket proizvodjaci obicno za tunerske zahteve.

      CRX ima mekanu karoseriju koja tesko podnosi opterecenja ostrije voznje i stoga se naknadno preporucuje ugradnja te veze da poboljsa torzione karakteristike. veoma pozeljna ugradnja koja odmah donosi efekte koji se osete na volanu, i preciznosti prolaska zeljenom putanjom uz umanjenje proklizavanja tockova usled bolje trakcije (fiksiranih uglova tockova bas kako treba da budu umesto proizvoljnih sto olakasava gubitak trakcije).

      osim toga, vidljivog dela gore, obavezno se stavljaju i uporne spone izmedju donjih uzduznih sina/profila/ nosaca i donjeg kraka viljuske/ ramena/sta je vec primenjeno.

      kombinacija ta 2 elementa bitno popravlja situaciju kada karoseija nije izradjena bas na potrebnom nivou za dati motor/dinamicka opterecenja tokom voznje.

      a stedi i gume, manje se trose.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #4
        "To" se zove stabilizator i ima funkciju kako je to Brick opisao.Ineče nema tog auta kome ovaj deo ne bi doterao "liniju".Prave se za premošćavanje u ukrućenje i prednjeg i zadnjeg dela a dobri su jedino oni koji se podešavaju!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Zasto ti koji se podesavaju?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #6
            Zato sto podesavajuci vrse funkciju dok su ovi obicni samo "dekoracija".
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Ali zasto ostali ne vrse funkciju? Funkcija tog dela je da ne dozvoli pomeranje vrhova amortizera (da ih tako nazovem) jedno ka i od drugog, zar ne? Zasto strut bez podesavanja ne vrsi tu funkciju?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Ma vrse i fixni savrseno samo je stelujuci malo pogodniji za vec dotrajale modele i kad se montira onda se malo nategne sa srafom inace potpuno isto zadovoljavaju i fiksni koji su pravljeni za odredjen model i kad se zasrafe na srafove od amortizera isto drze koseve. Vrlo je korisna i obavezna kod modela gde se stavljaju veci motori od predvidjenih jer karoserija tezi da se prelomi na kosevima usled tezine motora. Imam konkretno iskustva kod BMW-a kad se stavlja veliki sestak u kockicu obavezna je sipka inace vrlo brzo popusti i popuca karoserija.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Lukas
                  CBC Veteran
                  • 22.10.2004
                  • 180
                  • Slovenija

                  #9
                  CRX Vti(92-98god.) ima več serijsko šipku ispod havbe i stabilizatorje ispod prednjih i zadnjih točkova to jeste u pravu da ima crx targa probleme sa čvrstočom karoserije zbog krova
                  A imaju i svi VTI-ji (civic) isto te šipke i ništa bolja nije ona sto se moze pritegnut dolazi samo u obzir kod avtomobila koji nemaju fabrički več ugrađenu sipku i kod olupina koje se lupane toliko da moraš onda sam zatezat ,da bi se sve to koliko toliko držalo.
                  A Košir je platijo tri šipke za svog civica oko 140EVRA pošto jih nema orginal

                  Comment

                  • crx
                    CBC Član
                    • 10.03.2005
                    • 38
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by Lukas
                    A Košir je platijo tri šipke za svog civica oko 140EVRA pošto jih nema orginal

                    Hvala vam ljudi na odgovorima..volio bi kad bi vidio sliku tog cuda kod Kosira...jel covjek stavljao slike negdje.
                    Takodje, brick-ova prica je logicna i svakako vrlo dokumentovana.
                    A sta mislite kako se to cudo ponasa kad zveknes u nesta-nekoga ili te neko zvekne?

                    Comment

                    • Wartburg
                      CBC Senator XXL
                      • 01.02.2005
                      • 663

                      #11
                      Jel se to takodje zovu i sanke?
                      CRX nemoj da probas kako je kad te neko zvekne.

                      Comment

                      • crx
                        CBC Član
                        • 10.03.2005
                        • 38
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by Wartburg
                        Jel se to takodje zovu i sanke?
                        CRX nemoj da probas kako je kad te neko zvekne.
                        Ma nebi ja...

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          A sta mislite kako se to cudo ponasa kad zveknes u nesta-nekoga ili te neko zvekne?
                          video sam i pricao sam sa ljudima koji su imali taj peh.
                          za fabricku ugradnju uglavnom nista, limarija se savija gde i kako je predvidjeno, putnici zasticeni i beznednost je garantovana.

                          tamo gde je aftermarket proizvod zavisi od cene (dobar ali nei presudan pokazatelj) i atesta koji prate proizvod.

                          kada je radjeno u nekoj garazi nasumice rezultati ce se saznati tek pri sudaru, prakticno velika neizvesnost.

                          ali, to je obicno najmanja briga ako zaista dodje do nekog zesceg upijanja energije udara.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • HotDog
                            CBC Senator XXL
                            • 06.05.2005
                            • 965
                            • BSG 75 (011)

                            #14
                            Posle godinu dana i ja da se nadovezem

                            Zvao sam Gang Land i nemaju upornice za CRX, vrsljanje po netu nije urodilo plodom za podrucje Sorabije, da li neko zna gde bi jos mogao da se raspitam i koliko bi to okvirno izaslo, otprilike, ako neko ima iskustva?

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              #15
                              Pogledaj u Centru Boban u Dunavskoj.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              Working...
                              X