Kako radi kočioni sistem (reno11) ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toplim
    CBC Početnik
    • 01.12.2007
    • 4
    • Trstenik

    Kako radi kočioni sistem (reno11) ?

    Pojedo se ziv...Kupio sam nov Glavni kočioni cilindar za reno 11. Inace postoje dve verzije.Moja verzija sadrzi 4 izlaza u nizu. Ja sam predpostavljam da svaki tocak ima svoj izlaz.
    Medjutim simptomi su isti kao i sa starim kocionim cilindrom. Zadnji desni tocak mi uopste ne koci. Na 3 izlaza u glavnom kocionom izlazi ulje ali nece samo na jedan izlaz. Da li je to mozda povratni sistem i cemu sluzi?
    Izbacio sam peti cilindar, a do svakog tocka sproveo direktno svaku cev.
    Uopste ne znam sta da radim, isao sam kod "mehanicara" i on kaze ne valja glavni kocioni. A nov je...

    Da li mogu da za oba zadnja tocka iskoristim jednu cev sa racvom. Cev kroz koju ide ulje, a da onaj izlaz na glavnom, gde ulje ne ide jednostavno zatvorim?
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    #2
    Prvo bi trebalo da se predstavis!!!

    Inace jesi razmisljao da ti je zapuseno neko crevo sto ide do tocka? Hoce onaj gumeni deo da se zapusi.
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

    Comment

    • Goran
      Moderator
      • 06.10.2004
      • 535
      • Vrbas

      #3
      Kao sto rece Remus gumeno crevo pre cilindra cesto zbog mesanja kocionih ulja bude nagrizeno iznutra i ne propusta ulje.

      E sad da li na kocionom ne pusta ulje ili na kraju tog creva na cilindru?

      A kako je bio montiran stari kocioni?
      Originally posted by Dora
      Banovao me Goran
      Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

      Comment

      • toplim
        CBC Početnik
        • 01.12.2007
        • 4
        • Trstenik

        #4
        Odgovor

        Da nisam se predstavio ja se izvinjavam. Sve pohvale za ovaj forum, nisam znao gde da postavljam ovakva pitanja pa nikad nisam dobijao odgovore.

        Sva creva su dobra. Problem je sto glavni kocioni cilindar ima 4 izlaza a to se retko srece. Na 3 izlazi na glavnom kocionom mi izlazi ulje kad odvrnem cevcicu (nadam se da razumete) a na cetvrti izlaz glavnog kocionog isto imam cevcicu i ona vodi do zadnjeg desnog tocka. E na tom izlazu na glavnom kocionom ne izlazi ulje kad nadrukam, stisnem i odvrnem cevcicu. Odnosno kad recimo odvijem sve cevcice sa glavnog kocionog i u lonce sipam ulje kroz tri izlaza mi ulje izlazi slobodnim padom a na jedan izlaz ne izlazi. Neko bi rekoa ne radi glavni kocioni. A ja sam ga zamenio pre 3-4 dana. I neverovatno je da i stari glavni kocioni se isto ponasao, isto nije izlazilo ulje na taj izlaz.

        Pa se ja pitam mozda je to povratna cev iz petog cilindra. Mozda i ne treba da izlazi tu ulje. Ali ako je to povratna cev zasto mi je onda neki mehanicar nju povezao na zadnji desni tocak kad je ona uvek prazna i ne pumpa pritisak.

        Solucija postoji da jednostavno razvalim glavni kocioni pa da vidim sta ima i koji je sistem. Ali ne bih ga jos razvaljivao kad je nov.

        Inace pre sam imao peti cilindar ali ga je neko skinuo i stavio obicnu racvu. Sad ne znam kako je taj peti radio, odnosno koliko cevcica je vodilo ulje u njega iz glavnog kocionog. Obicno je to jedna cev sa glavnog kocionog i onda se u petom racva na zadnje tockove. Ali ja imam dve cevcice koje vode od glavnog i nezavisno su povezane na svaki tocak.S tim sto je jedna uvek prazna i nne salje pritisak.
        Nadam se da sam lepo objasnio ako ne, saljem sliku...


        "Ja sam auto limar, imam auto servis. Znam i oko mehanike iz iskustva, ali ovo ne umem da resim na jednostavan nacin.
        Ipak ja sam kriv sto kola teram kod 3-4 mehanicara.Cak i u Nisu kad sam bio imao sam neki problem oko menjaca i to mi neki mehanicar nesto resio. Sad ne znam ko je sta radio i svi su se petljali nesto i sve mi pomesali. Ovo nema veze sa prethodnom pricom sam0 glasno razmisljam"

        Comment

        • Pole
          CBC Senator XXL
          • 05.10.2006
          • 363
          • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

          #5
          probaj na glavnom kocionom da zamenis mesta cevima od zadnjeg levog i desnog tocka

          vidi sta ce se desiti
          zasto krava nosi zvonce...?...?...?
          pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

          Comment

          • toplim
            CBC Početnik
            • 01.12.2007
            • 4
            • Trstenik

            #6
            odgovor

            Ne moze nisu isti izlazi.
            Samo taj drugi izlaz koji mi ne radi je veci. Ostali su svi izlazi isti.
            Ma znam sta cu. Jednu cev koja ide pozadi stavicu na racvu i povezati na oba tocka. a ovaj izlaz koji ne radi cu zatvoriti.
            U svakom slucaju hvala.

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              Probaj ovde da pitas oni bi trebali da su strucniji

              mozda nisu videli tvoje pitanje ovde

              www.cannonballforums.se/index.php?f=171
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Inace pre sam imao peti cilindar ali ga je neko skinuo i stavio obicnu racvu. Sad ne znam kako je taj peti radio, odnosno koliko cevcica je vodilo ulje u njega iz glavnog kocionog. Obicno je to jedna cev sa glavnog kocionog i onda se u petom racva na zadnje tockove.
                to je fabricki sistem, jel tako ?


                vrati da bude tako, i resio si sve dileme.

                ako ces sam da konstruises kocioni sistem, obrati paznju na to kako ces da regulises kocione sile napred i nazad.

                glavni kocioni cilindar treba da bude veceg precnika za prednji kocioni sistem, a manjeg precnika za zadnji kocioni.
                takodje, klip u glavnom kocionom, prvo aktivira hidrauliku prednjih tockova, pa tek onda hidrauliku zadnjih tockova.

                obrati paznju koji izlaz i kocionog je za napred a koji je za pozadi.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • toplim
                  CBC Početnik
                  • 01.12.2007
                  • 4
                  • Trstenik

                  #9
                  Da fabricki. Ali je svasta nesto butano.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #10
                    Pa rastavi stari kocioni cilindar koji vise ne radi pa probaj da skontas cemu sluzi ta cetvrta cevcica. Osim toga, sto kaze brick, nemoj sam da izmisljas kocioni sistem nego lepo kupi i taj peti cilindar pa ako ne umes da ga ugradis pravac kod nekog majstora koji radi samo Reno

                    Comment

                    Working...
                    X