Ako cemo ovako:
Kvacilo je potrebno samo za samo kretanje, kasnije i nije.
Sinhronizacija obrtaja motora sada zamajca i korpe prema obrtajima lamele sada ulazne osovine - recimo spojnicke tj zupcanika sa jedne strane i izlazne osovine sa vezom pogona preko diferencijala do tocka je u sustini za menjache starije konstrukcije tezak posao za sinhrone.
Novije konstrukcije menjacha imaju chak sto vishe duple sinhrone sa progresivnom kocnicom sinhrona te odradjuju posao skoro kao da je menjach u 2 brzine istovremeno. Ovo je segment koji sódlazi daleko van tvog pitanja. Moze se razradjivati dalje u nekoj drugoj temi po pitanju.
Ako niko nepita, nece biti odgovora
Direktan odgovor na tvoje pitanje bi bio: Zavisi koliko si izvezban da uskladis obrtaje motora prema brzini auta u datom trenutku saltanja za dati stepen prenosa.
Ako pogodis trenutak 100% netreba ti ni kvacilo
Kako god, osetices i sam da saltanje nece ici kao sto si naviko, moraces nanovo da se naucis jer ce se ponasati kao drugi auto.
Samo generalno vece mase znace veca habanja za sve mehanbicke sklopove "koji nisu u harmoniji" sa okruzenjem.
Posto je zamajac prelomni deo izmedju motora i transmisije a sva pitanja ovde su usmerena prema dejstvu zamajca na transmisiju, selim temu u transmisiju.
Kvacilo je potrebno samo za samo kretanje, kasnije i nije.
Sinhronizacija obrtaja motora sada zamajca i korpe prema obrtajima lamele sada ulazne osovine - recimo spojnicke tj zupcanika sa jedne strane i izlazne osovine sa vezom pogona preko diferencijala do tocka je u sustini za menjache starije konstrukcije tezak posao za sinhrone.
Novije konstrukcije menjacha imaju chak sto vishe duple sinhrone sa progresivnom kocnicom sinhrona te odradjuju posao skoro kao da je menjach u 2 brzine istovremeno. Ovo je segment koji sódlazi daleko van tvog pitanja. Moze se razradjivati dalje u nekoj drugoj temi po pitanju.
Ako niko nepita, nece biti odgovora

Direktan odgovor na tvoje pitanje bi bio: Zavisi koliko si izvezban da uskladis obrtaje motora prema brzini auta u datom trenutku saltanja za dati stepen prenosa.
Ako pogodis trenutak 100% netreba ti ni kvacilo

Kako god, osetices i sam da saltanje nece ici kao sto si naviko, moraces nanovo da se naucis jer ce se ponasati kao drugi auto.
Samo generalno vece mase znace veca habanja za sve mehanbicke sklopove "koji nisu u harmoniji" sa okruzenjem.
Posto je zamajac prelomni deo izmedju motora i transmisije a sva pitanja ovde su usmerena prema dejstvu zamajca na transmisiju, selim temu u transmisiju.
Comment