Lose izbalansiran -olaksani zamajac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Ako cemo ovako:

    Kvacilo je potrebno samo za samo kretanje, kasnije i nije.

    Sinhronizacija obrtaja motora sada zamajca i korpe prema obrtajima lamele sada ulazne osovine - recimo spojnicke tj zupcanika sa jedne strane i izlazne osovine sa vezom pogona preko diferencijala do tocka je u sustini za menjache starije konstrukcije tezak posao za sinhrone.

    Novije konstrukcije menjacha imaju chak sto vishe duple sinhrone sa progresivnom kocnicom sinhrona te odradjuju posao skoro kao da je menjach u 2 brzine istovremeno. Ovo je segment koji sódlazi daleko van tvog pitanja. Moze se razradjivati dalje u nekoj drugoj temi po pitanju.
    Ako niko nepita, nece biti odgovora

    Direktan odgovor na tvoje pitanje bi bio: Zavisi koliko si izvezban da uskladis obrtaje motora prema brzini auta u datom trenutku saltanja za dati stepen prenosa.
    Ako pogodis trenutak 100% netreba ti ni kvacilo

    Kako god, osetices i sam da saltanje nece ici kao sto si naviko, moraces nanovo da se naucis jer ce se ponasati kao drugi auto.

    Samo generalno vece mase znace veca habanja za sve mehanbicke sklopove "koji nisu u harmoniji" sa okruzenjem.

    Posto je zamajac prelomni deo izmedju motora i transmisije a sva pitanja ovde su usmerena prema dejstvu zamajca na transmisiju, selim temu u transmisiju.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • tepSIJA
      CBC Veteran
      • 01.02.2005
      • 173
      • Sarajevo

      #17
      prvo pomislih izbrisana tema :-)

      jasnije mi je sada koliko toliko , opet hvala na odgovoru...
      sto se tice saltanja napisat cu nesta moze zvucati glupo, ali ja sam na svom autu mogao saltati bez kvacila, tacno sam znao nakon duzeg vremena i vjezbe na koliko da dignem ili spustim obrtaje i potom prebacim u zeljenu brzinu... na pocetku s puno muke ali poslije puno bolje. i naravno sve nekom normalnom brzinom to uradit al nebitno to... po auto ide sutra-prekosutra pa cu javiti sta i kako je nakon poduhvata .

      kad pricamo o harmoniji i okruzenju ... jbga da imam sredstava dovoljno radio bi ja neke druge stvari na autu, ne ovako, sada moram zrtvovati na jednoj strani kako bih dobio na drugoj... al polako rijesit ce se i taj problem ako bude previse izrazen

      pozdrav
      Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
      http://www.tuningshop.ba/

      Comment

      Working...
      X