NAKON milion prodanih DSG mjenjača Volkswagen ubacuje u višu brzinu i na tržište lansira novu generaciju DSG menjača sa sedam stepeni prijenosa.
Novitet iz domene automatskog prenosa nudit će se u kombinaciji sa 1.4 TSI/90 kW i 1.9 TDI/77 kW motorima, i to na modelima Golf i Golf Plus.
Inteligentna automatika iz Wolfsburga sve je popularnija među mnogobrojnim poklonicima.
Nimalo čudno s obzirom da se DSG smatra prvim automatskim menjačem (predstavljen 2002. g) koji donosi bolje performanse u odnosu na ručni mjenjač.
Primera radi, svaki četvrti prodani Touran opremljen je DSG menjačem. Očekuje se da će na Golfu u njegovoj Plus izvedbu doplata za novi menjač koštati minimalno 1.750 eura.
Novi menjač donosi dve premijere.
Prva je da se radi o prvom DSG-u s poprečnom instalacijom spreda, a druga da tzv. dvostruka paralelna spojka (višestruke tarne spojke) više nije uronjene u ulje, već radi "na suvo".
Osim bolje efikasnosti, ovaj tip menjača može preneti do 250 Nm
Takođe, modeli s DSG-om serijski su opremljeni hill-start assist sistemom pomoći pri startu na uzbrdici.
I za kraj recimo da novi DSG donosi kod 1.9 TDI izvedbe za oko 0,7 l/100 km nižu potrošnju u odnosu na DSG sa stepenom prenosa manje.
Novitet iz domene automatskog prenosa nudit će se u kombinaciji sa 1.4 TSI/90 kW i 1.9 TDI/77 kW motorima, i to na modelima Golf i Golf Plus.
Inteligentna automatika iz Wolfsburga sve je popularnija među mnogobrojnim poklonicima.
Nimalo čudno s obzirom da se DSG smatra prvim automatskim menjačem (predstavljen 2002. g) koji donosi bolje performanse u odnosu na ručni mjenjač.
Primera radi, svaki četvrti prodani Touran opremljen je DSG menjačem. Očekuje se da će na Golfu u njegovoj Plus izvedbu doplata za novi menjač koštati minimalno 1.750 eura.
Novi menjač donosi dve premijere.
Prva je da se radi o prvom DSG-u s poprečnom instalacijom spreda, a druga da tzv. dvostruka paralelna spojka (višestruke tarne spojke) više nije uronjene u ulje, već radi "na suvo".
Osim bolje efikasnosti, ovaj tip menjača može preneti do 250 Nm
Takođe, modeli s DSG-om serijski su opremljeni hill-start assist sistemom pomoći pri startu na uzbrdici.
I za kraj recimo da novi DSG donosi kod 1.9 TDI izvedbe za oko 0,7 l/100 km nižu potrošnju u odnosu na DSG sa stepenom prenosa manje.