
Felne 205 45 R17"
Collapse
X
-
Dobro, pošto su me se svi uplašili.
Pišem ovo po ko zna koji put.
Širina felne se ne izražava u jotima, nego u inčima. Jot(a) ne postoji kao merna jedinica, makar ne na ovoj planeti. Ono 6.5, 7, 7.5 u specifikaciji felne predstavlja širinu felne u INČIMA, ne u JOTIMA.
Ono "J" u specifikaciji felne označava samo njen "zid", odnosno kakvo je mesto gde rub gume naleže na rub felne.
Sad će svi da kažu: ma znamo mi sve to, ali svi kažu "felne su mi 7 jota široke" pa tako i ja govorim.
100x je moglo da se nauči ovde čime se meri širina felne i šta znači to J.
Nema opravdanja za pogrešno izražavanje, pa još ako u stvari znate šta je ispravno i šta nije. (ovo važi za tebe Šapčanin, tebe Sn00oy i tebe Trio, kao i za ostalih 80% članova foruma koji u ovakvim slučajevima greše).
Comment
-
-
Navika, od kad sam rodjen non stop mi je to u recniku
Kao i kad kazem ideeeeeemo
Mislim da bi poludeo pored mene
Comment
-
-
Originally posted by SapcaninZato sto na svim 17" nije ista jotaza i et...
nikola, losije je ubrzanjeIf God rides a Harley............
The Devil rides a Duke!
Comment
-
-
Naravno nego sam mislio posto je ugaona brzina veca kod R17 da ima prednost ili da se bar potire
Planirao sam za buduci auto da prvom prilikom predjem sa 16 na 17 pa da znam sta da ocekujem(C4 110ks) - slabije ubrzanje i top brzinu i vecu potrosnju?If God rides a Harley............
The Devil rides a Duke!
Comment
-
-
Originally posted by nikolaf7Naravno nego sam mislio posto je ugaona brzina veca kod R17 da ima prednost ili da se bar potire
Planirao sam za buduci auto da prvom prilikom predjem sa 16 na 17 pa da znam sta da ocekujem(C4 110ks) - slabije ubrzanje i top brzinu i vecu potrosnju?
Pazi, sve ovo o čemu pričamo, razlike su akademske, odnosno praktično neprimetne za svakodnevnu vožnju.
Comment
-
Comment