Dilema 2 letnje + 2 zimske ili 4 iste gume?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • barda
    CBC Veteran
    • 28.11.2005
    • 154
    • Novi Sad

    #16
    @sw.brick

    Bolje gume idu nazad -
    - a u varijanti kada imas npr. 4 letnje - 2 nove, 2 stare - kako da ih onda stavih na vozilo sa prednjom vucom?

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      2 nove idu nazad.
      tip vuce vozila nema veze sa rasporedom guma jer je osnovni faktor (i problem) postupak kocenja, zaustavljanje vozila, koji odredjuje i gde ide koja guma.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • barda
        CBC Veteran
        • 28.11.2005
        • 154
        • Novi Sad

        #18
        Znaci to vazi za sve vrste guma (zimske, letnje u kombinaciji 2 nove, 2 stare)?

        Meni se cini da sam cuo i bio ubedjen da se nove gume stavljaju na pogonske tockove....

        Znaci veci problem je kocenje od prenosa snage na kolovoz? I zbog toga se bolje gume stavljaju na zadnje tockove da se poboljsa sila kocenja? Da li sam dobro ukapirao?

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Pa nove gume se stavljaju na zadnje tockove da ne bi pravio piruete u krivinama, znaci da bi odrzao pravac kretanja a ne da ti **** plese po klizavom putu
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • barda
            CBC Veteran
            • 28.11.2005
            • 154
            • Novi Sad

            #20
            Da, i to je jedan od razloga, ako nemas ESP

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #21
              He he, nemam....



              ... a i zadnje gume mi nisu sjajne...
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • Ogi
                CBC Senator XXL
                • 07.10.2007
                • 309
                • Beograd
                • Hyundai i30 1,4

                #22
                Bukvalno sam se raspitao kod desetine ljudi i mogu da kazem da tvrdnja da dve gume idu pozadi nije sto posto tacna. Mislim, nije iskljucivo tacna. I jedna i druga varijanta imaju opravdanje i normalno objasnjenje. Pitanje je prosto sta vise ne zelite da vam se (mozda) desi u voznji. I jedna i druga varijanta su podjednako lose (ako se dese a mala je sansa da se dese ako normalno vozite).

                Comment

                • tepSIJA
                  CBC Veteran
                  • 01.02.2005
                  • 173
                  • Sarajevo

                  #23
                  Originally posted by barda
                  Da, i to je jedan od razloga, ako nemas ESP
                  ESP nije dovoljno pouzdan kad su lose gume i kad je slicna situacija
                  Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                  http://www.tuningshop.ba/

                  Comment

                  • mishkom
                    CBC Senator XXL
                    • 07.08.2007
                    • 591
                    • N/A
                    • N/A

                    #24
                    Originally posted by Ogi
                    Bukvalno sam se raspitao kod desetine ljudi i mogu da kazem da tvrdnja da dve gume idu pozadi nije sto posto tacna. Mislim, nije iskljucivo tacna. I jedna i druga varijanta imaju opravdanje i normalno objasnjenje. Pitanje je prosto sta vise ne zelite da vam se (mozda) desi u voznji. I jedna i druga varijanta su podjednako lose (ako se dese a mala je sansa da se dese ako normalno vozite).
                    Iz tog razloga 4+4

                    bio je veoma zabavno driftovati sa FWD
                    Znam, slucajno mi se to deslio, navikao sam na taj nacin voznje, aliiiii

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Znaci veci problem je kocenje od prenosa snage na kolovoz? I zbog toga se bolje gume stavljaju na zadnje tockove da se poboljsa sila kocenja?

                      1) da, apsolutno najveci problem auta je zaustavljanje.
                      2) ne, bolje gume uvke idu pozadi da bi auto zadrzao pravac, stabilnu putanju kretanja i ostao upravljiv.
                      a tek potom sekundarno poboljsanje sile kocenja.

                      zadnji kraj auta je ono sto upravlja "vrludanjem" auta, onaj kriticni element stabilnosti.

                      sve se cini da zadnji kraj sto duze ostane u kontaktu sa podlogom, a u krajnjem da UVEK prvo prednji kraj izgubi trakciju pa tek potom zadnji kraj.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      Working...
                      X