Felicia 1,3 blago blokiranje prednjih tockova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    Felicia 1,3 blago blokiranje prednjih tockova

    Pozdrav svim clanovima i posetiocima foruma.
    U vezi ovog problema pisano je nekoliko puta ali mislim da je ovo specifican slucaj pa otvaram ovu temu.
    Naime imam problem sa Felicijom tj kocnicama pa bi mi trebao savet nekoga ko je imao slican problem.
    Tockovi se greju posle malo duze voznje,sa prethodnim ferodo plocicama nije se culo cvilenje jer su kvalitetne ali se blago blokiranje oseti pri polasku na semaforu ,na parkingu i pri sporijoj voznji sa domacim plocicama cvilenje se cuje skoro stalno .
    Uradjeno je sledece: zamenjeni diskovi,plocice vise puta posto se posle 1000-2000 km prilicno potrose ,napominjem da blokiranje nije u toj meri jako da se oseca miris gume ali obe felne su zagrejane a na diskove se ne sme staviti prst.Zatim iz iskustva sa prethodnim autima zamenio sam oba prednja kociona creva i DOT 4 kocionu tecnost ,ozracio sistem vise puta ,problem i dalje ostaje zatim kupim set gumica za kociona klesta (kada sam ih demontirao probam klip i malo jacim pritiskom ruke uspem da ga vratim a malim komresorom i da ga izbacim napolje na drugom isti slucaj vidim da su u redu ali ih ipak demontiram (klip se skoro sija bez nekih riseva ) u poredjenju sa slucajevima koje sam imao na Jugu ovaj je kao iz fabrike gumica prasinjara u odlicnom stanju ,operem ocistim kanal gde naleze gumica, lepo okupam klip i unutrasnjost u kocionom ulju zamenim obe gumice sklopim,ocistim klizace podmazem ih zamenim i njihove gumice ponovo sipam novu tecnost DOT4 ispustim vazduh i pogadjate opet isto
    Zdravom logikom posumnjam na servo ,skinem crevo za vakum provozam ponovo isto ,vratim crevo odvrnem srafove na glavnom kocionom i ubacim izmedju nekoliko podloski da dobijem veci zazor izmedju sipkice i cela klipa gl. koc. cilindra provoyam ponovo isto jedino sto nisam menjao to je glavni kocioni jer je prilicno skup oko 3,500 din. Napominjem da je tecnost u posudi malo ispod Max da zadnji ne blokiraju ,da je kocnica normalnog hoda auto sasvim lepo koci ne vuce u stranu pre mesec dana prosao tehnicki pregled bez problema .
    Jedina cudna stvar koju primecujem kada je tocak skinut a to je da se pri jacem stisku na kocnicu ceo sklop klesta-nosac uvija pa mi pada na pamet da se vremenom nije iskrivio nosac klesta ali geometrija diska je cini mi se u redu,Inace sto se tice klesta i nosaca plocica i njih sam detaljno ocistio celicnom cetkom.plocice ne zapinju probao sam da sastruzem vrhove plocica turpijom ,da skinem osigurace sa njih probao sam i plocice od sierre koje pasuju na feliciji ali i dalje ista stvar .jednostavno ovo prevazilazi moje majstorske mogucnosti,zato ako je neko imao ovaj problem neka napise nesto o tome.hvala unapred
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #2
    Jel si lepo ocistio nosac kljesta ? Mogu li kljesta lepo da klize ? Podigni auto zavrti tocak rukom , zakoci jako i ponovo probaj da vrtis tocak . Treba da ide lako , da ne osecas otpor pri okretaju . Ako osecas struganje plocica , ti skini tocak , pa probaj srafcigerom da cacnes malo mesta na koja sumnjas da prave problem , da vidis gde ce "otpustiti" ii vise nece kaciti plocice . Tu trazi onda i resenje problema . A da ti diskovi nisu krivi ?
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • deki74
      CBC Veteran
      • 03.02.2008
      • 139
      • Beograd

      #3
      Vidi ovako,klesta su cista klizaci takodje,kad ga zavrtim ukocim i otpustim kocnicu ,tocak se vrti uz tek blago cesanje ,kada pogledam klip on se vrati nekih 2 mm otprilike ,disk je nov a isti problem je bio i sa starim koji nije bio tako los,nemam komparator da bih proverio disk a ko zna mozda se za ovih 2.000 km i iskrivio ,premda nema proomene boje(inace disk je marke zimmerman)a takodje i ne trese pri kocenju.Kopajuci po internetu nadjem neki sajt gde Skoda kaze da ako se na Feliciji ne upotrebljavaj Ate i jos jedan tip diskova ne secam se koji moze doci do pregrevanja diskova pri brzinama vecim od 100 km/h ,takodje sam video u njihovoj dokumentaciji da su iz fabrike izlazila vozila koja su imala samolepljivu foliju na ledjima plocica, pa mi sve to lici da su oni izgleda imali neku fabricku gresku ,inace postoje valjda dva tipa klesta a to su Lukas-Girling i neki ceski autobrzdy Jablonec djavo bi ga znao auto sam tako kupio a ovo me vec strasno nervira.Pozdrav svima

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Prvo bi trebao da razgranicis da li ti blago blokiranje tocka pravi pritisak ulja ili je u pitanju nesto cisto mehanicko(kriv nosac ili tako nesto).

        Digni jedan od tockova,pritisni pedalu kocnice i pusti pa probaj da zavrtis tocak.Posto ce ici teze,probaj da popustis sisicu na klestima.Ako posle toga ide tocak lako,bar ces znati da je problem u hidraulici negde.Ako se ne desava nikakva promena probaj ono sto ti je Van rekao.
        Da nije neka glupost,tipa podesavanje pedale kocnice ili tako nesto?

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #5
          Zato sto se ne odrazava "patoloski" na disk(ne trosi se asimetricno, risuje ili krivi) i zato sto se desava na obe strane iskljucio bih "mehanicko" poreklo kvara, npr. losa geometrija klesta u odnosu na disk zbog ko zna cega.

          ...sa domacim plocicama cvilenje se cuje skoro stalno ...
          Ne cudi me onda sto potrosi plocice za par hiljada - konstantno ih trosi.

          ...klesta su cista klizaci takodje,kad ga zavrtim ukocim i otpustim kocnicu ,tocak se vrti uz tek blago cesanje...
          Probaj da nadrukas kocnicu malo jace i vise puta a onda zavrti tocak pa oceni koliko zakacinje.

          Comment

          • deki74
            CBC Veteran
            • 03.02.2008
            • 139
            • Beograd

            #6
            Ljudi hvala svima na savetima.Promenio sam komplet klesta sa sve nosacima i sklop servo-glavni kocioni,ostali su prethodni diskovi kao i kociona creva, i sada je sve u redu.Materijal me je kostao 60 eura.Jedna mala napomena, kod felicije novi tip malo je drugaciji nosac serva a ja sam servo i glavni kocioni uzeo sa starog tipa pa je u tom slucaju potrebno podesiti "usice" to jest stranu do pedale na 125mm od tela servo uredjaja dok je kod starog tipa 121 mm. Pozdrav svima !!!

            Comment

            Working...
            X