Pozdrav svim clanovima i posetiocima foruma.
U vezi ovog problema pisano je nekoliko puta ali mislim da je ovo specifican slucaj pa otvaram ovu temu.
Naime imam problem sa Felicijom tj kocnicama pa bi mi trebao savet nekoga ko je imao slican problem.
Tockovi se greju posle malo duze voznje,sa prethodnim ferodo plocicama nije se culo cvilenje jer su kvalitetne ali se blago blokiranje oseti pri polasku na semaforu ,na parkingu i pri sporijoj voznji sa domacim plocicama cvilenje se cuje skoro stalno .
Uradjeno je sledece: zamenjeni diskovi,plocice vise puta posto se posle 1000-2000 km prilicno potrose ,napominjem da blokiranje nije u toj meri jako da se oseca miris gume ali obe felne su zagrejane a na diskove se ne sme staviti prst.Zatim iz iskustva sa prethodnim autima zamenio sam oba prednja kociona creva i DOT 4 kocionu tecnost ,ozracio sistem vise puta ,problem i dalje ostaje zatim kupim set gumica za kociona klesta (kada sam ih demontirao probam klip i malo jacim pritiskom ruke uspem da ga vratim a malim komresorom i da ga izbacim napolje na drugom isti slucaj vidim da su u redu ali ih ipak demontiram (klip se skoro sija bez nekih riseva ) u poredjenju sa slucajevima koje sam imao na Jugu ovaj je kao iz fabrike gumica prasinjara u odlicnom stanju ,operem ocistim kanal gde naleze gumica, lepo okupam klip i unutrasnjost u kocionom ulju zamenim obe gumice sklopim,ocistim klizace podmazem ih zamenim i njihove gumice ponovo sipam novu tecnost DOT4 ispustim vazduh i pogadjate opet isto
Zdravom logikom posumnjam na servo ,skinem crevo za vakum provozam ponovo isto ,vratim crevo odvrnem srafove na glavnom kocionom i ubacim izmedju nekoliko podloski da dobijem veci zazor izmedju sipkice i cela klipa gl. koc. cilindra provoyam ponovo isto jedino sto nisam menjao to je glavni kocioni jer je prilicno skup oko 3,500 din. Napominjem da je tecnost u posudi malo ispod Max da zadnji ne blokiraju ,da je kocnica normalnog hoda auto sasvim lepo koci ne vuce u stranu pre mesec dana prosao tehnicki pregled bez problema .
Jedina cudna stvar koju primecujem kada je tocak skinut a to je da se pri jacem stisku na kocnicu ceo sklop klesta-nosac uvija pa mi pada na pamet da se vremenom nije iskrivio nosac klesta ali geometrija diska je cini mi se u redu,Inace sto se tice klesta i nosaca plocica i njih sam detaljno ocistio celicnom cetkom.plocice ne zapinju probao sam da sastruzem vrhove plocica turpijom ,da skinem osigurace sa njih probao sam i plocice od sierre koje pasuju na feliciji ali i dalje ista stvar .jednostavno ovo prevazilazi moje majstorske mogucnosti,zato ako je neko imao ovaj problem neka napise nesto o tome.hvala unapred
U vezi ovog problema pisano je nekoliko puta ali mislim da je ovo specifican slucaj pa otvaram ovu temu.
Naime imam problem sa Felicijom tj kocnicama pa bi mi trebao savet nekoga ko je imao slican problem.
Tockovi se greju posle malo duze voznje,sa prethodnim ferodo plocicama nije se culo cvilenje jer su kvalitetne ali se blago blokiranje oseti pri polasku na semaforu ,na parkingu i pri sporijoj voznji sa domacim plocicama cvilenje se cuje skoro stalno .
Uradjeno je sledece: zamenjeni diskovi,plocice vise puta posto se posle 1000-2000 km prilicno potrose ,napominjem da blokiranje nije u toj meri jako da se oseca miris gume ali obe felne su zagrejane a na diskove se ne sme staviti prst.Zatim iz iskustva sa prethodnim autima zamenio sam oba prednja kociona creva i DOT 4 kocionu tecnost ,ozracio sistem vise puta ,problem i dalje ostaje zatim kupim set gumica za kociona klesta (kada sam ih demontirao probam klip i malo jacim pritiskom ruke uspem da ga vratim a malim komresorom i da ga izbacim napolje na drugom isti slucaj vidim da su u redu ali ih ipak demontiram (klip se skoro sija bez nekih riseva ) u poredjenju sa slucajevima koje sam imao na Jugu ovaj je kao iz fabrike gumica prasinjara u odlicnom stanju ,operem ocistim kanal gde naleze gumica, lepo okupam klip i unutrasnjost u kocionom ulju zamenim obe gumice sklopim,ocistim klizace podmazem ih zamenim i njihove gumice ponovo sipam novu tecnost DOT4 ispustim vazduh i pogadjate opet isto
Zdravom logikom posumnjam na servo ,skinem crevo za vakum provozam ponovo isto ,vratim crevo odvrnem srafove na glavnom kocionom i ubacim izmedju nekoliko podloski da dobijem veci zazor izmedju sipkice i cela klipa gl. koc. cilindra provoyam ponovo isto jedino sto nisam menjao to je glavni kocioni jer je prilicno skup oko 3,500 din. Napominjem da je tecnost u posudi malo ispod Max da zadnji ne blokiraju ,da je kocnica normalnog hoda auto sasvim lepo koci ne vuce u stranu pre mesec dana prosao tehnicki pregled bez problema .
Jedina cudna stvar koju primecujem kada je tocak skinut a to je da se pri jacem stisku na kocnicu ceo sklop klesta-nosac uvija pa mi pada na pamet da se vremenom nije iskrivio nosac klesta ali geometrija diska je cini mi se u redu,Inace sto se tice klesta i nosaca plocica i njih sam detaljno ocistio celicnom cetkom.plocice ne zapinju probao sam da sastruzem vrhove plocica turpijom ,da skinem osigurace sa njih probao sam i plocice od sierre koje pasuju na feliciji ali i dalje ista stvar .jednostavno ovo prevazilazi moje majstorske mogucnosti,zato ako je neko imao ovaj problem neka napise nesto o tome.hvala unapred
Comment