Radi se o Renou 19,nemogu nikako skinuti doboš,zna li neko kako na reno se skida,a zanima me kako se štela i ručna,nehvata na oba dva točka..inače auto je dugo stajo pa mislim da je nešto zapeklo
Ručna ne drži,Kako se skida doboš
Collapse
X
-
Ne veruj mi na rec ali obicno postoji samo jedan sraf koji drzi dobos,odvrnes ga i skines dobos.Kad skines videces gde ide sajla,tu takodje treba da postoji nesto kao sraf na kome se sajla steze i otpusta i tu podesis.Postoje i dva srafa kod same rucne,znaci unutar auta kod rucice kad skines zastitnu plastiku,tu takodje moze da se zategne.Ako mislis da je zapeklo najbolje da skines sajlu,sve lepo ocistis i vratis.
-
-
Ne...samo jedan sraf kao kod diska. Cekic u ruke i udri...usekli se paknovi u dobose i zato nece da sidje. Otpusti sisicu na dobosu i onda tuci malo sa strane da se vrate paknovi. i onda tuci ka napolje.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Za sve marke vozila. Mozda neki ima i koji sraf vise, ali svi silaze pomocu ubedjivaca.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Cisto sumnjam on drzi lezaj a svi dobosi imaju centralni otvor i idu preko prstena na glavcini kao felna. Mozda je mislio na taj servisni sraf koji drzi dobos...inace se on steze pomocu srafova za tockove kao i disk. Zato je dosta bitno pravilno stezati tockove i na propisanu meru sto vecina ne radi.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Samo ga treba dobro ubediti i ima da sidje sam... Obavezno ga lupaj sa svih strana a ne samo sa jedne, mora da silazi ravnomerno.
P.S. ja sam pre nekoliko godina na Yugu polomio diskove skidajuci ih radapcigerom, jer drugacije nije htelo da sidje, a imao sam poveliki ubedjivac...Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
-
Vidi ovako najlaksa i najbezbolnija ( po tvoj dzep ) varijanta je da lepo skines centralni zavrtanj (yj. sraf narodski receno ) i skines u kompletu glavcinu i dobos , a sto se tice rucne imas 2 varijante :
1. varijanta da rucna ima samo jednu sajlu koja se okrece preko okruglog klizaca ( sistem kao na svakoj zastavi ) i iza tog klizaca imas sraf koji dotezes da bi pojacao rucnu , ali pazi da ga ne pretegnes suvise da ti ne bi zablokirali tockovi ..... , i
2. varijanta da svaki tocak ima svoju sajlu ( kao kod mene , a verovatno je tako i kod tebe jer jedan hvata a drugi je slabiji ) u toj varijanti lezi ispod auta i prati sajle od tockova do rucice rucne , negde na njoj ces videti srafove za stelovanje ( stelujes tako sto sraf povlacis vise tocku ) ali u toj se varijanti POSEBNO TREBA PAZITI jer obe sajle moraju biti priblizno isto naspanovane tj. zategnute da ne bi doslo do toga da ti jedan od tockova zablokira
A to da li je nesto zapeklo nemogu ti reci jer nam nisi rekao da li ti auto u voznji blokira , ako se to desava onda su ti najverovatnije zapekle makaze na paknovima (skines ih naprskas WD-om i razradis ) ili su ti zaribale sajle ( isti je princip razrade kao i za paknove ) , ako ti nesto nije jasno slobodno me kontaktiraj na pp
Comment
-
Comment