Ručna ne drži,Kako se skida doboš

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • igor1310
    CBC Početnik
    • 03.11.2007
    • 4
    • Hrvatska

    Ručna ne drži,Kako se skida doboš

    Radi se o Renou 19,nemogu nikako skinuti doboš,zna li neko kako na reno se skida,a zanima me kako se štela i ručna,nehvata na oba dva točka..inače auto je dugo stajo pa mislim da je nešto zapeklo
  • master_deki
    CBC Veteran
    • 29.01.2008
    • 138
    • nis

    #2
    Ne veruj mi na rec ali obicno postoji samo jedan sraf koji drzi dobos,odvrnes ga i skines dobos.Kad skines videces gde ide sajla,tu takodje treba da postoji nesto kao sraf na kome se sajla steze i otpusta i tu podesis.Postoje i dva srafa kod same rucne,znaci unutar auta kod rucice kad skines zastitnu plastiku,tu takodje moze da se zategne.Ako mislis da je zapeklo najbolje da skines sajlu,sve lepo ocistis i vratis.

    Comment

    • torlak
      CBC Veteran
      • 10.11.2007
      • 100
      • knjazevac

      #3
      mozda centralni sraf?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ne...samo jedan sraf kao kod diska. Cekic u ruke i udri...usekli se paknovi u dobose i zato nece da sidje. Otpusti sisicu na dobosu i onda tuci malo sa strane da se vrate paknovi. i onda tuci ka napolje.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • torlak
          CBC Veteran
          • 10.11.2007
          • 100
          • knjazevac

          #5
          to je slucaj za sve renoe ili...

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Za sve marke vozila. Mozda neki ima i koji sraf vise, ali svi silaze pomocu ubedjivaca.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • torlak
              CBC Veteran
              • 10.11.2007
              • 100
              • knjazevac

              #7
              retko koji problem ne moze da resi,zar ne?
              meni je ujak pricao da je morao na R5 da skine taj 'centralni' sraf da bi skinuo dobos. zbog toga pitam

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Cisto sumnjam on drzi lezaj a svi dobosi imaju centralni otvor i idu preko prstena na glavcini kao felna. Mozda je mislio na taj servisni sraf koji drzi dobos...inace se on steze pomocu srafova za tockove kao i disk. Zato je dosta bitno pravilno stezati tockove i na propisanu meru sto vecina ne radi.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Kod nekih VW se odvije centralni draf lezaja i skine se dobos.

                  Kod skoro svih dobosa imas dve rupe sa urezanim navojem.

                  U njih uvijes odgovarajuci vijak i simetricno ih zavijas dok ne iscupas dobos.

                  Comment

                  • mishkom
                    CBC Senator XXL
                    • 07.08.2007
                    • 591
                    • N/A
                    • N/A

                    #10
                    Kad vec to radis ne bi bilo lose ni da kupis nove sajle, i to one sa mazalicama, kako ih zovu, u koje se sipa ulje pa se samopodmazuju. . .

                    Comment

                    • master_deki
                      CBC Veteran
                      • 29.01.2008
                      • 138
                      • nis

                      #11
                      ma samo ga zamoli "zamoljivacem" kad skines taj sraf i ispasce...nista bez stare dobre srpske alatke

                      Comment

                      • shone190
                        CBC Senator XXL
                        • 10.12.2004
                        • 1877
                        • Beograd
                        • Dodge Charger 8.1l

                        #12
                        Kod Ford Escorta MK3 se skine centralni sraf i malo "iscuka" dobos i to je sve, znaci nema nikakav dodatni sraf sa strane, cisto da se zna

                        Comment

                        • etibor
                          CBC Senator
                          • 12.05.2008
                          • 293
                          • Pancevo

                          #13
                          Samo ga treba dobro ubediti i ima da sidje sam... Obavezno ga lupaj sa svih strana a ne samo sa jedne, mora da silazi ravnomerno.

                          P.S. ja sam pre nekoliko godina na Yugu polomio diskove skidajuci ih radapcigerom, jer drugacije nije htelo da sidje, a imao sam poveliki ubedjivac...
                          Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                          Comment

                          • kwisko
                            CBC Veteran
                            • 14.04.2008
                            • 124
                            • bg

                            #14
                            Vidi ovako najlaksa i najbezbolnija ( po tvoj dzep ) varijanta je da lepo skines centralni zavrtanj (yj. sraf narodski receno ) i skines u kompletu glavcinu i dobos , a sto se tice rucne imas 2 varijante :

                            1. varijanta da rucna ima samo jednu sajlu koja se okrece preko okruglog klizaca ( sistem kao na svakoj zastavi ) i iza tog klizaca imas sraf koji dotezes da bi pojacao rucnu , ali pazi da ga ne pretegnes suvise da ti ne bi zablokirali tockovi ..... , i
                            2. varijanta da svaki tocak ima svoju sajlu ( kao kod mene , a verovatno je tako i kod tebe jer jedan hvata a drugi je slabiji ) u toj varijanti lezi ispod auta i prati sajle od tockova do rucice rucne , negde na njoj ces videti srafove za stelovanje ( stelujes tako sto sraf povlacis vise tocku ) ali u toj se varijanti POSEBNO TREBA PAZITI jer obe sajle moraju biti priblizno isto naspanovane tj. zategnute da ne bi doslo do toga da ti jedan od tockova zablokira

                            A to da li je nesto zapeklo nemogu ti reci jer nam nisi rekao da li ti auto u voznji blokira , ako se to desava onda su ti najverovatnije zapekle makaze na paknovima (skines ih naprskas WD-om i razradis ) ili su ti zaribale sajle ( isti je princip razrade kao i za paknove ) , ako ti nesto nije jasno slobodno me kontaktiraj na pp

                            Comment

                            • RS-4
                              CBC Veteran
                              • 29.04.2008
                              • 162
                              • Norway

                              #15







                              Sto ce reci, odvrnes centralnu maticu i skines dobos.

                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X