kak imam diskove koji se malo zesce griju pa imam izrazen fading kod kocenja, narucio sam prek ebaya opletena kociona crijeva. hoce li mi se smanjiti fading ili cu morati promjeniti (opet) diskove?
opletene kociona crijeva
Collapse
X
-
Sa "opletenim" ili kako se kod nas kaže "pancirnim" kočionim crevima osetićeš sveukupno poboljšanje u vezi sa kočenjem(kod motocikla je ovo posebno primetno), mada prava stvar su zaista specijalne pločice i drugačiji(veći) diskovi.Kočiono ulje, otporno na visoke temperature se podrazumeva!E, sad tu može doći do problema kod kočenja "na hladno" gde ovakve kočnice nisu baš najefikasnije, odnosno treba da postignu radnu temperaturu, što, opet, znajući tebe nije nikakav problem!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Pletena creva nece spreciti fading. Imaju ulogu da malo poboljsaju odziv kocnica na papucicu time sto ce eliminisati i ono malo sirenja koje imas kod obicnih creva.
Ako plocice i ulje koje imas ne pomazu, sledeci stepen, kao sto rekoh, su opet nesto tvrdje plocice i veci diskovi
Comment
-
-
hm, pa sad... gledao sam kocione diskove i nasao sam par zanimljivih proizvodjaca i cijene nisu bas pretjerano visoke. par diskova (prednjih) sjeceno busenih su do 150 dolara. plocice sam isto nasao i to nissin i one su oko 30ak dolara.
budem probao bez da mijenjam glavcine i kociona klijesta. gledao sam i kociona klijesta. nova kociona klijesta su oko 50ak dolara po komadu.
pokusat cu prvo sa sjeceno busenim diskovima i nissin plocicama."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
tetak, tko ti je rekao da malo zesce vozim?
bas sam se sjetio 206 kad sam pitjio prek bosne. sp*tzali me sa k radarom....jos se raspravljao s polismenom da je nemoguce. da nisam vozio brzo. ali kad sam vidio nekakav rucni K radar, sjetio sam se rasprave i nish, izvukao lowu i htio platiti ali me jedan od dvojice polismena prepoznao da sam zadnji put isto platio cestarinu pa mi sad nisu htjeli uzeti lovu. onda sam se sjetio upozorenja od 206"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
tetak, bas sam hondu vozio u crx-u na meetingu u velikoj gorici i kod slaloma medju aftima nakon par zescih kocenja na semaforima mi se pojavio fading. kuzim da su mi se crijeva prosirila od vruceg ulja. diskovi su mi djeluju cvrsti ali mislim da se i ne hlade kak spada. cudan celik, znam da su bili jako teski, tezi od onog skarta bremba. ali se ne vitopere. zato vjerujem da ce mi opletena crijeva smanjiti fading."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Ulje treba da bude DOT5.1, nema veze da li je Ferodo ili drugo nesto.
Kao sto rece 206, uzmi nesto agresivnije plocice. Kocioni disk sam po sebi nece dati veliki rezultat, jer ga sigurno neces povecati za 50-60mm ili vise.Boost or bust...
Comment
-
-
Originally posted by NenadUlje treba da bude DOT5.1, nema veze da li je Ferodo ili drugo nesto.
Kao sto rece 206, uzmi nesto agresivnije plocice. Kocioni disk sam po sebi nece dati veliki rezultat, jer ga sigurno neces povecati za 50-60mm ili vise.
Ako sam dobro shvatio to ulje je na bazi silikona ili tako nesto. . . Pa se ne preporucuje za upotrebu. . . Kao bolje je DOT4?
Izgleda da sam pogresno shvatio
Moze malo objasnjenje?
Comment
-
-
5.1 je ulje najbolje specifikacije koje mozes koristiti u drumskom autu, sto se tice otpornosti na kljucanje, samim tim i fading. Mana je nesto veca higroskopnost (cesce se menja), i to je to.
DOT 5 je trkacko ulje, DOT 4 i niza su obicna "drumska" ulja nize specifikacije nego DOT 5.1
Dakle, sipaj 5.1 bez puno filozofije
Comment
-
-
Originally posted by mishkomOriginally posted by NenadUlje treba da bude DOT5.1, nema veze da li je Ferodo ili drugo nesto.
Kao sto rece 206, uzmi nesto agresivnije plocice. Kocioni disk sam po sebi nece dati veliki rezultat, jer ga sigurno neces povecati za 50-60mm ili vise.
Ako sam dobro shvatio to ulje je na bazi silikona ili tako nesto. . . Pa se ne preporucuje za upotrebu. . . Kao bolje je DOT4?
Izgleda da sam pogresno shvatio
Moze malo objasnjenje?Boost or bust...
Comment
-
Comment