eh yugo yugo...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • master_deki
    CBC Veteran
    • 29.01.2008
    • 138
    • nis

    eh yugo yugo...

    U toku voznje mi se desava da mi propadne kocnica,pustim je stisnem opet i sve ok,znaci povremeno samo propada,zbog cega?
    Da dodam samo da sam prekontrolisao kociona creva,cevcice i zamenio glavni kocioni cilindar,sta jos moze biti razlog?
  • torlak
    CBC Veteran
    • 10.11.2007
    • 100
    • knjazevac

    #2
    pozz
    zamenio novim,ispustio vazduh posle zamene,prekonrolisao i da slucajno nije stradala gumica na nekom od zadnjih kocionih cilindara?

    Comment

    • mishkom
      CBC Senator XXL
      • 07.08.2007
      • 591
      • N/A
      • N/A

      #3
      sve je OK, a ULJE???

      cc cc, niko ne koristi search

      Potrebno je da promenis ulje, tj.kociono ulje, ispustis ga, ovazdusiti, tacnije odzracivanje sistema, ispustis visak vazduha, sipas novo ulje i bice sve ok ..

      To ti se desava zato sto je kociono ulje staro, ima preko 3%vode u ulju i pri opterecenjima se desava to sto se tebi desava. .

      Kupi ulje BAR DOT 4, mislim da je zadovoljavajuce za juga, inace u svoje vozilo bi uvek sipao 5.1. . . A DOT 5.0zaobidji, zato sto je na bazi silikona, pa pravi glumenove. .. . .. .. .

      Pozdrav

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        dok si drukao kocnicu maltretirao si servo vakum,dva puta mi se to desilo na fiatu i na alfi,osusi se klip na servo vakumu i vuce fals vazduh i nejednako koci,resava se samo brisanjem i podmazivanjem,mozda moze i na licu mesta bez skidanja,a desavalo mi se da se posle dva dana voznje,posle nekog remonta kocnica,pojavi vazduh u glavnom kocionom i izgubim kocnicu,i kad ispustim na njemu sve se resi
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • master_deki
          CBC Veteran
          • 29.01.2008
          • 138
          • nis

          #5
          Pa naravno da sam zamenio ulje i ispustio vazduh,i da,sipao sam DOT4.I prekontrolisao sam zadnje cilindre odnosno gumice.Ne razumem samo ljubeta sta da ispustim na servu?

          Comment

          • Vlada_nbgd
            CBC Senator XXL
            • 11.09.2005
            • 1066
            • Novi Beograd/Topcider
            • ford focus sport pack

            #6
            Ako ja zastava u pitanju vrlo verovatno nevalja glavni kocioni cilindar,novi su jako loseg kvaliteta,narociti tzv italijanski.Ne znam koji si kupio ali moj ti je savet da potrazis zastavin sa garancijom,i budi oprezan dosta se valjaju reparirani..
            FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

            Comment

            • low rider
              CBC Senator XXL
              • 03.04.2006
              • 613
              • Beograd

              #7
              Ako ti sigurno nigde ne curi ulje, mozes pokusati ponovo da odzracis sistem, a onda zamenis glavni kocioni, ili ovo sto ljube prica mada nisam cuo za tu kombinaciju.
              Sipao si dot 4 ulje u jugovu kocionu instalaciju, to je kocka jer u slucaju da nije nova, a unutra je bilo dot 3 ulje, moze se desiti da propisa na gumicama.

              Comment

              • vujke
                Admin
                • 29.09.2004
                • 1673
                • Mladenovac
                • Daewoo Lanos 1.5SX

                #8
                Dot 3 i 4 su kompatibilni, kao i 5.1. 5.0 trazi specijalne gumice. Pokusaj sa odzracivanjem, u drugoj varijanti reklamiraj taj kocioni i uzmi zastavin.
                while(!asleep()) {sheep++;}

                Comment


                • #9
                  Nema dileme: glavni kočioni cilindar. Možeš proveriš i kada auto radi a stoji. Pritisni kočnicu najsnažnije i ako polako propada to je to. Kočnica pri ponovnim pritiskanjima se nadruka i izgleda kao normalno. Ako ti je skupo da kupiš novi jer možeš ponovo da naletiš na feler uzmi stari išmirglaj ga i napakuj ga gumicama ''Sigurnost'' Zrenjanin ili nađi neke ''nemice''. Neki kažu da kvalitetne gumice uvozi Voja iz Boleča, ali on naplaćuje i ruke, tj. ne prodaje ih odvojeno. Pozdrav!

                  PS. moguće je i da je vrisnuo servo ali to je mala verovatnoća.

                  Comment

                  • vujke
                    Admin
                    • 29.09.2004
                    • 1673
                    • Mladenovac
                    • Daewoo Lanos 1.5SX

                    #10
                    Ako odlucis da pakujes stari (nije nauka, samo ciste ruke i polako) prilikom ispustanja vazduha i drukanja, papucicu pritiskaj onoliko koliko si i ranije pri normalnom kocenju, nemoj do kraja. Razlog je sto su na starom cilindru napravljeni zlebovi i prilikom maximalnog pritiska moze doci do ostecenja gumica.
                    while(!asleep()) {sheep++;}

                    Comment

                    Working...
                    X