Vibriranje pri dodavanju gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trivo
    CBC Senator
    • 02.06.2005
    • 202
    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

    Vibriranje pri dodavanju gasa

    Primjetio sam da mi auto pri dodavanju gasa u voznji ima tendenciju da vibrira gore-dole, a kad pustim gas ili idem nizbrdo takva pojava se ne dogadja.Probavao sam i homokineticke u jednu i drugu stranu pri kretanju,necuje se krckanje ili bilo kakvo lupkanje.Lupkanje se necuje ni u voznji vec samo blago cimanje predneg dijela auta gore dole.
    Ima li ko predstavu sta bi to moglo da bude?Sumnjam da su gume jer bi se vjerovatno cimanje non stop osjetilo.
    Da li motor svojim vibracijama pri ubrzavanju i opterecenju moze uzrokovati to?Otisao nosac ili slicno?
    Drug mi kaze da je mozda otisao i homokineticki na strani mjenjaca kao mozda i sama poluosovina.Kako to da ispitam?
    Volio bi barem da dijagnostikujem kvar,da kupim sve sto treba i da odem majstoru da mi zamijeni.
    Auto je golf 2,1.3
    VW 1200 1972god.
    VW Golf 1.3 1988god.
    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
  • lakilucano
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2007
    • 421
    • Bezanijska kosa

    #2
    Re: Vibriranje pri dodavanju gasa

    Pogledaj krstove poluosovina. Oni mogu biti uzrok takvom ponasanju.
    bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
    Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Kako da ispitas?
      Uhvatis rukom poluosovinu (kardan) i protreses. Oseti se preveliki luft lako.
      Zavisi od auta a nekad moze da se to uradi i iz motornog prostora odozgo a nekad mora na dizalicu ili na kanal.
      Pre ce biti da je poluosovina nego nosac motora mada bi i on mogao biti.

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        Ja sam imao slican sex sa nosacem menjaca, samo kod mene je motor postavljen uzduzno, ne znam da li bi se to tako manifestovalo kod poprecnih motora (imaju li uopste nosace menjaca? )
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • Trivo
          CBC Senator
          • 02.06.2005
          • 202
          • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

          #5
          Tja,evo bio sam kod majstora,prvo kod mehanicara,objasnio sam mu kvar,lik uopste ne sumnja u trap vec misli da mi jedan cilindar trokira i preporucio mi da promjenim kapu,kablove,svjecice.....znate vec,redom dokj se nepopravi .
          Sve u svemu,zahvalim mu se i odem na centriranje trapa i spustim se zajedno sa likom u kanal,cimali smo,vukli,teglili ali nekog prevelikog zazora nije bilo(barem on kaze da je to i bolje nego na vecini drugih koji dolaze).Kaze moze biti do i do gume al stigla mu sljedeca musterija pa se i on pozurio.
          I eto dogodilo se ono i cega sam se bojao da cu otici kod jednog,drugog,treceg i svako ce mi govoriti drugaciju pricu .
          Postoji li jos neka metoda kojom bi ispitao poluosovine.Razmisljam da dignem jednu stranu kola i pustim da se vrte u cetvtoj i da stavim reper na blatobran da vidim od oka da li guma skace gore-dole.Tako probam i sa drugom stranom.Samo da li ce da ima efekta posto tocak visi,nije opterecen?
          Ne znam,nisam pametan ni kome sljedecem majstoru da idem.
          Neki prijedlog?
          VW 1200 1972god.
          VW Golf 1.3 1988god.
          FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            probaj to sa tockom u vazduhu, mozda je sama guma.
            da li je auto duze vremena stajao nepokretan sa gumama na zemlji (pod opterecenjem) ?

            da li pri tome motor i secka u radu, ili je samo to njihanje ?

            moze da bude i kada je kvacilo na izdisaju mada je to vise izrazeno pri samo polasku iz mesta nego u voznji.

            moze da bude i da je iskrivljen blago rukavac tocka od nekog snaznog udara.

            ako mozes da pozajmis (majstor, negde) komparater pa kada skines tocak izmeri bacanje na kocionom disku, koliko iznosi u mikronima.

            mislim da je 100 mikrona gornja dopustena granica (treba proveriti koja je mera za tvoj auto).

            nisi rekao da li je to odjednom iznenada nastalo, ili postoji vec neko vreme, da bi pokusali da ogranicimo poreklo smetnje.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • El Radisa
              CBC Veteran
              • 06.12.2006
              • 101
              • Sabac

              #7
              ma stavi palicu i proveri nosace menjaca i nosace motora.. kao sto duke rece, imao sam isti problem kod mene, u prvom slucaju su bili nosaci motora, a u drugom kada sam imao opasne vibracije i zvukove unutra, bili su nosaci menjaca. ako si vec proverio poluosovine i ako nemaju lufta mani se toga i predji na drugu stvar. Guma kada se deformise oce da trese npr znaci na 30km/h u bilo kojoj brzini menjaca (a moze da bude i u slobodnom hodu) i da ubija (kao meni).. i samo mozes da je bacis posle. Znaci guma bi trebalo da trese uvek na istoj brzini a nezavisno od menjaca i dodavanja gasa.
              Potpis nije po pravilima. Smeta praćenju konverzacije.

              Comment

              • Trivo
                CBC Senator
                • 02.06.2005
                • 202
                • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                #8
                Evo poslije duzeg vremena,zamjene guma,pregleda nosaca motora i mjenjaca kao i vizualnim pregledom zglobova stanje nije nimalo bolje .
                Imam osjecaj da se i pogorsalo zbog toga jer mi mjenjac poceo izbacivati iz pete pri ubrzavanju a i cuje se zvuk zvizdanja kao da imam turbo.I krklja na leru iz mjenjaca a kad se stisne kvacilo ne.
                E sad posto bi skidao mjenjac(jer najvise sumnjam na njega) zanima me ima li neki dobar servis za mjenjace u blizini tosinog bunara,zemun i taj kraj posto ne bi na dalji put sa ovakvim stanjem auta.Prilicno je hitno pa ako znate nekoga napisite.
                P.S.Goran iz Altine i Nesa iz NBG su zauzeti naredne dve nedelje
                VW 1200 1972god.
                VW Golf 1.3 1988god.
                FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                Comment

                • AEROX
                  CBC Član
                  • 08.02.2006
                  • 93
                  • Nish

                  #9
                  He, imam i ja iste simptome i mislim(ako je stvarno menjac u pitanju) da je najbezbolnija varijanta da se stavi neki ispravan sa stranca i teraj...

                  Comment

                  • Trivo
                    CBC Senator
                    • 02.06.2005
                    • 202
                    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                    #10
                    Hm,jutros sam otjerao auto u vw servis,imao je svega pola litre ulja u mjenjacu, ostalo je iscurilo na semeringu kod kvacila.Spaljen je zupcanik 5-te,kao i njegov sihron i lezaj.Zupcanik 5-te je najvisi i prvi je stradao.
                    I ovaj mjenjac sam ubacio prije pola godine(bio je 4-brzinski) i ovde u BG ih cijene oko 200 eura ko ih ima.U principu se rijetko nalaze za 1.3 motor.
                    Sve u svemu icu na varijantu servisa,kompletan set kvacila i ruke su 12000 plus jos ovi dijelovi u mjenjacu.U glavnom u mjenjacu nije nista puklo nit se raspalo pa se nadam da ce servis biti dobro uradjen.Nadam se da nece preci 20000.
                    Vjerovatno bih dosta izasao jeftinije sa polovnim(ovaj sam u BiH platio 130€ sa ugradnjom) ali sad sta je tu je.
                    VW 1200 1972god.
                    VW Golf 1.3 1988god.
                    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                    Comment

                    • deki-ascona
                      Bio nam je drug! RIP
                      • 10.04.2007
                      • 2118
                      • NI , Trosharina

                      #11
                      Jel moze neko da preporuci proizvodjaca nosaca motora? Raspon cena je ogroman, a ne bih bas da uzmem najskuplji , a ne bih ni kineza.
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Daj nekoliko primera iz ponude, koji proizvodjachi i koje cene su "u igri" pa da nadjemo neko razumno i racionalno reshenje.
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • kwisko
                          CBC Veteran
                          • 14.04.2008
                          • 124
                          • bg

                          #13
                          Originally posted by Trivo
                          Hm,jutros sam otjerao auto u vw servis,imao je svega pola litre ulja u mjenjacu, ostalo je iscurilo na semeringu kod kvacila.Spaljen je zupcanik 5-te,kao i njegov sihron i lezaj.Zupcanik 5-te je najvisi i prvi je stradao.
                          I ovaj mjenjac sam ubacio prije pola godine(bio je 4-brzinski) i ovde u BG ih cijene oko 200 eura ko ih ima.U principu se rijetko nalaze za 1.3 motor.
                          Sve u svemu icu na varijantu servisa,kompletan set kvacila i ruke su 12000 plus jos ovi dijelovi u mjenjacu.U glavnom u mjenjacu nije nista puklo nit se raspalo pa se nadam da ce servis biti dobro uradjen.Nadam se da nece preci 20000.
                          Vjerovatno bih dosta izasao jeftinije sa polovnim(ovaj sam u BiH platio 130€ sa ugradnjom) ali sad sta je tu je.
                          kasno videh temu jbg , rekao bih ti odmah da je najverovatnije u pitanju druk lezaj ili korpa (posto je kod njih lepezasta pa zna da pukne zub ) , lamela i ceo set kvacila se remontuje ( mnogo jeftinije nego novo ) u marinkovoj bari ( kontaktiraj me na pp da ti objasnim gde sta i kako da ne bih bio banovan zbog reklame ) a sto se tice menjaca da je 200e jer su retki to je prica za malu decu tj to je cista prevara jer je menjac isti za sve , razlikuje se samo zvono ( znaci kupis petaka za 1.6 i zamenis zvono ) a obavezno kad kupujes menjac trazis od tog menjaca i daljinsku komandu ( rucicu od menjaca do kabine i samu palicu iz kabine ) jer sa tvojom rucicom koja ima veci hod jednostavno nemas mesta za petu .... inace nikada ne bih dao 200e za menjac kad je ceo stranac oko 400-500e a imas jos gomilu delova sem menjaca

                          Comment

                          • deki-ascona
                            Bio nam je drug! RIP
                            • 10.04.2007
                            • 2118
                            • NI , Trosharina

                            #14
                            @overespeed

                            Tragajuci za nekineskim nosacima motora naisao sam samo na dva proizvodjaca: OPTIMA (4000 din) i RUVILLE (4200din). Ima i neki, ime nisam zapamtio ,samo 2600 din - cini mi se preveliki rizik.
                            E sad RUVILLE (valjda se tako pise) ne pravi najveci nosac u obliku leptira, to bi morao da kupim iz OPTIMA asortimana.
                            Koji od ova dva da pazarim?
                            Jos jedna stvar: jel MAHLE filter vazduha stvarno vredi 2x vise od drugih (oko 700 din)?
                            Originally posted by Valent Vudriga
                            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                            Comment

                            Working...
                            X