palo mi na pamet da malo zamenim ulje u menjacu a i tecnost u sistemu za kocenje
i tako gledajuci vidim da ima nekih razlika u ulju
iako je moj auto 84 godiste (corolla)
problem se javlja kad naidejm na
ima svega i svacega
zato pitanje:
koja je razlika izmedju
hipoidnih, sinhronizovanih i nesinhronizovanih menjaca
pogotovu pri odabiru ulja
koja je razlika izmedju SAE 90 i SAE 80w-90
a ovo je totalno zbunjujuce
Shell SPIRAX G
Viskokokvalitetno menjačko ulje sa višenamenskim aditivima za rad menjača u uslovima srednjih opterećenja. Za upotrebu u ručnim menjačima automobila i teretnih vozila koji trade u uslovima velike brzine/mali obrtni momenti i mala brzina/veliki obrtni moment. Prikladno i za sinhrone menjače. Nije prikladno za jako opterećene hipoidne prenosnike.
tako da
koja je razlika

jel svejedno SAE 90 ili SAE 80W -90
a za kocnice
ako sam dobro skontao
za
dot 3
dot 4 ; dot 5.1
je u principu isto, samo je razlika u kvalitetu tj, da li moze u stari auto da se zameni celokupna tecnost
i tako gledajuci vidim da ima nekih razlika u ulju
iako je moj auto 84 godiste (corolla)
problem se javlja kad naidejm na
ima svega i svacega
zato pitanje:
koja je razlika izmedju
hipoidnih, sinhronizovanih i nesinhronizovanih menjaca
pogotovu pri odabiru ulja
koja je razlika izmedju SAE 90 i SAE 80w-90
a ovo je totalno zbunjujuce
Shell SPIRAX G
Viskokokvalitetno menjačko ulje sa višenamenskim aditivima za rad menjača u uslovima srednjih opterećenja. Za upotrebu u ručnim menjačima automobila i teretnih vozila koji trade u uslovima velike brzine/mali obrtni momenti i mala brzina/veliki obrtni moment. Prikladno i za sinhrone menjače. Nije prikladno za jako opterećene hipoidne prenosnike.
tako da
koja je razlika

jel svejedno SAE 90 ili SAE 80W -90
a za kocnice
ako sam dobro skontao
za
dot 3
dot 4 ; dot 5.1
je u principu isto, samo je razlika u kvalitetu tj, da li moze u stari auto da se zameni celokupna tecnost
Comment