Rikverc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    Rikverc

    Za ubacivanje menjača u rikverc mislim da postoje skoro sve varijante: gore preko prve, gore preko druge, gore preko četvrte, ispod prve, ispod druge, ispod četvrte, kroz prvu, kroz treću, kroz četvrtu...
    Ranije sam čuo da je sve ovo nekako povezano sa položajem motora u zavisnosti da li je motor postavljen uzduž ili popreko. Šta je istina? I da li je?
    San ispunjen. Impreza Turbo.
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Veze s tim nema... ima veze samo i jedino s konstrukcijom menjaca.
    Centralna osovina se uvek jednako vrti u istom smeru.

    EDIT: Kad se vec masinci dogovore na koju stranu treba sta da se vrti .. bar je strana vrtenja odredjena i ne menja se...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Masinci su svojevrsni specijalci, ima motora koji se vrte i u jednu i u drugu stranu. Tako da se centralna osovina menjaca moze vrteti i u jednu i u drugu stranu, ali se zato menjac moze postaviti ispred i iza motora a difencijal ispred ili iza menjaca. Sve to opet nema veze sa mehanizmom saltanja i kako ce koja brzina da ide jer zavisi kako se zupcanici tj parovi sloze, od samog selektora i broja osovina u menjacu. To se sve resava na papiru kada se menjac konstruise zavisno od postavljenih zahteva.

      Comment

      Working...
      X