nikako, auto je konstruisan da radi samo uz ABS koji takodje mora biti i potpuno ispravan da bi za auto moglo da se kaze da ima kocnice.
funkcija ABSa je i raspodela pritiska napred nazad dinamciki u funkciji opterecenja pa kada se ABS iskljuci nastaje ogroman problem sa potencijalnim blokiranjem zadnjih kocnica, gubljenjem stabilnosti vozila kao posledicom i na kraju udesom.
a sto ne popravis ABS, najjednostavnije resenje je obicno ono koje je fabricki vec dobro razradjeno i provereno.
prepravka kocnica onako nasumice ce samo pokvariti ceo sistem i od pouzdanog napraviti nepredvidiv auto koji postaje opasan i za vlasnika i po okolinu. ne mora tako da se"stedi", mislim na bezbednosti i zivotima.
A kad smo kod Yuga eh da mi je onaj bivsi Koral65 EFI GVplus automatic
(renoov automatski trostepeni menjac) pa jos malo Yugo zacina uh kako je to malo ***** islo ko mutavo
A tek kad sam mu stavio protocnu cev Bez i jednog lonca znaci cev od glave motora do ****ta
Uzas mecava haos i katasrofa na putu
Volim da ja vozim auto a ne da on vozi mene
prijatno
Ne razumem? Hoćeš da kažeš da bi radije rizikovao svoju prisebnost da u kritičnoj situaciji probaš da drndaš papučicu kočnice (100 puta sporije i lošije od abs-a) nego da pustiš da abs to odradi za tebe i sačuva ti glavu? Ok...pametno...nema šta....
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
ok je sto bi ti radije voleo auto bez ABSa i da imas potpunu kontrolu. to mogu da skapiram. ali ne kapiram zasto si onda kupio Vectru sa ABSom, je li te neko naterao ?
tvoje pitanje izlazi iz redovnih okvira- da moguce je iskljuciti ABS i prepraviti auto na klasican kocioni sistem ali
- ti trebas da konstruises takav kocioni sistem ili da nadjes da kupis od Opela kao rezervni deo (ako postoji uopste)
- onda kada to uradis, da sve te izmene lapo atestiras i izvadis novu homologaciju za bas tvoj jedinstveni i preradjeni auto
- koristis u uzivanju auto bez ABSa kako ti je volja
- i zaboravis da ces ga ikada prodati u buducnosti bilo kome, znaci vozis ga do bacanja na otpad ili ga posedujes kroz trosak odrzavanja u zivotu po svaku cenu.
svi ti elementi ulaze u realne procene, pa je na tebi da izaberes ono sto tebi cini zadovoljstvo a u okviru je legalnih limita u tehnickom smislu koje postavljaju zakoni, homologacije, norme i ostali propisi koji tretiraju upotrebu auta u javnom saboracaju.
ne vidim zasto imas razlog da se ljutis sto ti nekoliko ljudi kaze da ideja bas i nije nesto, nema nekih losih namera ali ima iskustva.
kocnice su veoma bitan element auta, i nije nikako onaj deo auta koji je podlozan nasumicnim izmenama pa sta ispadne.
svaki auto je moguce jako brzo voziti a samo retke je moguce jako brzo uvek zaustaviti !
btw, cim ti se vec upalila ABS lampica, vec tada je sistem u autu, odnosno postoji neki kvar koji ometa rad ABS kontrole sistema.
Kao prvo da se svima izvinim ako se neko nasao uvredjen.
Kao drugo ono am vith stupid se odnosi na mene samog jer sam malo tvrdoglav ali uvek stojim iza onog sto sam rekao ma sta god to bilo i koliko glupavo
Kao trece jako sam veliki nostalgicar i jednostavno vec pet godina nemogu da prezalim onog ****nog Yuga
Vektru mi je cale onako slucajno kupio nabasao na Vektru sa fabricki ugradjenim plinom i to mu se ucinila kao idealno resenje za mene jer sam bio bez auta.
Zavrsio sam masinski fax i veoma sam dobro upucen u to sta kako radi.
Veoma bitan seminarski rad mi je je bila ostvarena zelja da na automobilu marke Yugo uradim unapredjenje kacionog sistema koji bi morale da zadovoljenu normu kocenja ravnu golfu 3 a da je pri tome jeftino za proizvodnju i lako za servis.
Pogadjate gde sam sve to primenio , mada ne bas sve. rezultati su bili fascinantni
Taj koji je konstruisao kocnice na Opelu je sigurno pametniji jer da nije ja bi bio na njegovom mestu
ali nostalgija i filing su jaci od svega toga pa i mene samog nadam se da me shvatate i razumete osim ako me sve ovo ne natera na kupovinu drugog auta bas zbog tih sitnih detalja
uzdravlje i sigurna i udobna voznja na prvom mestu
Comment