kako iskljuciti ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #16
    Ne vidim nista neobicno i decko pita za savet kako da iskljuci ABS a ne da ga kritikujete sto nije kupio bez ABS-a ( ponekad nismo u mogucnosti mnogo da biramo koi cemo auto kupiti i mozda nam se posle nesto ne dopadne) i dal ABS bolje koci od njega ( ako je iskusan moze brze zaustaviti vozilo bez njega i moze mu dosta pomoci ukoliko voli sportsku voznju kroz krivine).
    Kod vectre b neces imati problema prilikom iskljucenja ABS-a i mislim da ga mozes iskljuciti preko osiguraca za ABS.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #17
      postoji Vectra bez ABS-a...to je Vesniceva Vectra...tako da ako te ne mrzi mozes do njega...on ima servis i mislim da moze da ti uradi sve sto pozelis...a sto se tice setovanja...on je car...imao je solidan auto...ali uvek najbolje setovan i zbog toga je pobedjivao!
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #18
        Originally posted by RankoK
        postoji Vectra bez ABS-a...to je Vesniceva Vectra...tako da ako te ne mrzi mozes do njega...on ima servis i mislim da moze da ti uradi sve sto pozelis...a sto se tice setovanja...on je car...imao je solidan auto...ali uvek najbolje setovan i zbog toga je pobedjivao!
        i jako je jeftin....zaboravio si da kazes

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #19
          pa o tome nije bilo reci! pricamo o ABS-u OFFTOPICARU...
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Darko
            CBC Senator XXL
            • 29.03.2005
            • 528
            • Beograd

            #20
            U Vectru se nikad nije fabricki ugradjivao plin...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              Kod vectre b neces imati problema prilikom iskljucenja ABS-a i mislim da ga mozes iskljuciti preko osiguraca za ABS.
              ne bih se slozio, ako je fabricki predvidjeno da radi isklljicivo sa ABSom, kada se nasilno iskljuci imace probleme sa losim kocenjem (nema pritiska ABS pumpe) sto ce se ogledati u nemogucnosti zaustavljanja, odnosno povecanju rastojanja kada ce se auto zaustaviti.

              isklucivanjem ABS izgubice se potpuno balansiranje kocenja prednje i zadnje osovine u funkciji promene opterecenja i sasvim lako ce se desiti da pri kocenju zadnji koce jace nego sto treba i da auto napravi piruetu, odnosno okretanje i potpuni gubitak kontrole nad automobilom u pokretu.
              samo delic deli do tragedije.

              kocioni sistem se sasvim drugacije projektuje kada je auto BEZ ABSa u odnosu na auto SA ABSom, i ta dva sistema nisu medjusobno kompatibilna.
              cak su i kociona kljesta drugacija.

              zato mislim da ako se zeli prepravka fabrickog sistema onda to trba uraditi u svemu po tehnickim normama, a ne samo skinuti osigurac i ostetiti postojeci sistem kocenja u neki nepredvidljivi.

              akoje imperativ auto bez ABSa onda takav treba i kupovati, odnosno takav naruciti iz fabrike ako je moguce. ili prepraviti ali uz znanje i delove koji moraju da prate jer se ipak radi o najvaznijem delu automobila.
              vaznijem i od motora.
              ovo je moje misljenje zasnovano na praksi a svako moze da izabere kako hoce kada ima sve informacije na stolu za analizu.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • grnca
                CBC Veteran
                • 13.03.2005
                • 139
                • Zrenjanin
                • Vectra1.6&Citroen C2

                #22
                vaznijem i od motora






                Veoma pametno receno
                takav stav i ja volim
                Trojke su Djuro sta???

                Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                Comment

                • typeR
                  CBC Član
                  • 18.03.2005
                  • 40
                  • Hrvatska

                  #23
                  Ne bih se sa svime složio,u mojoj Hondi s ABS-om ili bez njega auto koči isto jedino je razlika kad je isključen onda točkovi blokiraju.Znači nema nikakvih zabacivanja i ostalog,odnosno hoću reći da se može voziti isto kao i sa njim bez ikakvih opasnosti,jer Japanci su to napravili tako da auto može da se vozi i kad je ABS u kvaru,e sad za Vectru neznam detalje,ali mislim da se pomoću osigurača može isključiti bez problema,jedino što lampica gori,ali to je samo provjera kompjutera,neće se ništa dogoditi.Treba probati pa će se onda sve znati i normalno ne mora se odmah voziti 200km/h nego lakše da isprobaš kako sve to radi.Pozdrav!

                  Comment

                  • jaksa
                    CBC Senator XXL
                    • 23.10.2004
                    • 701
                    • Novi Beograd, SC

                    #24
                    Prerada Ford mondea sa ABS na sistem kocenja bez abs zahteva zamenu glavnog kocionog cilindra i svih celjusti.

                    To verovatno nije slucajno.

                    Comment

                    • gaston
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2005
                      • 324
                      • N BG - Batajnica

                      #25
                      Pa covek bi ono sto voli ,ne zameram mu ja sam na Alfi 164 iskocao - premostio ABS ,ustvari skoro sve stavio sa modela bez i auto mi je na volanu sigurniji u ekstremu nego sa ABSom jedino pri ostrom uletanju recimo u kolonu pri preticanju sa kocenjem stidljivo se cuje zadnji tocak smera skretanja.Tezi i veci je od Vectre ali nema nikakvog problema sa kocenjem.
                      27.5 god za djevrekom auta snova :
                      Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                      NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Pa o tome sam i ja pricao ni na jednoj primeri nije radio ABS koju sam vozio i nije bilo nikakvih problema.
                        Ovo nasta brick cilja verovatno se odnosi na automobile novije generacije koji su svi planirani da izlaze sa ABS-om pa su i od pocetka planirali samo takvu konstrukciju kocionog sistema da radi u saradnji sa ABS-om
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          mojoj Hondi s ABS-om ili bez njega auto koči isto jedino je razlika kad je isključen onda točkovi blokiraju.Znači nema nikakvih zabacivanja i ostalog,odnosno hoću reći da se može voziti isto kao i sa njim bez ikakvih opasnosti,jer Japanci su to napravili tako da auto može da se vozi i kad je ABS u kvaru
                          ok, koje ti je godiste auto, neki stariji model ?

                          mogu da se slozim sa tobom da je kod tebe tako da nema razlike u raspodeli sile kocenja sa ukljucenim i sa iksljucenim ABS-om, ti verovatno i nemas pravi (potpuni) ABS kakav se koristi bas tu negde od 97/98. bitna razlika je sto full ABS ima u sebi integrisanu i funckiju raspodele sile kocenja napred- nazad, obicno se to zove EBD (electronic brake distribution) a sto je nekada bilo mehanicko- hidraulick prirode (poznato jos i kao peti cilindar).

                          ako je auto konstruisan na bazi tog starog mehanickog sistema pa opciono nadogradjen ABS onda moze da se iskljuci osigurac bez mnogo brige.

                          ako je auto full ABS znaci i elektronsak distribucija kocenja onda ABS mora da bude ukljucen inace lako moze da dodje do toga da zadnji tockovi koce jace od prednjih, i do ozbiljnih problema pri kocenju.

                          to je ujedno i odgovor M-u, da potvrdi njegov post.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #28
                            Znam pouzdano da je masa ljudi skidala peti kocioni koji rasporedjuje silu kocenja na zadnje tockove, s'obzirom na opterecenost zadnje osovine,jer kod starijih auta oce da zeza pa zadnje kocnice nekoce podjednako.
                            pa umesto petog stave obicnu t-racvu.
                            i onda bar podjednako koce,mada normalno da je bolje sa petim kocionim , kad je ispravan.narocito ljudima koji cesto terajaju opterecen [pun] auto.
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              to je recept kako od dobrog auta napraviti los i opasan.

                              peti kocioni sluzi da SMANJI silu kocenja pozadi i namerno obezbedi da je uvek napred jace kocenje, i da ako blokiraju uvek blokiraju prvo prednji tockovi.
                              tocak koji je blokiran se vise ne okrece i on se nalazi u stanju klizanja. tocak koji se okrece je u stanju jelte okretanja.

                              sila trenja klizanja je uvek manja od sile trenja kotrljanja, stoga ako prvo blokiraju zadnji tockovi onda UVEK zadnji kraj vozila "obilazi" prednji i auto se zanosi, odnosno rotira oko vertikalne ose i pravi piruetu.

                              pri tome auto koji je opterecen je manje osetljiv na tu pojavu ( i njemu peti kocioni manje treba) nego auto samo sa vozacem napred.

                              auto koji je debalansiran sa silama kocenja napred vs. pozadi je veoma sklon izazivanju nezgoda i gotovo ga je nemoguce voziti u smislu iole zahtevnijeg i jaceg kocenja vec i po suvom a kamoli po kisi ili snegu.

                              ti koji "mudro" skidaju peti kocioni cilindar da bar malo znaju kolika je to tehnicki glupost i veoma veliki bezbednosni problem verovatno bi se pomucili da plate tih 5 eura (ili 20 svejedno) da poprave pokvareni kocioni sistem nego da posle kukaju kada sebe i/ili drugoga ubiju/ ostete imovinu.

                              a nesreca ce se sigurno dogoditi sa neispravnim kocnicama samo je pitanje u kom nezgodnom trenutku u kakve ce posledice biti po vozaca, putnike i sve ostale koji se zateknu u blizini.

                              rekao bih da nije zgoreg i 100 puta crtati ljudima da su kocnice najvazniji deo koji postoji na autu i da ako ne znaju sta tacno i zasto to rade da je najbolje i po njih i po sve da nista ne rade vec da auto ide u servis.

                              nazalost cuo sam i od nekakvih nazovi servisera (narocito mladje generacije) da taj peti kao lakse je skinuti nego popravljati...

                              jos je lakse sve poskidati sa auta pa hazarderski voziti do prve bandere, jendeka ili pesaka

                              dakle, tzv peti cilindar sluzi da oslabi zadnje kocnice kada je auto prazan i tada je u funkciji najvise (najvise se oseca njegov rad) a ne kao sto se misli cesto da pojacava zadnje kocnice pri opterecenju !!
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #30
                                nisam potpuno bio upoznat,ali sam znao da ima veze sa opterecenjem auta
                                to sa T-racvom su izmislili neki majstori,narocito to obavezno rade na zastavama.jel taj peti kad se zameni trebao bi i da se nasteluje[ima neka dva srfa,ne drzite me za rec ]
                                ja sam imao sudar,bas zbog toga,kod naglog kocenja izbacio me zadnji kraj na jugu.
                                i bilo je klizanja ko na ledu,bocnog.
                                dok se nisam zabo u parkiranu sijeru.
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X