Rikverc problem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Rikverc problem?

    U pitanju je Ford Escort MK3 1.3l sa menjacem koji ima 4 brzine. Kod njega je se u rikverc ubacuje tako sto se rucica menjaca gurne na dole dok se ne cuje "klik" pa onda skroz na levo i na gore. E sad problem je u tome sto vise za ubacivanje u rikverc nema potrebe da se menjac gurne na dole vec jednostavno i bez toga upada u rikverc pa je veoma lako pogresiti i recimo prilikom ubacivanja u prvu brzinu ubaciti u rikverc.

    Da li je ovaj problem resiv u smislu zamene nekog dela menjaca ili mora da se menja ceo menjac? Iskreno, mislim da je malo glupo da mora ceo menjac da se menja zbog ove sitnice, ali cisto da pitam posto se ne razumem u ovu materiju

    Takodje, jel ima neko predstavu o redu velicine cene za ovu intervenciju?

    Pozdrav!
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Mislim da nema veze za menjacem, ispod rucice menjaca se nalazi zglob cesto u kombinaciji guma- metal ili neka vrsta plastike, ili sta vec pricam napamet, ne znam kako je konkretno kod capri-ja. Taj zglob je verovatno dobio malo lufta i treba ga malo utegnuti.

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Pogledacu u petak posto tada idem do caleta, a Ford je kod njega. Odlicno ako je samo to problem. Jel moguce da niko vise nije odgovorio na pitanje?

      Pozzzz

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #4
        100% samo rucica menjaca, meni kod Golfa je isto rikverc dole pa iznad prve, kada skinem tapacir oko rucice vidi se opruga koja gura rucicu na gore, proveri da i ti nemas neku oprugu, ako nije rucica u pitanju onda ostaju samo poluge, menjac nije sigurno.

        Auto na kom sam polozio vozacki je imao taj problem, Golf 2 dizel umesto u prvu upada u rikverc, umesto u drugu upada u cetvrtu, zabava za kandidate, odmah posle polaganja je vlasnik auta to popravio za otprilike 10ak Evra..., njemu su i poluge i rucica "otisle"
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #5
          Nije bilo potrebe posto je dfast pogodios sustinu. Cim skines oblogu oko rucice mjenjaca bice ti sve jasno, a problem se najvjerovatnije krije tu. Ne znam kakav je konkretno mehanizam kod eskorta, ali to nikad nije nesto komplikovano, a ne bi trebalo biti ni skupo na otpadima. Ako si momcina naucices da saltas i da ne upadas u rikverc bez toga

          Moguce je i ovo sto kaze milan_g1 da su i poluge do mjenjaca otisle ali ne vjerujem, posebno ako ti se mjenjac sto se tice preciznosti i lakoce saltanja ponasa OK.
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #6
            Menjac radi savrseno bez i malo zapinjanja, a iskreno meni nije ni problem saltanje nego ce i devojka da vozi auto pa ne bih da na nekom semaforu krene unazad i raspali nekoga

            I petak odoh do caleta po auto posto je kod njega pa cu javiti sta sam ustanovio. U svakom slucaju hvala svima na pomoci.

            Pozzzz

            Comment

            Working...
            X