U pitanju je Ford Escort MK3 1.3l sa menjacem koji ima 4 brzine. Kod njega je se u rikverc ubacuje tako sto se rucica menjaca gurne na dole dok se ne cuje "klik" pa onda skroz na levo i na gore. E sad problem je u tome sto vise za ubacivanje u rikverc nema potrebe da se menjac gurne na dole vec jednostavno i bez toga upada u rikverc pa je veoma lako pogresiti i recimo prilikom ubacivanja u prvu brzinu ubaciti u rikverc.
Da li je ovaj problem resiv u smislu zamene nekog dela menjaca ili mora da se menja ceo menjac? Iskreno, mislim da je malo glupo da mora ceo menjac da se menja zbog ove sitnice, ali cisto da pitam posto se ne razumem u ovu materiju
Takodje, jel ima neko predstavu o redu velicine cene za ovu intervenciju?
Pozdrav!
Da li je ovaj problem resiv u smislu zamene nekog dela menjaca ili mora da se menja ceo menjac? Iskreno, mislim da je malo glupo da mora ceo menjac da se menja zbog ove sitnice, ali cisto da pitam posto se ne razumem u ovu materiju

Takodje, jel ima neko predstavu o redu velicine cene za ovu intervenciju?
Pozdrav!
Comment