Čudno hučanje koje počinje na 110-120 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Čudno hučanje koje počinje na 110-120 km/h

    Oscilacije su sinusnog oblika signala Zvuk podseća na buku od ležaja, ali zašto bi oscilovao?
    Gume nisu, isto je bilo zimus sa zimskim, i sada sa letnjim. Iz motora nije, isto je i na leru. Iz menjača isto nije, pošto se pritiskanjem kvačila ništa ne menja.
    Ne mogu da odredim tačno odakle dolazi huk. Leva krivina, desna krivina, nema veze nikakve.

    Šta bi to moglo biti?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Diferencijal?
    Ulje u menjacu?
    Ne napisa koji je auto....Fabia?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Heinz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 1027
      • Beograd, Voždovac
      • Avensis 2.0 D4D

      #3
      Da, Fabia. Ulje u menjaču je kontrolisano kad je menjala lamela (ceo set zapravo). Ne curi nigde.
      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

      Comment

      • Ji 4Tze
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 806
        • bg
        • Honda CR-V 4WD

        #4
        Ako huči onda je do vetra, ako bruji onda do prenosa.
        Kod mene je bilo pojave manjih vibracija (dakle, više je kao brujanje nego hučanje - prednji ležaj) i brundanja (od guma). A huči samo zbog vrhunske aerodinamike

        Da nije neki šus pleh, možda neki šraf olabavio?

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Proveri lager lezajeve tockova.
          Boost or bust...

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #6
            To je prvo na spisku
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • gesdim
              CBC Član
              • 05.03.2007
              • 35
              • Skopje, Makedonija

              #7
              lageri tockova ako su gume o.k. ...
              ..mislim da kad se pritisne kuplung i vozi u lehru ne okrece nista drugo sem tockova ??

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                I diferencijala.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  Voznja u cik-cak, pa se los lager ne cuje kad nije opterecen.
                  Pri sto vecoj brzini naravno.
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #10
                    Promena pravca ne utiče. Ležajevi nisu, ja sam nešto sam petljao za vikend i nisam uspeo da primetim razliku, sva 4 se isto ponašaju, nema nigde lufta. Ai da jesu, prilično je skupa stavka za zamenu. Teram dalje ovako
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • Heinz
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 1027
                      • Beograd, Voždovac
                      • Avensis 2.0 D4D

                      #11
                      Biće da je eMe u pravu, nešto oko menjača ili diferencijala, samo šta? Pošto su mi i nakon ondašnje promene lamele, druk ležaja i korpe ostale neke vibracije na papučicama, cenim da one imaju veze i sa ovim, jer smatram da to nije normalno ponašanje. Moraću u servis ipak
                      Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        aha prednji pogon beše ?

                        jel imaš tegove za balansiranje na poluosovinama ?

                        je li to još na mestu, na pravom mestu tj tačnom odstojanju od kućišta menjača ?

                        meni to pada na pamet.

                        ne znam da li tvoj auto to ima ali prednji pogon ima tu tipičnu falinku da je prenos leve i desne strane sam po sebi debalansiran pa se stavljaju tegovi za uravnoteženje.

                        ako nije to, nemam n išta pametnije da ti predložim za pregled.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Heinz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 1027
                          • Beograd, Voždovac
                          • Avensis 2.0 D4D

                          #13
                          Nije do toga, jer i kad poluosovine stoje te vibracije na komandama se osećaju, ako se papučice blago dodirnu.
                          Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                          Comment

                          • panto
                            CBC Veteran
                            • 04.11.2007
                            • 148
                            • ljubic

                            #14
                            Može da se desi da gume prave istu buku, bez obzira što su različitih profila. Najlakći eksperiment je, da te koje su ti na autu dopumpaš na malo veće pritiske od propisanih, pa probaš da li su isti šumovi u vožnji.

                            Comment

                            Working...
                            X