Menjac za Yugo 45 5b

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • YUgisa
    CBC Senator XXL
    • 05.06.2008
    • 793
    • Subotica
    • Yugo 1.1 EFI

    #16
    Pa moze da dovati jer je vecina petobrzinaca 17/64 i pri 150km/h se vrti u rezimu maksimalne snage kad se presalta u peti stepen onda padnu obrtaji i motor nema dovoljno snage da savlada otpor vazduha... Peta je samo dodata kao ekonomicna brzina. Ja imam petobrzinac sa 13/53 diferencijalom i maksimalnu brzinu postize u petom stepenu prenosa...

    Jedno je misliti a drugo koristiti u praksi, voze se 45ice sa petom brzinom bez problema i nemam pojma o kakvom vi opterecenju pricate, nije to prikolica u pretovaru nego teoretski koji procenat dodatnog otpora koji u praksi nece te ni skontati. Vise ce potrajati jer ce manje da se vrti kada se vozi van grada...
    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #17
      YUgisa ja nisam rekao da ce motor da strada nego ce da mu produzi radni vek. Smanjenjem brzine klipa smanjuje se i habanje. Nego nesto razmisljam pola yugica nema peti kocioni cilindar tj izbacen pa zadnji koce ko blesavi. Takvim jugicima bas treba 5 brzina.

      Comment

      • chaboo
        CBC Veteran
        • 17.06.2012
        • 195
        • Beograd V.Mostanica
        • citroen C5 hdi

        #18
        Yugisa zna sta prica imao sam svojevremeno 55 icu ( tad bila 5,6 god stara) kojoj je peta brzina sluzila vise za ukras nego za voznju .Na 120 kmh kada ides u susret vetru on gubi brzinu ,mislim strasno .E onda sam na taj isti menjac prepakovao dif 13/53(navario osovinu sa konusnim zupcanikom kod strugara) I to je bio bukvalno drugi auto ,neverovatno kakva je to promena bila najveca brzina se postizala u petoj (pre toga samo u cetvrtoj) a uspone koje sam svakodnevno uz zalet jedva prelazio trecom sada sam isao cetvrtom lakse.Povrh svega obrtaji motora na konstantnoj brzini se nisu mnogo povecali (nisam imao obrtomer ali subjektivno auto se nije "drao" na npr 120 kmh.)A sto se tice petog kocionog sve brze od 40 kmh I naglo kocenje zavrsetak je na krovu osim ako ne glumis ABS pa pustis kocnicu u nekom trenutku
        Last edited by chaboo; 10.05.2014, 08:30.

        Comment

        • YUgisa
          CBC Senator XXL
          • 05.06.2008
          • 793
          • Subotica
          • Yugo 1.1 EFI

          #19
          samardzic: To sam pisao Nikoli I kakve veze ima peti kocioni sa menjacem? I sam si rekao da ide brze cetvrtom nego petom tako da sa petom nece nista brze ici pa da je jos nebezbedniji... To sto je kod nas svako strucnjak i automehanicar za Zastavu je nesto sasvim drugo... Vecina Zastava ne moze ni zbog takvih strucnjaka da ide preko 130 ali ako cemo tako teoretisati onda mozemo napisati 1000 stranica i necemo doci do nikakvog zakljucka... Izbacuju ih samo zato sto ne znaju da ih nasteluju...

          chaboo: Gruba razlika je 500 obrtaja
          Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

          Comment

          Working...
          X