Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skijash
    CBC Senator XXL
    • 07.09.2007
    • 1354
    • Beograd
    • wrx

    #16
    Re: Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

    Opaa, zanimljivi ovi kitovi, ima i za saksa
    Nego, da li su diskovi standardnih dimenzija? Kakve se pločice dobijaju, neke trkački tvrde ili mogu i za ulicu? Jesu li potrebne neke izmene na postojećem sistemu, kočioni cilindar, ili tako nešto?
    Kako bi opisao razliku, nebo/zemlja ili ne?
    Ja sa rezanim diskovima primećujem malu razliku, ali mi i dalje slabo, tako da mi se čini da te varijante fensi proizvođača sa bušenim i rezanim diskovima malo pomažu, a previše koštaju...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Re: Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

      Diskovi nisu standardnih dimenzija, naravno, em su veci em su iz 2 dela, sa aluminijumskim centrom. Za 206 recimo standardni disk je 268x28mm, a ovaj manji za 15" tockove od Compbrake-a je 295x25mm.

      Standardni setup vs. Compbrake - neuporedivo, ogromna razlika.

      Plocice su savrseno upotrebljive i po ulici, nikakve izmene na sistemu nisu potrebne, bolt-on. Jedino sto sam ja uradio je da sam napravio par modifikacija na plocicama kako bih mogao na njih da montiram one opruge koje sprecavaju da plocica landara u klestima i lupa okolo, sat vremena posla...

      Sa rezanim diskovima primecujes razliku - koju i kakvu, tacno? Mislim, rezani diskovi i nisu namenjeni da se sa njima poveca kociona sila, niti je to samo njihovim rezanjem moguce izvesti, pa rekoh da vidim kakvo si to poboljsanje primetio?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • skijash
        CBC Senator XXL
        • 07.09.2007
        • 1354
        • Beograd
        • wrx

        #18
        Re: Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

        Nisam ni pominjao kočionu silu
        Osećam pomak nabolje niz Košutnjak, kasnije počinje da mi propada pedala, ali je to i dalje daleko od potrebnog...

        Comment

        • pokemoni
          CBC Član
          • 30.03.2008
          • 24
          • vojvodina

          #19
          Re: Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

          Ja imam kod sebe na kolima Ferodo Ds sporcke diskove koji imaju crte po sebi i ferodo Ds trkacke plocice za uicnu varijantu.Nisu skupe a auto ekstra koci i ne mogu se pregrejati.Cak kada su hladne slabije koce sto se vise greju kocenje je sve bolje.
          www.garage-dtm.com

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #20
            Re: Peugeot 206 1.6 dohc XS NSU kocnice

            Pa istini za volju i sa obicnim diskovima i trkackim plocicama dobice se nesto bolje kocenje i otpornost na fading - losa strana toga je upravo losije kocenje nego standardne kocnice dok se plocice ne ugreju, a malo je tesko drzati ih uvek optimalno ugrejanim da bi kocile maksimalno koliko mogu.

            Ali opet kazem, poredjenje fabrickih diskova sa solidnom vezom sa glavcinom i plivajucim klestima sa 1 cilindrom - i diskova sa aluminijumskim zvonom i klestima sa 4 klipa - to je nebo i zemlja. Jeste da bolji diskovi i polutrkacke plocice kostaju 3x manje nego 4-pot kit, ali gledajuci kroz to sta se dobije za ulozeni novac, ocigledno je koja opcija ima prednost.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            Working...
            X