Poz,
Imam problem sa specificnim lupanjem u trapu. Ono se manifestuje samo kada amortizeri imaju dug hod i cuje se zvuk tipa KLAK-KLAK - tipa, penjem se direktno na ostar ivicnjak, tada se javlja zvuk.
Neki neravan put sa mnogo rupa, neasfaltirana ulica ili tako nesto (bitno je da samo da amortizer ima dugacak hod) - KLAK-KLAK.
Pocelo je tako sto se pri motanju punog levog culo neko natezanje sa desne strane (kao na starim brodovima kada skripe jedra). Sada nema tog zvuka, ima nesto kao neko blago drobljenje (to sam cuo dva puta do sada - oba puta pun levi i rikverc sam isao).
Veceras se desilo da sam posle penjanja na ivicnjak ostao na kratko bez serva, volan je postao uzasno tvrd i seckao je okret (kao da servo dodje pa nestane na tren). Srecom, posle par metara i motanja levo-desno servo se vratio.
Bio sam kod dva majstora, nemaju pojma do cega je, jedan misli da je u pitanju jastuce amortizera dok drugi predlaze da rasklopimo celu desnu stranu oko amortizera pa da vidimo sta se desava.
Od ostalih delova trapa, ustanovili da desna kugla ima bas malo lufta (ali misle da nije do toga), kao i da zadnji amortizeri treba da se menjaju. Ostatak vesanja je u redu.
Ima li neko bilo kakvu ideju sta se desava?
Hvala
Imam problem sa specificnim lupanjem u trapu. Ono se manifestuje samo kada amortizeri imaju dug hod i cuje se zvuk tipa KLAK-KLAK - tipa, penjem se direktno na ostar ivicnjak, tada se javlja zvuk.
Neki neravan put sa mnogo rupa, neasfaltirana ulica ili tako nesto (bitno je da samo da amortizer ima dugacak hod) - KLAK-KLAK.
Pocelo je tako sto se pri motanju punog levog culo neko natezanje sa desne strane (kao na starim brodovima kada skripe jedra). Sada nema tog zvuka, ima nesto kao neko blago drobljenje (to sam cuo dva puta do sada - oba puta pun levi i rikverc sam isao).
Veceras se desilo da sam posle penjanja na ivicnjak ostao na kratko bez serva, volan je postao uzasno tvrd i seckao je okret (kao da servo dodje pa nestane na tren). Srecom, posle par metara i motanja levo-desno servo se vratio.
Bio sam kod dva majstora, nemaju pojma do cega je, jedan misli da je u pitanju jastuce amortizera dok drugi predlaze da rasklopimo celu desnu stranu oko amortizera pa da vidimo sta se desava.
Od ostalih delova trapa, ustanovili da desna kugla ima bas malo lufta (ali misle da nije do toga), kao i da zadnji amortizeri treba da se menjaju. Ostatak vesanja je u redu.
Ima li neko bilo kakvu ideju sta se desava?
Hvala
Comment