Kočnice na Peugeot 405

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dalibor Vukić
    CBC Senator
    • 08.09.2009
    • 279
    • Beograd

    Kočnice na Peugeot 405

    Treba da sredim kočnice na jednom 405. Pukla je cev i vlasnik sad hoće da ubaci glavni cilindar sa 4 izvoda i da vodi zasebno za svaki točak, a do sada je išlo sa dva izvoda, pa se preko račve razvodi na prednji levi - zadnji desni i obrnuto. Pretpostavljam da je u tim račvama odrađeno prigušenje za zadnji most. On se žali da mu pozadi nikad i nije kočio kako treba i da jedva prolazi tehnički. Mislite li da ću i pored tog lošeg kočenja ipak morati da radim prigušenje, obzirom da su pozadi doboši? A došao je jer je čuo da prčkam oko auta i radim razna budženja, uz to i matorci mi voze 405, pa me sad sramota da ga odbijem.

    EDIT: Još sad nešto gledam, pa ne mogu da nađem u katalogu takav cilindar.
  • nina996
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2009
    • 324
    • leskovac

    #2
    Re: Kočnice na Peugeot 405

    Mislim da neces imati problema jer kod mnogih modela bas sam skidao peti cilindar zbog loseg protoka evo skoro sam uradio na pezou 406 paknove i cilindre ,rucna kopa a nozna nikakva,izbacim ja peti cilindar kocnica ekstra.probaj mislim da moze.pozdrav
    Pirke

    Comment

    • Dalibor Vukić
      CBC Senator
      • 08.09.2009
      • 279
      • Beograd

      #3
      Re: Kočnice na Peugeot 405

      Hvala ti mnogo za ovako brzu informaciju. Znaš li nešto za taj cilindar sa četiri izvoda, postoji li ili ne postoji? Valjda će znati u prodavnici.

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #4
        Re: Kočnice na Peugeot 405

        U racvama postoji prigusenje tako da postoji mogucnost i ako namestis taj kocioni postoji mogucnost
        da da ne dobijes kocnicu pozadi dok ne regulises peti cilindar.Kao sto rece nina probaj zameni ili izbaci peti.

        Comment

        • Dalibor Vukić
          CBC Senator
          • 08.09.2009
          • 279
          • Beograd

          #5
          Re: Kočnice na Peugeot 405

          Ma više se plašim da dobijem prejaku kočnicu. Da bar radim za sebe, pa bih se igrao, ovako da čoveku blokira zadnji most u krivini... Normalno, testiraću auto, ali me mrzi da, ako bude prejako kočenje pozadi, idem ponovo do hidrauličara, kako bi mi preseko cevi i ubacio holendere. Ali će verovatno morati tako. Usput, koliko znam na njemu i nema peti cilindar. Mislim zaseban.
          EDIT: Rešene nedoumice za silu kočenja. Glavno smanjenje i kašnjenje maksimalne sile kočenja je u zadnjim cilindrima, tako da neće biti problema. Ostaje samo pitanje glavnog kočionog sa izvodima za svaki točak. Ako neko zna...

          Comment

          • nina996
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2009
            • 324
            • leskovac

            #6
            Re: Kočnice na Peugeot 405

            Mislim da ne treba da se plasis posto mislim da on pozadi ima samostelujuce cilindre u tockovima a druga stvar duzina cevi je duza od prednjih tako da je slabiji pritisak,treca stvar ja da dobos kocnica je uvek slabija od diska.a sto se tice petog cilindra nalazi se pozadi iznad torzije na levoj strani,skini ga odnesi kod strugara da ti napravi dva mesingana holendera,prespoji,ispusti vazduh i vozi
            Pirke

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Kočnice na Peugeot 405

              @ nina

              Prekini da savetujes ljude da prepravljaju fabricke sisteme kocenja,jer pored toga sto pokazujes neznanje,,stavljas neciji zivot na kocku.....sledece ovakvo pisanje ce slediti odmorom od foruma.

              @ Dalibor

              svaki automobil koci PRVO sa zadnjim tockovima da bi zadrzao pravac a tek onda prednjim zaustavlja,kada imas dobose pozadi dobijas neravnomernu silu kocenja i zanosenje usled blokiranja zadnjih tockova.

              Racve ne sluze samo za prigusenje vec i kao backup sistem,ako punke neko crevo ili cev da mu ostane bar nesto kocnice.....

              i odakle vam takve izjave da duzina cevi utice na silu kocenja Na silu kocenja utice sistem koji je ugradjen pocevsi od glavnog kocionog pa na dalje.....cevi i creva su samo putevi koji usmeravaju ulje...i NIKAKO ne uticu na silu kocenja.
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: Kočnice na Peugeot 405

                Tačno, "peti cilindar" je ujedno i korektor kočenja i bitan je za bezbednost. Nije svejedno da li nazad neko sedi lii je prazan i taj cilindar će regulisati silu kočenja na zadnjim točkovima. Sasvim je normalno da će bez njega kočiti dobro, to jest previše dobro tako da če to biti ponekad opasno a sa druge strane nije po propisu. Ovakvi saveti ovde nisu dobrodošli.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Re: Kočnice na Peugeot 405

                  vazno je da je unutrasnji promer klipova u cilindru isti na oba.Na ovom novom zacepis po jedan izvod i to bi trebalo da finkcionise bez vise prepravki.I ja mislim da ovaj auto nema 5i cil.Racve su samo razvodnici,nema tu redukcije nikakve.Znaci samo da je promer klipova isti,u suprotnom ce biti velikih problema
                  .

                  Comment

                  • Dalibor Vukić
                    CBC Senator
                    • 08.09.2009
                    • 279
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Kočnice na Peugeot 405

                    NEMA peti cilindar. Da li je regulacija pritiska u račvama, ili zadnjim cilindrima, svejedno račve moraju da idu, jer puca sve kad se skida, a nema rezervnih da se kupe. Problem će biti samo ako nema cilindra sa zasebnim izvodima za svaki točak, onda će na račve morati ekstremno da se pazi ili ću praviti nove. Na sve to desni prednji kasni za levim i kad je ravnomeran raspored težine, a sila pozadi se ne menja skoro uopšte ni kad se optereti. Napred je sve novo i ispravno, pozadi treba sve da se menja. Creva su loša, cevi su loše, pretpostavljam i svi cilindri. Ne preostaje mi ništa nego da napakujem sve, pa da se malo igram po krivinama u raznim uslovima da vidim hoće li biti klizanja. Gore od trenutnog stanja ne može biti, zamenio sam mu to malo parče cevi da ne pušta, ali treba mu i 40m pri 60km/h i to po suvom.

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Re: Kočnice na Peugeot 405

                      Problem će biti samo ako nema cilindra sa zasebnim izvodima za svaki točak, onda će na račve morati ekstremno da se pazi ili ću praviti nove.
                      Sto bi pravio nove,uzmes od yuga racve .Hidraulicar ce prema njima i napraviti cevi.

                      Comment

                      • Dalibor Vukić
                        CBC Senator
                        • 08.09.2009
                        • 279
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Kočnice na Peugeot 405

                        Ništa kao konkretan odgovor (hoću reći da je TECA od najveće pomoći). Hvala, to mi je onda rezerva. Pogotovo što je čoveku neko loše objasnio da ima takav glavni cilindar, jer nema, bar ne u prodaji. Na autu je sistem "with internal compensator", a dole na slici je i sistem bez interne kompenzacije. Ta interna kompenzacija treba da je u zadnjim cilindrima. Mislim da je ovaj levi sistem sa "Bendix", a desni sa "Girling" komponentama.

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #13
                          Re: Kočnice na Peugeot 405

                          Ništa kao konkretan odgovor
                          Pa nismo imali cistu situaciju do sada...Znaci vlasnik misli da bi ubacivanjem gl.cil. sa 4 izvoda resio problem slabe sile na zadnjim kocnicama.Cilindrom istog unutrasnjeg precnika nista ne bi dobio.Mozda bi i resio problem tehnickog pregleda kada bi nasao odgovarajuci cilindar,ali sa vecim unutrasnjim promerom od starog.Ali bi opet zadnje kocnice kasnile za prednjim,znaci to odpada.
                          Jedino resenje je da se zameni pozadi sve sto treba,paknovi,cilindri,verovatno i dobosi.Ako i posle svega sila kocenja bude mala(kvalitet novih delova),neko rece da bi mozda pomogli zadnji cilindri za jedno 2mm sireg unutrasnjeg precnika (naravno da ce majstor morati u voznji da se uveri da to nije previse)
                          Na desnoj slici mi se cini da ima korektora kocenja(peti silindar)

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Re: Kočnice na Peugeot 405

                            Dobro, sad na kraju jel taj auto ima peti cilindar ili ne, da li se Nina džaba ljuti ili ne?
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dalibor Vukić
                              CBC Senator
                              • 08.09.2009
                              • 279
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Kočnice na Peugeot 405

                              Napisao sam u prethodnom postu, sa internom kompenzacijom, znači nema 5 cilindar (šema levo). Postoje i modeli 405 koji ga imaju (šema desno), ali na njima su valjda i napred drugačije čeljusti i pozadi drugačiji cilindri. Vlasnik je hteo da ide cela cev od glavnog kočionog do creva, za svaki točak posebno, jer računa da se nastavlja na previše mesta. Meni je ta logika ok, samo ne znam odakle mu to za cilindar sa četiri izvoda, kad se izgleda nije ni ugrađivao, a ni u prodaji ga nema. Da ne bi posle bilo što je ovo, što nije ono, rećiću mu da ako može nabavi, a ja ću ako je kompatibilan da ga ugradim.

                              Comment

                              Working...
                              X