Rucna mu je na sajlu i pozadi saljla na klestima povlaci polugu. Danas sam krenuo da menjam zadnje plocice sam jer sam dosta puta menjao na drugim kolima, mislio sam da nije nauka. Ali sam se grdno zahebao.
Elem, kad sam skinuo stare plocice koje su dosle do metala obradovao sam se kad sam video da je disk otisao u *****, jer jedna plocica je ostala skroz bez mesa a druga je imala postenih 5-6 mm. skinuo ja, krenuo da vratim cilindar kad OP...Nema sanse, nema boga da mrdne nazad! Na kraju sam otkacio creva, skinuo sisicu i postavio klesta ispod auta da ga tezina auta vrati(ko je nekad probao zna na sta mislim, ako ako niko ne zna na sta mislim onda sam ja
) i nece pa nece. Na kraju sam izvalio da se cilindar odvrce i zavrce(verovatno se tako steluje rucna, doci cu kasnije do toga) zavrnem cilindar do kraja, i OP eto mesta za plocice i disk, vratim sve, provetrim da ne ostane vazduha, krenem da vratim sajlu od rucne, kad polugica od sajle za rucnu nece ni da mrdne, nema boga da je pomerim. I vidim da su se klesta stisnula, drze disk, kao da drzim blago kocnicu. Tako sam i ostavio auto u dvoristu do sutra da hladne glave vidim sta i kako. Ima neko neki savet? Nije mi jasan mehanizam? Zasto se cilindar odvrce i zavrce, tj zasto kad sam ga zavrnuo ne mogu vise da pomerim polugu za rucnu?
Elem, kad sam skinuo stare plocice koje su dosle do metala obradovao sam se kad sam video da je disk otisao u *****, jer jedna plocica je ostala skroz bez mesa a druga je imala postenih 5-6 mm. skinuo ja, krenuo da vratim cilindar kad OP...Nema sanse, nema boga da mrdne nazad! Na kraju sam otkacio creva, skinuo sisicu i postavio klesta ispod auta da ga tezina auta vrati(ko je nekad probao zna na sta mislim, ako ako niko ne zna na sta mislim onda sam ja


Comment