Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zoran1979
    CBC Početnik
    • 23.02.2010
    • 3
    • Beograd

    Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

    Pozdrav svima,

    Ovo je moj prvi post pa vas molim da budete blagi ako napravim neku gresku ili lupim neku glupost
    Korisnik sam peugeout-a 307 2.0 HDI 79 kW 5 vrata 2002. godiste.
    Do sada sam imao dosta od problema opisanih na ovom forumu (procitao sam manje vise sve teme vezane za ovaj model) ali sam ih sve nekako resio.
    Ali ostaje mi jedan, glavni, koji postoji od pocetka a zbog kog sad najozbijnije razmisljam da prodam auto. Naime, ovaj auto je meni poprilicno nestabilan.
    Pri iole vlaznim putevima desava mi se da se na pojedinim deonicama autoputa (posebno na nekim koje su krpljeni ili prosarani) auto dosta zanosi vec pri brzini od 90 km/h. Ukoliko su putevi vlazniji ili je u toku jaka kisa zanosenje se pojacava. Ovo je i bio glavni uzrok saobracajne nezgode koju sam doziveo (i preziveo 31.12. protekle godine. Trenutno mi je majstor dijagnostifikovao malo razlabavljenu sponu za koju on smatra da moze da bude razlog ovakvog ponasanja. Zbog ovog problema sam promenio vec dosta pari guma i vec jednom menjao spone. Imam 2 nove zimske gume napred (16" Pirelli) i 2 nove letnje pozadi. Da li je neko imao slicna iskustva? Da li imate neke sugestije sta bi jos moglo da bude uzrok ovako loseg ponasanja auta?
    Sa ovog foruma a i inace kroz voznju (osim pomenutog problema) sam stekao utisak da sam kupio sjajan auto ali ukoliko ne budem uspeo ovo da resim nisam vise siguran u svoju bezbednost i moracu auto da prodam uz upozorenje narednom vlasniku Nadam se da ce ih uzeti u obzir.
    Hvala unapred.
    p.s. Ako ikoga interesuju moja druga iskustva ili ima nekih pitanja slobodno me kontaktirajte
  • bugarin
    CBC Član
    • 04.06.2008
    • 75
    • Pozarevac

    #2
    Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

    Ne vozim 307 pa i neznam kako se inace ponasaju ali to sto imas Pireli ne znaci da imas i stabilnost,dosta Pireli modela je bilo kao sama plastika i klizale su nenormalno a isto tako lose su se ponasale i prilikom kocenja.
    Razlog za takvo ponasanje moze biti i neki silen blok ali to su samo nagadjanja,prvo da se javi neko ko vozi 307 i kaze kako se inace ponasaju pa ako to nije normalno ponasanje onda pocnes sa trazenjem nekog dobrog majstora (a mozda je i sam vozac uzrok nestabilnosti )

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

      Proveri stanje trapa i amortizera, onda na štelovanje i onda stavljaj sve četiri iste gume na vozilo. AKo auto nije bio ozbiljno havarisan, pa sklapan kao lego kockice, biće sve u redu!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

        Koju dimenziju guma vozis?
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Zoran1979
          CBC Početnik
          • 23.02.2010
          • 3
          • Beograd

          #5
          Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

          Hvala vam puno na sugestijama i odgovorima.
          Ovako trenutno stoji stanje.
          Danas mi je auto kod majstora na sredjivanju trapa. Posle toga cu odraditi i stelovanje. Sto se tice investicije stavljanja sve 4 iste gume na vozilo, to cu morati bar mesec, dva da sacekam (dosta velika investicija, i zato su mi dosta njih savetovalo da kupujem po par kad mogu).
          Amortizeri i silen blokovi su u odlicnom stanju (bar tako majstor kaze Isto, mislim da su mi ove Pirelli gume ok. Nisam siguran kako mogu da vidim da li su ti plastikaneri ili bas pravi. Takodje nadam se da moj auto nije lego kockica. Kupio sam ga pre 2 godine i pri kupovini vodio svoje automehanicare koji su mi rekli da je bio lupan (sa strane) ali nista ozbiljno. Mislim da opet nije ni do vozaca, jer mi se problem javlja uvek na istim deonicama autoputa sa manjim ili vecim intenzitetom. A imam vec nekih 150.000 km predjenih sa 3 razlicita vozila, tako da nadam se da nije do mene. Btw, gume su 205/55/16.
          Interesovalo me da li se ikome koji vozi 307 desavalo nesto slicno.

          Comment

          • markofpi
            CBC Senator XXL
            • 27.07.2006
            • 1552
            • Bezanijska Kosa

            #6
            Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

            problem javlja uvek na istim deonicama autoputa sa manjim ili vecim intenzitetom
            Ovo mi zvuci kao da ti je auto u redu, a da ti se takve situacije desavaju na odredjenom delu puta sto opet ne bi trebalo da ukazuje da je problem u autu. Isto kao i na ovim zimskim olimpijskim igrama, poginu onaj bob trkac zbog staze, a ne zbog toga sto mu sanke nisu dobre.

            Comment

            • maliomladinac
              CBC Senator XXL
              • 21.11.2008
              • 995
              • Beograd, Zvezdara, Bulbulder

              #7
              Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

              Imao sam priliku da probam, nije u pitanju 307, cak nije ni auto, kombi je u pitanju. Imao sam sve 4 letnje gume na njemu, nisam imao zamerke, posto direktor nije mogao da kupi 4 zimeske, kupio je 2. Sve gume su istih dimenzija, da ne lupam sad na pamet koje su gume u pitanju, u svakom slucaju ocajno je isao, na auto putu je bilo nisko letenje a ne voznja, bio je u svakoj traci po malo. To isto vazi i za 807(moj auto) dok sam imao napred zimske a nazad letnje(nije bitno godisnje doba), bio je cudan i nestabilan. Da neko ne shvati pogresno, opet mi se bolje auto ponasa sa 4 letnje gume u zimi nego sa razlicitim prednjim i zadnjim. Nadam se da si razumeo. Vidi, pozajmi 4 iste gume od nekoga, pa ga samo probaj na toj deonici. Sigurno ce biti razlike.

              If i was awake, i would think it was a dream!

              Servis mobilnih telefona i prodaja dodatne opreme "Džoki"
              061/665-94-23

              Comment

              • Zoran1979
                CBC Početnik
                • 23.02.2010
                • 3
                • Beograd

                #8
                Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

                Hvala puno na odgovorima.
                O stanju na nasim putevima necu ni da zapocinjem, jer bi se pretvorila tema u neverending story
                Inace izleteo sam na deonici puta koju su dva dana posle toga zatvorili. To je spustanje sa begaljickog brda u pravcu Nisa u preticajnoj traci Jos uvek rade tu kao nesto (izgleda da se aktiviralo kliziste)
                Hvala maliomladinac. Poslusacu tvoj savet. Imam i letnje gume svoje i zamenicu ih danas pa cu da proverim kako funkcionise sa tim. Nadam se da ce situacija biti mnogo bolja.

                Comment

                • svsavic
                  CBC Član
                  • 09.07.2007
                  • 52
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

                  Uvek idu 4 zimske ili 4 letnje. Zbog razlike u koeficijentu trenja ako su gume različite dolazi do proklizavanja i zanošenja, naročito pri kočenju.

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Re: Peugeout 307 2.0 HDI 79 kW 2002. - Stabilnost

                    Originally posted by Zoran1979
                    Mislim da opet nije ni do vozaca, jer mi se problem javlja uvek na istim deonicama autoputa sa manjim ili vecim intenzitetom.
                    Pošto često vozim pomenutom deonicom gde si, kako si naveo, izleteo, mogu da posumnjam da možda uletiš u one kolotrage na putu koji su na pojedinim deonicama kriminalni i tu onaj put liči na sve osim na autoput Nekoliko puta sam imao utisak da ću da izletim a jednom zamalo i jesam sa Fiestom, pre nekih 5-6 godina. Upravo na toj deonici ima čestih nanosa na putu što samo dodatno može da doprinese gubljenju kontrole. Kad se u onoj krivini, sa 100 km/h naleti na kolotrag a sve je to lepo "posuto" finom prašinom i sitnim kamenčićima jer vetar stalno duva sa tog brda naniže, recept za katastrofu je već spreman... To mi prvo pada na pamet, jer sam kao što rekoh imao sličnih iskustava na pomenutoj deonici ali ne samo tu. Uostalom svi znaju da je autoput pun takvih kolotraga i tu znaju da se otmu kontroli i daleko veći, teži i stabilniji automobili pri većim brzinama.

                    Sa druge strane, ako je majstor proverio trap i rekao da je sve u redu, i ako to oštećenje usled sudara stvarno nije bilo veće tj. ako šasija autmobila i noseća struktura nisu bile oštećene, jedino što mi još pada na pamet a što bi moglo objasniti taj "misteriozni" problem jeste da je taj auto možda bio van tj. "teretnjak" pa da je prepakovan u klasičan porodičan hatchback kad je došao ovde za prodaju. Ništa novo kod nas Imao sam slučaj u porodici, da je kupljen auto iz uvoza, vožen skoro dve godine tokom kojih je vlasnik više puta imao slična iskustva, nestabilnost pri većim brzinama i malo jačim manevrima, zanošenje, nestabilan rep auta itd itd... I sve se to završilo u jarku pored puta, kad se auto pri nepunih 60 km/h prevrnuo i sleteo s puta na blagoj krivini, gde se komotno može proći sa 80 i gde je zapravo i zakonski dozvoljena maksimalna brzina od 80 km/h. Auto je uništen, pokrivljeni stubovi, krov ulubljen, sve u svemu totalka ali je dobro što je šteta bila samo materijalna. Medjutim tek kad je auto odšlepan kod majstora (koji ga je otkupio u vidjenom stanju za naravno bagatelu, ali mogu samo da pretpostavim šta je kasnije bilo sa tim autom ) otkrivena je "tajna" koju je auto krio. Taj auto je iz fabrike izašao kao van koji je na zapadu korišten kao dostavno vozilo, i koji fabrički nije ni imao zadnju klupu, zadnju policu, čak ni tapacirunge pozadi. Sve je to lepo ugradjeno "u domaćoj radinosti", pa je automobil od vana preko noći postao "pravi" porodičan automobil Problem je samo što takvi automobili zbog svoje namene imaju totalno drugačije podešeno ogibljenje naročito na zadnjoj osovini, drugačije ležanje na putu i drugačije se ponašaju u vožnji, i naročito je opasno voziti taj auto makar i malo agresivnije ili brže kad je prazan pozadi, jer se tad zbog njegove prave namene najviše i demonstriraju problemi vezani za stabilnost istog na drumu zbog drugačijeg vešanja. Ti automobili jednostavno nisu bezbedni za vožnju ali se to demonstrira najlakše kad zadnja osovina nije opterećena, što je posledica prave namene i fabričkog setup-a tog automobila. Dakle ovo je iskustvo iz porodice, tako da ostaje i ta opcija, da se u tvom slučaju takodje radi o van-u tj. lakom dostavnom vozilu koje je ovde "prekršteno" u putnički automobil ni krivo ni dužno. Jer naravno, cilj opravdava sva sredstva...
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    Working...
                    X