Pozdrav svim forumasima
Dakle problem je u "robotizovanom" ( poluautomatskom ) menjacu na twingu 1.2 8v iz 2001g.
kvar se manifestuje na sledeci nacin :
kada je auto hladan prilikom davanja kontakta cuje se zujanje pumpe,to traje 10-15 sekundi , i tek nakon prestanka zujanja dozvoljava anlasovanje i paljenje. isto se desava kada se auto hladi 1+casova posle voznje , dok kad je vruc pali odmah i bez problema
na dijagnostici ( clip) utvrdjeno da prilikom kontakta kada je hladan motor dolazi do pada pritiska ulja u menjacu i primetno je neveliko flisovanje ulja oko te robotike
da li je neko imao iskustva sa takvim problemom jer sam zvao 2-3 "majstora" u N.Sadu i ni jedan ne moze ni okvirno da mi kaze u cemu je problem i traze da im se ostavi auto na najmanje 3-4 dana ( kao da treba generalnu da rade ! )
Dakle problem je u "robotizovanom" ( poluautomatskom ) menjacu na twingu 1.2 8v iz 2001g.
kvar se manifestuje na sledeci nacin :
kada je auto hladan prilikom davanja kontakta cuje se zujanje pumpe,to traje 10-15 sekundi , i tek nakon prestanka zujanja dozvoljava anlasovanje i paljenje. isto se desava kada se auto hladi 1+casova posle voznje , dok kad je vruc pali odmah i bez problema
na dijagnostici ( clip) utvrdjeno da prilikom kontakta kada je hladan motor dolazi do pada pritiska ulja u menjacu i primetno je neveliko flisovanje ulja oko te robotike
da li je neko imao iskustva sa takvim problemom jer sam zvao 2-3 "majstora" u N.Sadu i ni jedan ne moze ni okvirno da mi kaze u cemu je problem i traze da im se ostavi auto na najmanje 3-4 dana ( kao da treba generalnu da rade ! )
Comment