Pezo 406, krci pri saltanju u trecu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    Pezo 406, krci pri saltanju u trecu

    Od skoro imam pomenuti problem, pri prebacivanju u trecu brzinu cuje se blago krcanje.. KAd izbacim iz brzine, smanjim gas i smanjim brzinu vozila (20-30km/h otprilike i motor bukvalno u leru) onda se ne cuje.. Pri malo vecim brzinama (normalna voznja) kada normalno prebacujem onda se cuje i to me uzasno nervira. Desava se isto kada se prebacuje iz veces stepena prenosa u trecu brzinu, sta to moze da bude? Mozda su sinhroni u pitanju i dal je to skupo? Hvala unapred!
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    #2
    Probaj da menjaš brzine sa međugasom. Ako ne zakrči, onda je sinhron.
    ex SAABotražitelj

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      A jel zakrci kad ubacujes u rikverc?

      Najverovatnije da je sinhron trece brzine ako ne krci pri ubacivanju u rikverc.

      Comment

      • araps81
        CBC Veteran
        • 09.02.2012
        • 144
        • Beograd
        • BMW E36 320

        #4
        Isto se ponasa sa medjugasom, ne krci kada prebacujem u rikverc. Mada hoce i u cetvrtu da zakrci ako ga ne ubacim odmah iz trece i ako ne zadrzim dovoljno kvacilo par sekundi.. Verovatno sinhron, hvala u svakom slucaju! A jel se sinhron inace moze popraviti ili se menja za nov? Ima li da se kupi samo taj sinhron ili to ide u kompletu..? Nemam blage veze o menjacima

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #5
          Originally posted by araps81 View Post
          Nemam blage veze o menjacima
          Prema tome, pravac u neki dobar servis, gde će utvrditi, šta je u pitanju. Mogu se pojedinačno kupiti i sinhroni i zupčanici, a najveća stavka u ceni opravke je rad (ruke majstora). U ovlaštenim servisima je znatno veća, nego u drugim servisima, ili majstorskim radionicama.

          Comment

          • stevak
            CBC Senator XXL
            • 31.05.2009
            • 1215
            • Zemun
            • Saab 9000 cs 2.0T

            #6
            Originally posted by araps81 View Post
            Isto se ponasa sa medjugasom
            Ne bi trebalo da se ponaša isto ako znaš kako da menjaš sa međugasom. Ovo kažem iz razloga što nekad nije bilo sinhrona u menjačima pa su se brzine samo tako i menjale. Takođe, kad znaš kako i imaš malo osećaja, brzine možeš da menjaš sa međugasom i bez kvačila a da ne zakrči menjač.
            ex SAABotražitelj

            Comment

            • araps81
              CBC Veteran
              • 09.02.2012
              • 144
              • Beograd
              • BMW E36 320

              #7
              Hmm, mozda i nisam uradio pravilno.. vozim drugom, onda kvacilo, izbacim iz druge, menjac u neutr.polozaj, pustim kvacilo, malo pipnem gas ili ne mora, onda opet kvacilo i u trecu..?

              Comment

              • vulkan
                CBC Veteran
                • 03.09.2011
                • 151
                • sabac
                • mazda nisan

                #8
                Iz druge (manje) u treću (veću brzinu) i ne treba gas a iz četvrte u treću obavezno. Tako se koriste menjači bez sinhrona.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #9
                  Originally posted by araps81 View Post
                  Hmm, mozda i nisam uradio pravilno...?
                  I ovako - i onako, ne gine ti majstor! Na način, kako je stevak rekao, utvrdit ćeš samo, da li je do sinhronog prstena, ili do zupčanika. A, često oba! Vožnja sa neispravnim sinhronom, predstavlja opasnost, da se menjač "razleti".

                  Comment

                  • comi 1342
                    Moderator
                    • 28.09.2005
                    • 1126
                    • NS
                    • Giulietta ,PUG 106,

                    #10
                    Ja svojevremeno, nisam mogao da kupim sinhron treće brzine za Yugo 55, u zemlji Srbiji. Ne znam kako zamišljate da bi izgledala popravka na ovom pežou ?
                    Oteraš auto majstoru, skine menjač, kaže treba sinhron, ti onda odeš u Verano i doneseš potrebni deo ? Slatko ste me nasmejali... Ako bi uopšte hteli da poruče, čekalo bi se bar mesec dana, a koštalo kao bar kao pola cene od polovnog. Pri tome auto stoji rasturen u servisu. Ili da poručiš jeftini sinhron unapred ...
                    Opcija za citroen delove je da se poruče u Segedinu, i tamo su za najviše 3 dana, ali za pežoe ne znam, a mislim da im menjači nisu isti...
                    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Pa, nije Verano jedini snabdevač! Pre rasturanja proverio bih, ima li gde taj legendarni sinhron 3-će, pa išao na opravku. Jer je, po meni, lakše naći deo, nego dobar polovan menjač. Moj prijatelj iz Osijeka, njegovu 406 opravljao je u NS, gde ga je pre nekoliko dana i prodao svom kumu. Sa gomilom problema! Rešio se bede. A kum je upoznat sa stanjem vozila, pa će da ga sredi.

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Tesko da ce moci sa sigurnoscu da zna koji je sinhron u pitanju.

                        Za juga 55 postoje tri vrste sinhrona za trecu brzinu. Neznam kakva je situacija sa tom 406.

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #13
                          Broj motora?

                          Comment

                          • araps81
                            CBC Veteran
                            • 09.02.2012
                            • 144
                            • Beograd
                            • BMW E36 320

                            #14
                            vf38bbfze80071561

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #15
                              Izvini, pitanje je upućeno b samardžiću u smislu, da se po broju motora može pronaći o kojem menjaču se radi. U brzini, prevideo sam, da i menjač ima svoju nomenklaturu: tip, serijski broj... Sve na kućištu menjača.

                              Comment

                              Working...
                              X