Xsara 2.0 Hdi, ugradnja sestostepenog menjaca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    A hoćes li da staviš polovan menjac? Kako da znaš da je ispravan? Kupis skines stari, montiras novi i elstra u 6 brzini si spustio obrtaje. Kad ono u drugoj ne ide lagano kad je hladno a u rikverc krči ponekad a nekad ne. Odes da reklamiraš a ono sve radi. Ja ne vidim poentu teme i svrhu zamene ispravnog menjaca. Buka je verovatno zbog neceg drugog a ne zbog obrtaja. A potrosnja za pola litra manje je u najmanju ruku ******ština. Svaka dodatna brzina je dodatnih par procenata veća potrosnja u proseku. U gradu najmanje trosi četvorostepeni menjač. U te šestostepene menjače moraš da sipaš i odgovarajućeulje. Vrlo su osetljivi i ne trpe neodgovarajuće ulje. E sad naći koje treba sipati je problem. A ti problem nemaš a hoćeš da ga imaš.

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #17
      where real tuners lives ce da menjamo u mesto gde se mnogo palamudi. Ne znam prevesti palamudi na engleski pa zato ovako.

      a naslov teme kako da stisnem i da prdnem istovremeno. kao da se radi desetinama hiljada eura pa sta ako, kao, sta bi bilo kad bi bilo.
      kupi. uradi. ako si se zajeb'o, vrati. ako nisi, odlicno.

      zivot je kratak.
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • PetarBG
        CBC Član
        • 25.01.2017
        • 11
        • Beograd
        • Xsara 2.0 HDI

        #18
        Ljudi, opustite se.
        Pitam zato sto ne znam, ako ima neko konstruktivni odgovor neka kaze, ako nema ,nema razloga da me proziva i govori da ja hocu i da se se stisnem i prdnem u isto vreme.
        Kao sto rekoh, ne radi se o tome da ce me u zivotu spasiti pola litre, do litar goriva, ali ako bi to bilo iskombinovano sa manjom bukom, ja tu licno ne vidim nista lose,pogotovo sto imam nameru da auto vozim jos 5 godina sigurno.
        U vezi buke, ja nisam rekao da je ovo tenk, pa da se ne moze voziti od buke, ali da bi mogla biti manja, auto je 150% ispravan i odrzavan.
        No, vidim da nema dalje potrebe da se "palamudi", hvala svima u svakom slucaju.

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #19
          ako auto trosi 6,5 litara a nece te spasiti pola litre do litru, odnosno nista ti ne znaci da potrosnja bude 5,5 litara, onda ti jedino preostaje da ugradis hho. Iz pouzdanih izvora znamo da trosi 2,8 litara i to sa neipravnim menjacem.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • stevak
            CBC Senator XXL
            • 31.05.2009
            • 1215
            • Zemun
            • Saab 9000 cs 2.0T

            #20
            Originally posted by Chubbs View Post
            kupi. uradi. ako si se zajeb'o, vrati. ako nisi, odlicno.

            zivot je kratak.
            Saglasan 100 posto!
            Ne smem ni da pomislim koliko sam para potrošio zbog takvog stava. Da li sam mogao pametnije? Jesam. Da li mi je žao? Nije. Da li sam nešto naučio? Jesam, da zadovoljstvo ima svoju cenu.
            ex SAABotražitelj

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Originally posted by PetarBG View Post
              Ljudi, opustite se.
              Pitam zato sto ne znam, ako ima neko konstruktivni odgovor neka kaze, ako nema ,nema razloga da me proziva i govori da ja hocu i da se se stisnem i prdnem u isto vreme.
              Kao sto rekoh, ne radi se o tome da ce me u zivotu spasiti pola litre, do litar goriva, ali ako bi to bilo iskombinovano sa manjom bukom, ja tu licno ne vidim nista lose,pogotovo sto imam nameru da auto vozim jos 5 godina sigurno.
              U vezi buke, ja nisam rekao da je ovo tenk, pa da se ne moze voziti od buke, ali da bi mogla biti manja, auto je 150% ispravan i odrzavan.
              No, vidim da nema dalje potrebe da se "palamudi", hvala svima u svakom slucaju.
              Druže ja te potpuno razumem. Imam isti problem sa corsom C 1.7DTI. Ima prejak motor za kratak gradski menjač koji su joj stavili, pogotovu posle čipovanja. Daleko više bi joj godio menjač sa dužim prenosima i sa više brzina. Problem je verujem kao i kod tebe kada na otvorenom ili autoputu idem nekih 115-125km/h ima neki zamarajući nivo buke na tim obrtajima dok preko 135km/h se ta užasna frekvencija gubi. Ja bi ponekad da vozim 120-130 i da uživam bez buke, bezbednije i sa manjom potrošnjom a ne da moram da stiskam papučicu da izadjem iz kritičnih obrtaja i cepam stalno 140-150. Gledao sam podatke o prenosnim odnosima i na video klipovima da corsa sa istim motorom kao mojim samo CDTI koji je 25KS jači ima taman toliko duži prenos koliko je potrebno. ide 135km/h na istim obrtajima na kojima moja ide 120/h. Sada moja ima slično ks posle chipovanja pa imam taj problem. To sada kao više će da troši po gradu, teže će da se vozi su priče za malu decu....prosto me iznenadjuju neki komentari poznatih članova, sve pomislim da je ljudima dosadno pa ajde da palamudim nešto da se pravim pametan. Što se mog životnog iskustva tiče uvek mi je falila brzina više, konkretno na mojoj corsi i 2 više joj ne bi bilo previše koliko ima dobar momenat izmedju 1700-2000 o/min. Ubedjen sam da ne bi motor osetio opterećenje na tim obrtajima u 7-moj gde bi išao 130km/h sa minimalnom bukom i potrošnjom manjom po mom nekom proračunu 1-1,5L.

              E sada sve ovo dzaba pišem jer sam problem rešio kupovinom drugog vozila koje ispunjava ove željene uslove i nisam se petljao oko corsinog menjača. Konkretno ovaj noviji auto sada ide u 6-toj 45km/h više pri istim obrtajima motora....milina, preporodio sam se.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Dobar dizel samo nov dizel. Losi nosaci, plivajuce remenice, plivajuci zamajac i ostale plivajuce stvari koje kostaju ko 2 polovna auta. Nekad davno sam vozio novog golfa 2 dizela i nije bilo nikakvih vibracija u autu.

                Comment

                Working...
                X