Pezo 206 1.4 HDI Zujanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sertifikovan
    CBC Član
    • 25.09.2011
    • 10
    • Beograd

    Pezo 206 1.4 HDI Zujanje

    Pretrazivao sam po forumu, ali nisam nasao slican problem kao moj.

    Desava mi se da pocne odjednom zujanje na levoj strani, pretpostavljam da je menjac.

    Cuje se kada je u voznji malo jace i lagan zvuk kada stoji i kada je pusteno kvacilo i izbacen iz brzine. Kada pritisnem kvacilo onda se ne cuje.

    Desava se da se intezitet zujanja pojacava kada smanjujem u manju brzinu, a kada pustim kvacilo zujanje se umanjuje.

    Sto je interesantno da pocne da zuji samo kada vozim brze i skrecem ostrije u desno.

    Ako neko moze da uoci gde je problem bio bi mu zahvalan.

    Da li moze biti da nema ulja u menjacu?
    Last edited by Sertifikovan; 16.01.2019, 20:02.
  • mishja
    CBC Veteran
    • 13.12.2013
    • 112
    • mladenovac
    • fabija, partner

    #2
    proveri nivo ulja i doliti ako treba

    Comment

    • DS9
      CBC Senator
      • 27.10.2011
      • 280
      • Beograd

      #3
      Malo je nejasno - kaže se da se čuje i kada stoji (kada nije pritisnuto kvačilo) i izbačen iz brzine, a takođe se kaže da počne da zuji kada se vozi brže?

      Ako ulje u menjaču nikada nije menjano - mislim da bi bilo vrlo uputno promeniti ga (Total Transmision Gear 8 75W-80), jer ako će da se proverava nivo ulja u menjaču skoro da majstoru dođe isto da odvrne i šraf za ispuštanje ulja kako bi celo isteklo. Onda to ulje može da se osmotri, pa ako zift crno nolje da ide skroz novo. Treba dva litra, a ona oba koštajju do 1400 din.

      Menjač moje c3ojke koji je identičan, MA5 je imao problem jednog od dva ležaja na spojnici menjača, a iskusni kažu da oni po pravilu prvi stradaju (iako su neki majstori tipovali na osnovu zvuka brujanja da je problem u ležaju diferencijala, što se nakon otvaranja menjača uspostavilo da je netačno).

      Problem se manifestovao brujanjem u prvoj i manje u drugoj, a u ostalim se nije konstatovao.

      ja bih na osnovu toga što si opisao razmislio možda da eventualno druk lager (tj. potisni ležaj) eventualno nije pred otkazom, odnosno da možda treba ceo set kvačila da se menja. Sad, nije baš skup, a potrošni je materijal. Ako se uspostavi da to treba da se radi, onda će ionako biti zgodno da se promeni ulje u menjaču.

      Comment

      Working...
      X