Potrebna pomoc, pao na tehnickom Pezo 307

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragance95
    CBC Početnik
    • 30.04.2021
    • 5
    • Nis
    • Pezo 307

    Potrebna pomoc, pao na tehnickom Pezo 307

    Pozdrav drugari. Radi se o vozilu Pezo 307 2.0 hdi 66kw 90 ks. E ovako prekjuce sam otisao na tehnicki pre toga sam u skorije vreme zamenio zadnja klesta plocice diskove, set kvacila sijalice itd itd. 21.07 tacnije pre par dana sam menjao prednje diskove i plocice. E sada pao sam na tehnickom prvi put gde su rekli da rucna blokira zadnji levi tocak kao i da prednje kocnice ne valjaju, a pritom su zamenjene kao sto sam rekao pre nedelju dana. Rekli su da imam 3 dana da sredim otisao kod majstora majstor sredio rucnu mehanizam zaribao a napred covek je jednostavno malo ispustio vazduh po sto su mi rekli na tehnickom da to moze biti. Odem ja juce na tehnicki kazu rucna dobra zadnje kocnice dobre, ali ponovo prednje ne valjaju. Pao sam zvanicno i propalo mi 6 hiljada. E sada razlog zasto sam pao: 1. Neujednacena sila kocenja 2. Neujednacna sila kocenja po obrtu tocka (Ovalnost kocenja). Znaci 21.07 zamenim prednje diskove i plocice, proverim ulje nadrukam kocnicu i vrati majstore tockove i meni juce 31.07 kazu da mi prednje kocnice ne valjaju. Auto koci ma mogu reci u mestu, kopa, rucna radi bolje posle stelovanja, i ja sad ne vidim razlog zasto sam pao tehnicki. Sve radi kako treba sve zamenjeno. Ako neko mozda zna u cemu je problem neka mi kaze ovde jer meni ovo uopste nije jasno oko cega se radi. Ko koga ovde pravi ludim..
    Hvala unapred
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #2
    Rešenje je opšta pobuna i blokada svega ali sparina...
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #3
      neujednacena sila kocenja je vreovatno jer pri zameni diskova i plocica nisu ocisceni klipovi kljesta pa 1 slabije (nedovoljno) gura plocice.

      ako nije u redu ovalnost diskova, imas osnov za reklamaciju i naknadu troskova koje si imao zbog toga sto su ti prodali diskove koji ne prolaze tehnicki.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Zar nije rečeno da se neće meriti ovalnost diskova?

        Comment

        • subicd
          CBC Senator XXL
          • 20.06.2008
          • 463
          • Novi Sad

          #5
          Sila kocenja i razlika u sili se uvek testirala.
          Ja bih promenio kocionu tecnost, ocistio klizace i proverio kocione klipove(presmirglao vodenom ako imaju rdje). Mislim da je do majstora.
          Ako ti menjao sve pozadi a ostavio sajlu rucne blokiranu,ni napred ne ocekuj da je bolja situacija.

          Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

          Comment

          Working...
          X