Pežo 307 2.0 HDI problem sa kočnicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darth Nihilus
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 417
    • Srbija, Paracin

    Pežo 307 2.0 HDI problem sa kočnicama

    Imam gorepomenuto sranje od auta. Motor je 2.0 HDI, 120KS, i imam strašan problem sa kočnicama. Naime, auto nije izgubio ulje, posuda je puna, ali sse desi da kad pritisnem kočnicu, pedala propadne i kočnice ne rade. Majstori mrdaju glavom i čude se. Jel ima neko ideju, šta može da bude? Komp ne prijavljuje nikakvu grešku.
    Do not underestimate the power of the Dark Side
  • zeljkoci
    CBC Veteran
    • 12.05.2008
    • 143
    • La
    • Fiat Punto. 1.2

    #2
    Samo zameni kocionu tecnost i 99% bi sve trebalo biti u redu.

    Comment

    • FM III
      CBC Član
      • 28.04.2010
      • 79
      • Beograd
      • Ford Focus mk3,5

      #3
      Jesi li bio kod majstora i jeli vršeno odzračivanje kočionog sistema?
      Pokušaj da kočiš sa drukanjem kočnice.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Vazduh nikad ne ulazi u sistem ako nema rupe, ako ima rupu, džaba odzračuje. Dešava s da crknu gumice u glavnom kočionom cilindru pa propada pedala, ulje tada nigde ne curi i sve je na broju...
        Ako brzo pumpaš i dobije pedalu a onda je samo malo popustiča ona krene da propada , crkao je kočioni cilinder.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Darth Nihilus
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 417
          • Srbija, Paracin

          #5
          Poslaću savete majstoru, a kad rešim problem, javljam.
          Do not underestimate the power of the Dark Side

          Comment

          • rekordan
            CBC Član
            • 31.05.2009
            • 99
            • Nis

            #6
            Najverovatnije je glavni kocioni. Desava se da se klip u njemu, zbog zadebljanja gumica, ne vrati u pocetni polozaj, iako se pedala vrati, a onda ti u sledecem kocenju pedala propadne.
            Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

            Comment

            • Darth Nihilus
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 417
              • Srbija, Paracin

              #7
              Naručio sam nov cilindar, pa ću da javim utiske.
              Do not underestimate the power of the Dark Side

              Comment

              • Darth Nihilus
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 417
                • Srbija, Paracin

                #8
                Francusko sranje! Ovde je nemoguće naći deo po broju šasije ili broju motora. Svi prodavci kažu da je to nemoguće. U ponedeljak mi stiže treći cilindar, koji bi trebao da odgovara, ako i on ne odgovara, zapaliću ovo đubre od auta!
                Do not underestimate the power of the Dark Side

                Comment

                • Darth Nihilus
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 417
                  • Srbija, Paracin

                  #9
                  Zamenjen je glavni kočioni cilindar. Stari, org, je puštao ulje u servo, iz koga je izvađeno više od 1L ulja! Sad je kočnica mnogo mekša.
                  Do not underestimate the power of the Dark Side

                  Comment

                  Working...
                  X