CITROEN ZX 1.4i by BARTONE - geometrija zadnjih tockova ???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    CITROEN ZX 1.4i by BARTONE - geometrija zadnjih tockova ???

    Naime imam karavana 1.4i
    kada sam ga uzeo pre jedno sest meseci zadnji tockovi su skoro bili I I
    sada posle jedno 6000km vec stoje / \
    nisam nikada pretovarivao auto-u smislu tereta-retko kad dve osobe pozadi
    jedan lik rece da su to kakvi lezajevi u torzionoj osovini
    interesuje me jel komplikovana njihova zamena i mora li se kompletna torzija skidati sa auta ako su to u pitanju ti lezajevi
    u voznji je o.k. nema lupanja pozadi,auto ne zanosi
    pozdrav svima
  • CSI
    CBC Član
    • 09.08.2005
    • 40
    • SCG

    #2
    zx

    Pozdrav,
    kad su meni tockovi postali / \ morao sam da radim trap zadnji i to te cudo kosta 500 eur ako imas srece ( ima nekih (pa)tuljaka, nosaca... a to ti je boljka svima posle 150 000 km, a i na novima je isto cak i na teretnim..
    mada na zx uvek nekako stoje / \ a na stelovanju trapa ovi nista ne vide, znaci skines tocak i kao vidis da kaci sasiju, polako ali sigurno skupljanje para ne gine... mada ja imam sire gume na zx pa sam jedno vreme stavio rezervnu 165 pa sam vozio jos 5 000 ali kad sam dosao do para sredio sam (inace obicno se sam vozim 99% km)
    nego ocemo malo o tuningu zx?
    ja se vac par mesci zamaram ovom idejom , koliko sam video po nemackim i ruskim forumima, stavljaju kompresore, sa hladnjakom na usis vazduha na furiju (2.0 16v) dobije se 192-3 ks, vulkan sa 130 na 180 ks, i kupio sampoliesterski kit pa oko praznika planiram da dogradim deo spojlera i na pragovima malo, pozadi jednu cevku vise, a i stopaljke mi drugar napravio od led dioda.. nikako d astavimo... samo kkao bih nasao projektore za zx , nisam nasao gooooooglanjem, mozda da se napravi od nekog drugog? i naravno ako zna neko da se prodaje neki zx benzinac, i jos vulkan oko 92 god Buraz oce da kupi pa da imam 2 moze i ulubljena vrata krila hauba ..
    CSI

    Comment

    • CSI
      CBC Član
      • 09.08.2005
      • 40
      • SCG

      #3
      zx tuning

      malo je veca slika al sta sad ispalti se..


      CSI

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #4
        Uhhhh. Smrzo sam se.
        Što više za što manje

        Comment

        • Maki_M
          CBC Član
          • 09.10.2006
          • 39
          • Nis

          #5
          Opako izgleda ovaj crni...

          Nego, jel zna neko da mi kaze sta je sa sajlama za prozore na ZX-u.Drugar ima karavana na kome su cak 3 od cetiri popucale (uvile se valjda lose pa popustile sta li?).Napred inace ima elektropodizace. Koje je resenje? A Glass Servis nije hteo da se bakce sa tim .
          www.citroenforumsrbije.com

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #6
            Pa ode kod Boban sajle ili kod Zike na Karaburmu i zasvrsi stvar jeftino i brzo. Zamene mu sajle...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Maki_M
              CBC Član
              • 09.10.2006
              • 39
              • Nis

              #7
              A "sam svoj majstor" ne moze?
              Ipak je covek 230km od BG-a.
              Ako nadje nekog u Nisu ko radi sajle (a ima ih) to ne znaci da ce odmah da pristanu i da montiraju,jel tako?
              www.citroenforumsrbije.com

              Comment

              • BARTONE
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2006
                • 398
                • Bor

                #8
                CSI da se najezis od cifre
                pa ja radio glavu u VM ovlascenom pezoovom u Pojatama
                zamenio dihtung i semeringe ventila-stari speceni bili ko kamen i troskario je oko 600-700 g na hiljadu km.sad je o.k.
                Boza inace lik u servisu rece da ce morati ipak komlletan z.trap,znaci lezajevi-semerinzi-tulci i eventualno biksniranje te zadnje osovine za 300e
                moze i jeftinije ali uzalud novi lezajevi ako se tulci ne promene.
                Zvao sam i Svilenog u Drenovcu i tamo mi rekose u najgoroj varijanti 275e.
                Da nije malo mnogo tih 500e?
                Inace sad mi je riknuo ECT senzor temperature
                zna li ko gde ga mogu naci novog ili eventualno polovni na kakvom otpadu
                pozdrav

                Comment

                • CSI
                  CBC Član
                  • 09.08.2005
                  • 40
                  • SCG

                  #9
                  zx zadnji trap

                  Pazi ja obisao servise u bgd (Kulic, Zecevic, Savin i neki aca pezo i nekog u darvinovoj) pitao sta treba da se radi na trapu oliko para i sta sve ima... frljali su se sa istim cenama. (neki nosaci su sepali cenu jedan je jeftiniji drugi skuplji kod brke me izasli 150 eur samo oni (2 gumene kocke desni je skuplji od levog ili obrnuto)), mozda sam spojio u tu pricu i rucnu kocnicu.... tako ti kazu svi 100 eur, 200, oni (ne)posteni a meni je otisla i ona cev u kojoj stoje tuljci... i dao sam da mi uradi onaj ko mi je nabrojao najvise stavri da je crklo (ja sam rekao sve sta treba na trapu izdiktiraj, koji delovi trebaju tvoje ruke toliko orjentaciono delovi) i pobedi onaj sto j enajvise nabrojao... e sad odes da menjas dihtung glave pitas koliko to para oni kazu ma to je jeftino.. oces da ti kazem koliko me izaslo?
                  Pored svega nemam sta da kukam za autic, znaci krilo 25 eur, vrata 25 eur, far 50 nov i to onaj za vulkana(dupli) (nije valeo al kad se pogleda na kolima svi mislie da je to valeo a za valeo da nije valeo), znaci samo sto je zajebancija na tim kolima zadnji trap i zupcasti (kod mene 2000ccm) na 1.4 verovatno nije.
                  jeftiniji za odrzavanje i pri havariji od audi jajeta 110% to bar znam iz iskustva vec 8 god(nekad je bilo obrnuto ali u zadnje vreme..) e sa d trap na audiju nije 30 eur ;(
                  i ja se nisam cenako za cene delova... nisam znao da mogu ali sad ih jeb** kupio sam diskove nove samoventilirajuce za 25 eur a trazili 90 znaci za delove cenkaj se svi spuste i Brka, i oni u Bulevaru, i u Zage malivuk... svi..
                  275 mozda ruke ili delovi sve zajedno i vise od 500 ;(

                  ect senzor temperature? to ono sto majstori zovu sonda vazduha stoji na krivini creva pre usisne grane?
                  CSI

                  Comment

                  • BARTONE
                    CBC Senator XXL
                    • 25.09.2006
                    • 398
                    • Bor

                    #10
                    Re: zx zadnji trap

                    Originally posted by CSI
                    ect senzor temperature? to ono sto majstori zovu sonda vazduha stoji na krivini creva pre usisne grane?
                    ne,ECT sensor se nalazi u samom kucistu termostata i to bocno
                    na nekim modelima koji imaju klimu termo prekidac za ukljucivanje ventilatora se isto nalazi na kucistu termostata samo stoji vertikalno i po velicini je skoro isti kao i ECT,pa moze doci do zabune.

                    Ovaj senzor(ECT)prati temperaturu rashladne technosti, a funkcionishe tako shto mu se proporcionalno menja elektro-provodljivost sa promenom temperature rashladne technosti. Kad ECU dobije informaciju da je temperatura rashladne technosti dovoljno visoka, zakljuchuje da je motor dostigao radnu temperaturu i tada ECU sa "open loop" prelazi na zatvoreni povratni hod (closed loop) upravljanja motorom. Sa prelaskom na "closed loop" ECU analizira i ostale ulazne podatke sa senzora kako bi kontrolisao kvalitet (emisiju) izduvnih gasova. Ovaj senzor je jako pouzdan u eksploataciji, ali ako pretrpi oshtecenje i izgubi funkciju sprechava ECU da predje na "closed loop", shto ce dovesti do "prebogate" smeshe, jako izrazhenog povecanja potroshnje i povecane emisije karbon monoksida (CO). Senzor koji nije vishe u funkciji se lako mozhe dijagnostikovati merenjem elektro-provodljivosti istog dok motor dostizhe radnu temperaturu, jer se njegova elektro-provodljivost nece menjati sa promenom temperature rashladne technosti (motora).

                    meni se njegov kvar manifestovao tako sto bi recimo pri startu hladnog motora drzao obrtaje na 1200 i kada bi motor dostigao oko 70 stepeni tek bi tad pustio obrtaje na 850.
                    znao je recimo i da u toku voznje hladnog motora dize obrtaje do 2000 pa spusti na 1200 i tako naizmenicno dize spusta sve dok se motor ne ugreje
                    kada sam ga skinuo,stavio u hladnu vodu koju sam polako grejao i pratio negovu otpornost.bio je totalno poblesavio
                    prikazivao mi je vrednosti npr.na temperature vode od 50 kao da je voda ugrejana tek na 10 stepeni. uglavnom konstantno je menjao vrednosti u smislu toplo-hladno i otuda i ti skokovi broja obrtaja motora.
                    kada sam stavio nov ECT sasvim druga prica
                    motor hladan drzi 1200 i polagano spusta 1100?1000 sve do 850 kada je motor skroz ugrejan.

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #11
                      pozdrav svima
                      posto sam resio da odradim taj zadnji trap pozovem ljude u vitro grup i iscitase mi cene delova

                      lezajevi torzije 729d/kom x2 1458din
                      lezajajevi 701d/kom x4 2804din
                      semering 283d/kom x2 566din
                      semering 117d/kom x2 234 din
                      semering 51d/kom x2 102 din
                      semering 474d/kom x2 948 din

                      suma 6112 din ili oko 75 evrica
                      sto se tulaca tice kazu da ih nema vise u prodaji i da to uglavnom radi mala privreda

                      sad u Autoklinika Svileni u Drenovcu rekli su mi ovako
                      delovi trapa su oko 5000 i rad 80 evra
                      ako bi se menjali i ti tulci rad bi bio 120 evra
                      zakazali mi za 1 maj
                      sad razmisljam posto ce auto biti u servisu da promenim i ceo set kvacila jer mi je sumnjiva korpa
                      valeo set kosta 12000
                      ja nasao neki set za koji prvi put cujem,navodno neki faks kosta 5800
                      pitam znalce na forumu koji kvalitetniji set staviti za neku pristojnu cenu
                      pozdrav

                      Comment

                      • BARTONE
                        CBC Senator XXL
                        • 25.09.2006
                        • 398
                        • Bor

                        #12
                        sto se tice zadnjeg trapa stvari stoje ovako

                        desna strana bila je u ocajnom stanju
                        centralna osovina bila ostecena,propao lezaj-gotovo ga nije bilo. naravno i tulac sa te strane je nikakav
                        leva strana bila zadovoljavajuca ali i tu sam zamenio tulac

                        dakle ovako sto se cena tice

                        set lezajeva i semeringa 5000 din
                        tulci 2 x 3500 7000 din
                        biksniranje centralne osovine 20 evra
                        rad 120 evra

                        suma
                        12000 din + 140 evra
                        sve ukupno 290 evra za zadnji trap
                        momci kazu da je zamena lezajeva predvidjena na svakih 80000 km i u tom slucaju nema potrebe za zamenom tulaca i biksniranjem centralne osovine jer lezajevi jos odradjuju svoje
                        a ta investicija izadje na nekih 140 evra

                        kad je sve vec bilo rastureno savetovali su mi da zamenim i zadnje kocione cilindre(2 x 15 evra) za koje mi nisu naplatili rad

                        sve u svemu korektan servis a takodje i momci koji rade tamo
                        pozdrav

                        Comment

                        Working...
                        X