CITROEN ZX 1.4 1995 - tesko okretanje upravljaca bez serva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mance
    CBC Veteran
    • 24.07.2006
    • 185
    • Beograd

    CITROEN ZX 1.4 1995 - tesko okretanje upravljaca bez serva

    Samo da se javim od skoro sam vlasnik ZX-a 1.4 95 godiste. Kada sam ga uzeo trosio je ulje ko lud oko 1/2 litre na 1000km. Promenjene su mu gumice na ventilima i sad ne trosi nista. Presao sam sa njim 2-3 000km i zadovoljan sam za sad. Samo mi smeta sto je volan mnogo tezak (nema servo), pored njega imam i golfa dizela iz 86 godine na kome je volan duplo laksi. Imam i peugeot 306 i mogu reci da je ZX dosta kvalitetniji sto se tice unutrasnjosti, plastika table i sedista su nekako postojaniji jaci.
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Ovo za sedista i plastiku mogu i ja da potvrdim posto imam jednog 1.6 97 god i posle skoro 200 kkm unutra je sve citavo bez ikakvih krckanja,sedita su kao nova...
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • BARTONE
      CBC Senator XXL
      • 25.09.2006
      • 398
      • Bor

      #3
      @mance
      probaj brate sa uzim gumama
      obicno na zx idu 14-ce i to 175/65
      probaj da stavis 165/70 14,razlika je u precniku samo 0.69% ili 4mm
      odnosno ove od 165/70 bice vislje za 4mm
      razlika je zanemariva a volan ce ti biti laksi
      pozdrav

      Comment

      • mance
        CBC Veteran
        • 24.07.2006
        • 185
        • Beograd

        #4
        Mislis da bi to pomoglo? Na golfu su mi ranije bile 195/50 15 pa nije bio toliko tezak volan.

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #5
          misljenja sam da bi
          sem toga proveri glavu upravljaca
          mozes podici prednji kraj pa vrti skroz levo pa desno,trebalo bi da ide extra lagano,malim prstom mozes vrteti volan.Najbolje je da imas jos jednoga koji bi iz kanala osluskivao sta se dole desava.
          posto je to obicna letva bez hidraulike nije neka filozofija sve skinuti sa auta pa onda smaknes gume sa strane i pogledas ima li unutra masti za podmazivanje,taman vidis i u kakvom je stanju letva i sve ostalo

          Comment

          • boki01
            CBC Veteran
            • 27.10.2005
            • 100
            • Jugoslavia

            #6
            Originally posted by BARTONE
            @mance
            probaj brate sa uzim gumama
            obicno na zx idu 14-ce i to 175/65
            probaj da stavis 165/70 14,razlika je u precniku samo 0.69% ili 4mm
            odnosno ove od 165/70 bice vislje za 4mm
            razlika je zanemariva a volan ce ti biti laksi
            pozdrav
            Sasvim tacno, 165/70x14 je puno bolji izbor za ZX bez servo volana i sasvim je sigurno da ce volan sa njima biti laksi. Uobicajeno je da je volan na ZX-u 1,4 bez servo uredjaja prilicno tezak, jer ne zaboravite, radi se o autu teskom jednu tonu i bitno vecem od Suze, Golfa dvojke i trojke.

            Ono, gledajuci ukupnu duzinu, ZX je tek nekoliko santimetara duzi od pomenutih, ali stalno ponavljam da auto nije veliki onoliko koliko je dugacak, vec onoliko koliko mu je veliko medjuosovinsko odstojanje, a ZX ima 10 cm vece medjuosovinsko odstojanje od pomenute konkurencije, a to je u svetu automobila jako puno. To je i jedan od razloga njegove velike udobnosti i dobrog lezanja u krivinama, uz vec pomenutu kinematsku zadnju osovinu i zakretanje zadnjih tockova.
            Ljubitelj Francuza i dizela

            Comment

            Working...
            X