PEUGEOT 309 diesel - Cilindar servo volana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gesdim
    CBC Član
    • 05.03.2007
    • 35
    • Skopje, Makedonija

    PEUGEOT 309 diesel - Cilindar servo volana

    Razbila mi se aluminiumska usica cilindra servo volana 309-ke; posto su u nasem okruzenju 309 dizel vrlo retke, nisam uspeo da nadjem polovni cilindar vec samo od 405-ce koji je nesto duzi; kod njega je usica celicna i verovatno na navoj; problem je sto je klip duzi, pa bi se trebao skratiti ili prebaciti onaj od cilindra za 309-ku alp je precnik cilondra isti; dali je neko radio nesto slicno ??


    Poruku izmenio: gordi014
  • forster
    CBC Senator
    • 24.04.2007
    • 244
    • Beograd

    #2
    Mozda dobijes 10 ks prilikom skretanja .....

    Pitao sam mog majstora jel moze a on me gleda ko te... hm, domaca zivotinja...

    Izgleda da nije nikom palo napamet da to radi.... ali jesi li probao da stavis od benzinca?

    Odnosno kakve veze ima za servo volana da li je motor benzin ili diesel?
    1. Ako vam izbezumljena supruga resi da izadje iz kola u voznji (uz pretnju razvodom), znajte da niste jedini, meni se to redovno desava.
    2. Danas je Petak. To je dan kada se Beogradjani vracaju kuci.
    3. Ima jedan grad, a pored je Beograd.

    Peugeot 206 2.0 HDi

    Comment

    • Nik
      CBC Član
      • 14.03.2008
      • 47
      • Raska

      #3
      moj cale je vozio 309 dizel,ali nije imao servo... ja bre nisam ni znao da imaju 309-tke sa servo volanom.... ... Koje je godiste taj tvoj auto?

      Comment

      • gesdim
        CBC Član
        • 05.03.2007
        • 35
        • Skopje, Makedonija

        #4
        e pa ovako..309 nije moja nego od komsija koji nema internet...mislim da je 59 ili 90 godiste, ako je vazno postiracu tacnu oznaku...inace svojevremeno sam mu kupovao iz Soluna i poseban krstac (bez sipke volana..);
        uspeo je da resi problem cilindra, naime onaj polovni cilindar od 405-ce je otvorio bas kod usice,(bilo je zalepljeno lepkom za metal) demontirao klip i skratio sa suprotne strane pa zavario sa CO2; spoljnu cev cilindra koja je bila lepljena s udicom je zavario s CO2...e sada je ostao jos jedan problem, pukla je jedna cev, a i druga je kriticna, pa je narucio kod onih koji rade creva za kocnice i drugo da mu urade 2 creva s njegovim originalnim nastavcima M12...
        .. a servo treba za diesel jer je motor dosta tezak

        Comment

        Working...
        X