Bokija kakvi su utisci sa novim amortima,jel i dalje osecas nestabilnost preko 140km/h?
Zamena zadnjih amortizera za Bravo
Collapse
X
-
Nisam imao prilike da ga razvucem preko 120,znas kakav je put od Tresnje do grada.Zato je idealan za test u krivinama i neravninamaDjunta prolazi krivine ko pegla.Ni sitni valovi kojima obiluje put ne mogu da izbace auto van putanje.Kad natrcis na rupu,shvatis tek sad koliko karoserija krace vibrira i lupa nego pre.I sve to se jako primeti iako su stari amortizeri bili na 50% desni i 67% levi sto i nije katastrofalno.Inace sad se oseca da fabricka dimenzija 175/65 nema dovoljnu nosivost za tu tezinu auta kad ga malo jace opteretis u krivinama.Pneumatici ne proklizavaju ali se oseca da su nategnuti do kraja.Ipak bi dobro dosla neka dimenzija koja moze da istrpi vece sile.
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
Comment