Alfa 145 - kablovi i amortizeri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milanjandric
    CBC Početnik
    • 25.05.2008
    • 7
    • Novi Sad Srbija

    Alfa 145 - kablovi i amortizeri

    Danas (odnosno juce) sam menjao svecice (NGK Laser P) i pomenio zadnje amoritizere. Nije mi reshilo problem slabih zadnjih kocnica pa je ipak izgleda 5 cilindar ili su pakne loshe (mislim da su Delphi).

    Kada smo skinuli kablove jedan je pukao kao na slici:



    Kada pricete o kablovima mislite na ova cetiri? Koliko sam na forumu nashao ima NGK i CHAMPION. Koje od ta dva da uzmem???? To kosta oko 80E?

    Drugo pitanje? Da li opruge na amortizerima mogu da odu. Kakvi su simptomi?
    Moja alfa kada prelazi preko nekog izbocenja na putu (lezeci pajac) lepo amortizuje, skoro se nista necuje, a u neku rupicu udari nekako jace? Ili je to normalno? Ovako na stiskanje mi se cini da su amortizeri dobri. Tesko ih je stisnuti a kada pustim neljuljaju.

    Da i da se pohvalim da sam se prijavio za clanstvo kod sashe za nas klub
  • veXon
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2006
    • 571
    • Beograd, Vozdovac

    #2
    dobrodosao na forum, cestitam i za clanstvo
    sto se tice kablova imas vise varijanti, prva je da kablove pravis firma se zove lika sistem, i o tome imas dosta na nasem delu foruma, koristi opciju search postoji i druga jeftinija a to je da na otpadu potrazis samo ovaj gornji ulozak koji ti je puko ili taj jedan kablic... treca je kupovina novih kablova NGK pre nego CHAMPION...

    sto se tice opruga... hmm jako je mala verovatnoca da su opruge popustile, ajde ako mozes malo bolje opisi to lupkanje? nisam te razumeo jel se to cuje napred ili nazad? to lupkanje mogu da budu solje......
    pozz

    Comment

    • milanjandric
      CBC Početnik
      • 25.05.2008
      • 7
      • Novi Sad Srbija

      #3
      Gore je nego sto sam mislio

      Uh izgleda da sam se zeznuo nije pukao kabel na maloj svecici nego na velikoj gde je i kalem.





      Da li se moze samo zameniti taj plasticni deo. Imali to da se kupi. Ili moram menjati ceo kalem. Na netu sam pronasao kalem i nema taj plasticni deo.




      Sto se amortizera tice. Kako da ti objasnim... Nekako imam osecaj kada upadnem u rupu da ne izbaci docak dovoljno brzo, nego ceo auto nekako potone i strese se. Kao da je rasklimano, a nije. Sve je uredu sto se tice trapa. Ramena, sila blokovi, torziona sipka. Mozda su isto amoritizeri. U pitanju su prednji.

      Sta su hidro podizaci?

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #4
        Taj "problem" pri prelasku preko rupa imam i ja na prednjem desnom tocku, isao sam na pregled trapa i sve je ok...

        Comment

        • dekideki
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1914
          • Beograd

          #5
          Imas u "Lika sistem" (Zrenjaninski put, 4 km od Pancevackog mosta) taj ceo "kabl" na komad (cupa se iz bobine (plasticno na drugoj slici)). nabija se u bobinu i ide direkt na svecicu. u srcu je bakelitna cev a ono nje ta guma. ne bi trebalo da je neka cifra. meni je ceo komplet izasao 3250din - 4 ta gumena + 4 ta stapa gola sa 4 kablica do bobina. jos je kod mene "lost spark" sistem (kao na prvoj ilustraciji, ona 4 stapa sa kablovima u dve duzine), stari sistem gde otpada 4 puta vise kablova...

          jeste ti daleko ali... ne znam za druge koji to prave ili prodaju na komad.
          .

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #6
            Originally posted by srdjan_p
            Taj "problem" pri prelasku preko rupa imam i ja na prednjem desnom tocku, isao sam na pregled trapa i sve je ok...
            Isti problem i sa mojim kadetom. Sva 4 amorta nova, trap dva puta gledan i sve OK. Primecuje se razlika pri prelasku tocka za koji mislim da je OK preko neravnina i onog za koji mislim da nije u redu. Ovaj drugi se nekako vise zatrese. Izvinjavam se sto ovako upadam u Alfa druzinu.
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • Saby
              CBC Senator XXL
              • 25.11.2004
              • 408
              • Horgos

              #7
              ma ja vozim vec 2 meseca sa tako puknutim kablicem jednim, al meni puko gde kacis na bobinu, al nista, sve normalno
              Fun starts @ 3000 RPM
              Alfa Romeo 146 1.8 Ts

              Comment

              • milanjandric
                CBC Početnik
                • 25.05.2008
                • 7
                • Novi Sad Srbija

                #8
                to nije slika mog auta, to je neka sa neta cisto da vam pokazem sta je u pitanju posto mi terminologija nije bas poznata. Kod mene je sistem kao na provoj slici (sa 1-4 2-3 3-2 4-1).

                Hava na informaciji za lika sistem. Zvacu ih pa videti.

                Comment

                Working...
                X