JTD Dual Mass Flywheel - Plivajuci zamashnjak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    JTD Dual Mass Flywheel - Plivajuci zamashnjak

    Pozdrav FiJat expterima uz jedno brzo pitanje

    Dakle da li postoji neki Fiat motor npr 1.9TD ili sl. koji ima normalan solidan zamajac koji moze da se zavrne za JTD radilicu , pa jos da usput ima isti ili slican venac za alnasere ?

    Naime, imam zelju da dobrano naduvam jedan JTD motor, ali se bojim za kvacilo koje crkava i kad je motor standardan.

    Znaci zeleo bi da stavim redovan zamajac i da nadjem neku jaku korpu , plus sinter lamela sa srcem sa oprugama ?

    Sta kazete na ideju ?
    Citao sam da ima par firmi napolju koje rade dual mass to single mass flywheel konverziju ali su cene naucna fantastika za nase pojmove ...

    Dakle neko iskusan ko je drzao ili moze da drzi i jeda i drugi u ruci te izmeri pomicnim kljunastim merilom (sa nonijusovom skalom) i neko iskusan ko ce reci to valja ili ne valja da se radi zbog toga i toga ?

    Hvala unapred

    RAle
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Racunaj da ces menjace da menjac kao salatu.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      To je vec drugi par opanaka, tj nije bitno. Bitno da ne crkne zamajac koji je 3x skuplji od menjaca Znaci opruge na lameli mu nece pomoci ?

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Ne bas.

        Pomoglo bi mu da mu nabavis kakav harmonic damper, odnosno remenicu sa ublazivacem vibracija. Standardna verovatno ima gumeni prsten kao damper, kakav hidraulicni bi ti dobro dosao.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #5
          ...preneo sam u celosti tvoje pitanje jednom liku koji se dobro razume u te stvari, itd...itd...i njegov odgovor je :

          '' iz mojih saznanja, nema takvog osim ovih što si sam naveo...
          Sto se tiče tuninga, org. ISPRAVAN zamajac može podnjet dosta momenta i nije potrebo ici sa sinterovim lamelama, jer org. ispravan set kvačila isto podnosi gro momenta...

          Možeš eventualno staviti dorađeno kvačilo sa malo jačim potiskom korpe i većom ferodom lamele i to ti je dosta...
          Zbog određenih komponenti na motoru, malo si i ograničen sa količinom snage koju možeš dignut...
          Ja na svoj alfi 1.9 imam 408 Nm momenta i 194 ks...samo pojačani set kvačila,org. zamajac, špera, i sve radi ok... ''


          Jedino ne znam da li si ti planirao jos vise da ides od tih skoro 200KS, i preko 400 Nm...

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            Da nije "lik" Srdjan Krvolok ?

            Elem, jel to znaci da pasuje od 1.9TD ? i to 1910cc ili 1929cc ?

            glavni problem u celoj prici je sto ispravan zamajaca tj nov zamajac sa setom kvacila kosta cca 400e sto je, hmmm, nepotrebno s obzirom da i ovaj moj radi i ne lupa ne vibrira, ali dokle ce

            A zamajac od 1.9td se lako nalazi, i lamela ce da kosta 100-200e sa sve korpom...

            Sto se samog motora tice, to je prvi jtd od 105ks euro2 sa redovnim turbom gt1544 sa wg-om bez VG-a koji moze da izbaci nesto manje od 150ks

            ja bi presao na gt1749V sa VG, od nekog VW-a od 150ks koja je daleko jaca, a cilj bi bio nekih 160ks na tockovima.

            Sad jos treba naci koja je usisna grana najbolja, kao i izduvna... Veci IC vec imam.

            aj da zakuvamo ovo malo....

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              #7
              ta budza se zove dual mass zamajac i ja zelim da ga zamenim sa redovnim jednoplocnim jednomasnim zamajcem...
              po mogucstvu da pashe od td modela

              nemojte sad odma da kradete ideje

              za menjac me bas briga, ima ih ko pleve, nikom ne crkava, vise me brine kako cu da uguram speru u isti

              a za turbo, valjda ce moci da istera 150-160ks ipak je sa trulog wagena ....

              p.s. za mapu ti nisam ja kriv gde su cipovi ?

              Comment

              • sisa ki
                CBC Član
                • 12.04.2006
                • 90
                • Kikinda

                #8
                ako pase menjac od coupea na blok,mozda ja resim da prodam menjac sa odlicnim sperom...nesto se razmisljam za onaj sa sest brzina sto sam ti pricao...

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #9
                  cenim da ne pashe

                  jtd

                  16v


                  20v


                  vise me zanima kako izgleda nut od visko spojnice , pa bi kratio poluosovinu....

                  prestacu da pisem, ako mi neku mazne ideju

                  Comment


                  • #10
                    Rale samleces ga!!!! Npr. kod mene na puntu je 270nm(na tocku) @2500rpm(odatle je mereno, oko 2000 rpm ima mnogo vise) sa fabrickom turbinom i stock motorom(sem chipa i malo veceg boosta @1.1bar) dok bi ti trebalo da ocekujes vise Nm sto bi samlelo taj menjac(ne stavljaju za dzabe na benzince menjace sa dizela).
                    Ima jos jedna stvar, svi, ama bas svi na ovom svetu su tvrdili da puntov menjac ne moze da izdrzi vise od 250 Nm sve dok nisam izmerio malo vise ali na tocku, sto znaci da taj menjac (koji usput ide i u alfu 147 1.4 i JTD do 140ks) moze da izdrzi i 350 Nm, i ne znam sto bi menjao ceo menjac.

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      pa po prici sa fiat foruma, i sa drugih mesta po netu, tvrde da se raspada na 400-450Nm, ja ga ne bi celog menjao iz prostog razloga sto najjaci od benzinca tj fiat coupe 20vt krepava na 350Nm....

                      mene muci sto nemam sper, u zadnje vreme mi se cesto desava da u preticanju po uskom putu jednim tockom uhvatim prasinu zemlju blato sljunak i ostanem u mestu a motor se vrti, dok se onaj pored mene u sebi smeje i pita sta se desava ....

                      nedostaje mi spera , i to jako....

                      nego jel pashe taj zamajac od 1.9td brava 1910cc ili DA ?

                      Comment

                      Working...
                      X