Cao narode!
Nesto ste mi se malo olenjili
Salim se naravno!
E ovako,danas sam konacno zamenio termostat i mogu vam reci da sam se ziv namucio i da sam par puta iso po gradu za ovaj ili onaj kluc.Na paliju je tako na nezgodnom i skucenom mestu da je to haos! Postavim novi termostat,zamenio rashladnu tecnost,nisam nasao ovde paraflu pa sam sipao neki isto crveni G12,zaboravih ko je proizvodjac ali je flasa od 1.5 litara 5 eura. Ozracio sam sistem pustio auto da radi,ventilator pali gasi sve OK,osim sto mi na satu pokazuje radnu temperaturu za nekih 3-4 mm ispod polovine. Jedva primetno krene na gore za neki 1 mm i ventilator se upali i onda se vtati na isto.Mislim da je to OK i da ona ampula ili sat u kabini ne pokazuje tacno!
Mislio sam kad ovo radim da skinem i ocistim EGR ventil ali je to tek jeba,mora da se skine ventilator i ceo usis da bi se skinu on
,pa sam to ostavio za neki drugi put,tj. da oteram kod majstora pa ako vec ne upali ciscenje da ga blokira.
A sad ono glavno,desni prednji tocak mi ne koci,ni malo! Skinem tocak i krenem redom,na pritiskanje papuce u kabini klesta ne reaguju.Odvrnem ono srafce na cilindru desnog tocka,isto! Ispratim cev do glavnog cilinddra da se mozda negde nije ukljestila il sta vec,sve OK! Otkacim to crevo sa razvodnika na glavnom kocionom cilindru i na pritisak papucice nema ni ulje ni vazduh da curne a papucica tvrda. Znaci da je problem u razvodniku,a problem je u tome sto je kod njega glavni kocioni cilindar,razvodnik i uredjaj za ABS u jednom delu! Ovde su mi rekli da se to ne moze popraviti jer je komplikovano posto je 3 in 1 i da je najbolje resenje da kupim polovan posto je nov skup u PM. ABS mi radi,mislim da sam to ispustio da kazem!
Jel neko imao slicnih problema i jel ima neki savet po ovom pitanju i jel znate jel jos na neki auto ide ovo 3 u 1 ili sta vec?
Nesto ste mi se malo olenjili

Salim se naravno!
E ovako,danas sam konacno zamenio termostat i mogu vam reci da sam se ziv namucio i da sam par puta iso po gradu za ovaj ili onaj kluc.Na paliju je tako na nezgodnom i skucenom mestu da je to haos! Postavim novi termostat,zamenio rashladnu tecnost,nisam nasao ovde paraflu pa sam sipao neki isto crveni G12,zaboravih ko je proizvodjac ali je flasa od 1.5 litara 5 eura. Ozracio sam sistem pustio auto da radi,ventilator pali gasi sve OK,osim sto mi na satu pokazuje radnu temperaturu za nekih 3-4 mm ispod polovine. Jedva primetno krene na gore za neki 1 mm i ventilator se upali i onda se vtati na isto.Mislim da je to OK i da ona ampula ili sat u kabini ne pokazuje tacno!
Mislio sam kad ovo radim da skinem i ocistim EGR ventil ali je to tek jeba,mora da se skine ventilator i ceo usis da bi se skinu on

A sad ono glavno,desni prednji tocak mi ne koci,ni malo! Skinem tocak i krenem redom,na pritiskanje papuce u kabini klesta ne reaguju.Odvrnem ono srafce na cilindru desnog tocka,isto! Ispratim cev do glavnog cilinddra da se mozda negde nije ukljestila il sta vec,sve OK! Otkacim to crevo sa razvodnika na glavnom kocionom cilindru i na pritisak papucice nema ni ulje ni vazduh da curne a papucica tvrda. Znaci da je problem u razvodniku,a problem je u tome sto je kod njega glavni kocioni cilindar,razvodnik i uredjaj za ABS u jednom delu! Ovde su mi rekli da se to ne moze popraviti jer je komplikovano posto je 3 in 1 i da je najbolje resenje da kupim polovan posto je nov skup u PM. ABS mi radi,mislim da sam to ispustio da kazem!
Jel neko imao slicnih problema i jel ima neki savet po ovom pitanju i jel znate jel jos na neki auto ide ovo 3 u 1 ili sta vec?
Comment