Nisam ranije menjao amortizere na Tempri (karavan), a majstori me cimaju, i brze cu sam da uradim u svakom slucaju (radio sam na 3-4 razlicite vrste automobila ranije - necu poginuti
)...
Bacio sam pogled na Haynes manual, i tamo tvrde da za zemnu prednjih mora SVE da se rasturi (skinu celjusti, otkaci spona, izvadi kugla iz nosaca glavcine, otpusti homokineticki i potpuno skine i izvuce nosac glavcine). Jesu li oni pili mastilo ili postoji problem sa manjkom mesta? Na svim automobilima na kojima sam menjao amorte do sada je bilo jednostavno - odsrafis amortizer sa nosaca glavcine, otpustis ga gore na 2-3 srafa, i ceo sklop izvuces, dok glavina sa sve celjusti ostane na kugli/ramenu..... Ima li neko iskustvo/video je kako su mu menjali prednje amortizere?
Za zadnje amortizere - samo 2 srafa, i to je to - zar ne?
Neki trik?

Bacio sam pogled na Haynes manual, i tamo tvrde da za zemnu prednjih mora SVE da se rasturi (skinu celjusti, otkaci spona, izvadi kugla iz nosaca glavcine, otpusti homokineticki i potpuno skine i izvuce nosac glavcine). Jesu li oni pili mastilo ili postoji problem sa manjkom mesta? Na svim automobilima na kojima sam menjao amorte do sada je bilo jednostavno - odsrafis amortizer sa nosaca glavcine, otpustis ga gore na 2-3 srafa, i ceo sklop izvuces, dok glavina sa sve celjusti ostane na kugli/ramenu..... Ima li neko iskustvo/video je kako su mu menjali prednje amortizere?
Za zadnje amortizere - samo 2 srafa, i to je to - zar ne?
Neki trik?
Comment