Na nekoliko mjesta sam cuo/procitao/uvjerio se na obje kako 155 WIDE i 156 imaju kratak "hod" volana s jedne strane na drugu,mislim da je 2,1 krug,ali da im je zbog toga veliki krug okretanja (treba im vise prostora za okretanje).Zanima me sta je Alfa postigla time?
KRUG OKRETANJA
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ne verujem da narrow i wide imaju razlicit minimalni krug okretanja, zatur tockova bi trebao da je isti, kao i sto su medjuosovinsko rastojanje i razmak izmedju samih tockova napred i pozadi. u pitanju je samo drugaciji servo.
drugacije pumpe, drugaciji odnos u zupcanicima.
* moja ima 2.1 krug, potpuno levo - potpuno desno. da je veci zatur tocka, kacilo bi. a da je krug ko kod keca (10.5m), jeste.
i 156 i 159 imaju identican volan po broju krugova i po samom osecaju... pogotovo 159 2.2 JTS koji sam vise probao, kao da sam vozio 155
.
Comment
-
-
Comment
-
-
ista situacija...svaki dan svoju alfu posaljem znate vec dje kad pocnem da se okrecem i manevrisem po uskim ulicicama ili ne daj boze polukruzno okrecem jer mi trebaju cetri trake....
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
toksone jeste toliko, imam negde crno na belo... kad okrecem polukruzno izmedju FMP-a i Arome, moram metar da udjem u kapiju pa se vracam u desnu traku ko da se ukljucujem na put... *ko ne zna - u pitanju su cele dve trake iz suprotnog smera, a ja krecem pun levi iz mog smera...
jos nesto. kod Tempa kad radim polukruzno na semaforu da se vratim prema autoputu odem u trecu traku, minimum.
a sto se tebe tice, ti mozes RWD da okrenes i na 5m, ja video. ima i snimak.
.
Comment
-
-
Starije 155 i boxer verzije 145 i 146 imaju manji krug okretanja i ne tako direktan upravljac kao novije 155 i restyle 145 i 146, e sad... Kako ko na to gleda, meni pomalo smeta to okretanje polukruzno, ustvari smetalo mi je dok se nisam navikao, sad znam gde mogu a gde ne mogu, ali samo sketanje i upravljanje je neuporedivo bolje, to se ne da porediti i ne bih to menjao pa sve da mogu u mestu da ga okrenem, nije u tome poenta...
E sad sto me drugi sa strane gledaju kao da ne znam da vozim, ili nisam normalan to je drua stvar, mada nije mi do toga ni stalo... =]In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
@deki
Nekad sam za opkladu morao da se okrecem u dve trake a da ne dotaknem ni jednu liniju, najgore od svega je sto je iza linija bio ivicnjak ostar kao zilet ( okretao sam se dok sam mogao da vidim, kada je dim bio toliki da se tesko videlo bio sam prinudjen da stanem... )
Imao sam i film ali mi je otisao sa kompjuterom, medjutim.... ima drugar negde na hardu..., moracu da izforsiram da ga izkopa....
Comment
-
-
zato je kod mene na alfi rucna kocnica dosta puta koriscena
i maksimalno skratim krug okretanja
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
-
Na precizan upravljač sam se odmah navikao, a na potrebu da imam aerodromsku pistu da izvršim polukružno okretanje ne mogu nikako!Jedina uteha mi je što jako malo vozim po gradu tako da se ne nerviram često!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
ista situacija
i stvarno sto neko rece kad neko gleda izgleda kao da ne umijemo da vozimo
ali ja evo dvije godine i jos uvijek pizdim od toga...kad se polukruzno okrece spoljna strana drugog auta ide kuda alfi unutrasnja strana kad se radi okretanje
FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE
there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
Comment
-
Comment