97.Fiat Punto mk.1,60KS-kočnice,nov problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LDEX
    CBC Član
    • 24.10.2006
    • 73
    • Novi Beograd

    97.Fiat Punto mk.1,60KS-kočnice,nov problem

    U pitanju je punto I '97 god. 60ks 8v. Desava se sledeca stvar, to sam primetio u zadnjih dve nedelje. Kad drzim papucicu kocnice pritisnutu sve u redu, medjutim cim je pustim broj obrtaja poraste izmedju 50-100 pa se vrati na normalu. Na autu imam ABS, to se desava kad je hladan i kad je na radnoj temperaturi.
    Predpostavljam da je u pitanju neki vals vazduh ali za dalje mi treba savet kako da resim problem, gde, sta i kako??? Za sada mi to ne prestvalja problem, veliki, ali se plasim da ne postane pa ko velim da ga resim odmah u startu.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Re: Vidim problem u najavi!

    Sve je u redu tako treba zbog servo uredjaja kocnica, nista ne diraj.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • LDEX
      CBC Član
      • 24.10.2006
      • 73
      • Novi Beograd

      #3
      Re: Vidim problem u najavi!

      Ok ako je tako, to mi je najlakse, nahrani pilice i nista ne diraj. Znam pouzdano da to ranije nije bilo tako, barem ne tako izrazeno. Zato sam pomislio da sleduje problem.

      Comment

      • etibor
        CBC Senator
        • 12.05.2008
        • 293
        • Pancevo

        #4
        Re: Vidim problem u najavi!

        Iamo sam Punto mk1 75KS '98. Isto se ponasao od trenutka kada sam ga kupio pa dok ga nisam prodao (oko 2,5 god je bio kod mene) presao ukupno 170kkm.
        Ja nisam imao ABS, ali je i meni tako radilo, nista se ne sekiraj. To tako treba...
        Pozdrav
        Stilo 1.9JTD 16v 140KS

        Comment

        • bax76
          CBC Senator XXL
          • 07.11.2006
          • 605
          • BG

          #5
          Re: Vidim problem u najavi!

          Kad je noviz fabrike, nije tako.
          Ali vec posle 10.000km, pomalo varira, nista za uzbudjivanje....
          Mozda malo da se ocisti motorcic ler gasa, ali ja to ne bi cackao.

          Comment

          • LDEX
            CBC Član
            • 24.10.2006
            • 73
            • Novi Beograd

            #6
            Re: Vidim problem u najavi!

            Ljudi ok, sve mi jasno. Necu nista cackati da ne bih pokvario jos vise, obicno to tako ide, pa posle bude

            Comment

            • boki1982
              Banovan
              • 16.03.2008
              • 273
              • Beograd
              • Fiat stilo JTD

              #7
              Re: Vidim problem u najavi!

              to ti je kao kad upalis klimu on poveca broj obrtaja tako je i sa servom i sa ABS cim mu das neko opterecenje pogotovo kad je hladan on povece broj obrtaja kad je vruc to se i ne primecuje toliko

              Comment

              • loodilo
                CBC Senator
                • 04.08.2008
                • 236
                • Beograd, Mirijevo

                #8
                Re: Vidim problem u najavi!

                Odlično ste mu objasnili, ja isto pojma nisam imao da je to normalno eto svaki dan se nauči nešto novo... nego kad smo već kod tih stvari da ne otvaram novu temu, priča kaže sledeće: Kad recimo stojim na semaforu u gradu i motor postigne temperaturu pri kojoj se pali ventilator... e sad, tačno u tom trenutku malo setim kao pad obrtaja i trzaj... ali veoma malo... kao da recimo padne napon jer ventilator povuče struju... kako mogu da eliminišem tu pojavu skroz? to mi se dešava i kad su recimo svi potrošači struje isključeni (ventilator kabine, farovi, muzika, grejač zadnjeg stakla) ama baš svi. Hvala!

                Comment

                • LDEX
                  CBC Član
                  • 24.10.2006
                  • 73
                  • Novi Beograd

                  #9
                  Re: Vidim problem u najavi!

                  Meni se taj problem sa ventilatorom isto desavao i dok sam imao stari alternator. Posle ugradnje novog a morao sam da zamenim jer mi je puklo kuciste, desavalo se isto ali bukvalno isto nista manje nista vise. Tako da verovatno i to mora tako da radi. Taj ventilator u momentu povuce dosta struje i zato padne broj obrtaja ne znam kako to moze da se resi.

                  Comment

                  • boki1982
                    Banovan
                    • 16.03.2008
                    • 273
                    • Beograd
                    • Fiat stilo JTD

                    #10
                    Re: Vidim problem u najavi!

                    ^^ i sad ti to bas toliko bode oci

                    Comment

                    • hisd
                      CBC Član
                      • 24.04.2008
                      • 38
                      • RS

                      #11
                      Re: Vidim problem u najavi!

                      ^^ i sad ti to bas toliko bode oci
                      Nije da bode oci ali jednostavno motor pocinje da se gusi pomalo kad mu pustis gas nema one tecnosti u radu dok mu opet ne dodas gasa.Bar je tako sa slabijim kubikazama,za vece ne znam vjerovatno da nemaju tih problema!!

                      Comment

                      • Keketarac
                        CBC Senator XXL
                        • 01.09.2007
                        • 588
                        • Novi Sad
                        • Seat Ibiza 1.2 TSI

                        #12
                        Re: Vidim problem u najavi!

                        Osigurac za ventilator hladnjaka 30A, znaci da trosi do 350 W struje.

                        Iz slike se vidi dijagram snage prosecnog motora od 75 KS, pri 1500 obrtaja ima snagu od 1 kW, na leru i manje, tako da oseti tih 350 W. Cak sam video da se komsiji ugasio auto u leru kad ja davao struju na kablove drugom za paljenje, ali nisam sasvim siguran da to treba tako

                        Comment

                        • mikisxy
                          CBC Senator
                          • 25.09.2008
                          • 238
                          • beograd

                          #13
                          Re: Vidim problem u najavi!

                          obe pojave su nesto normalno samo kao sto covek rece sto veca kubikaza manje se oseti.kod benzinca vazduh za servo pojacanje dobija tj.uzima preko usisne grane i menja odnos smese pa dolazi do male oscilacije u leru dok motor to iskoriguje.sto se struje tice neracunajuci anlaser motor ventilatora na hladnjaku i grejac zadnjeg stakla su najveci potrosaci(izvinjavam se pojedincima sa sity servom) kako odjednom povuku vecu kolicinu struje i opterete altenator potreban je trenutak da se ler vrati u normalu i to je ta oscilacija koja se primeti.prema tome drage kolege kljuc u bravu i vozi nama potrebe za bilo kakvim bacanjem para

                          Comment

                          • loodilo
                            CBC Senator
                            • 04.08.2008
                            • 236
                            • Beograd, Mirijevo

                            #14
                            Re: Vidim problem u najavi!

                            Hvala na savetima drugari!

                            Comment

                            • LDEX
                              CBC Član
                              • 24.10.2006
                              • 73
                              • Novi Beograd

                              #15
                              Re: 1997. Fiat Punto mk.1, 60 KS - kočnice, novi problem???

                              Ljudi imam novi problem. Menjao sam prednje amortizere, solje i mazetne, (amortizeri su Dampo) 16.01.'09., od tada ali ne smem da tvrdim da je tako, od tada pri duzem i blagom kocenju kroz ventilaciju osecam paljevinu. Kad izadjem iz kola da provalim gde smeka oseca se iz prednih koseva. Pipao sam felnu i disk sve je hladno nije vruce da bih zakljucio da mi kocnice blokiraju i da viljuske ne vracaju, na blagoj nizbrdici auto odmah krene i ubrzava. Kad kocim i stanem paljevina pocinje da se oseca sve dok ne krenem u voznji se ne oseca. Diskove i plocice sam menjao pre 12000km, znam tacno jer vodim evidenciju, diskovi su meteli a plocice atf. Do danas mi se to nije osecalo cak ni letos kad je bilo +40. Dali neko zna sta moze da bude, inace auto se normalno ponasa i ide normalno jedino sto se taj smek pojavio.
                              Sta to moze da bude???

                              Comment

                              Working...
                              X