Pre 4 godine kupio auto. Odmah zamenio kvacilo jer je cimao pri polasku.
Pre godinu dana opet poceo da cima pri polasku, ali ne kao kada sam ga kupio, moram malo bolje da opisem, dam gas, pustam kvacilo i obrtaji se drze na nekom nivou, sve je u redu, ali cim pocne 'ozbiljno' da hvata i obrtaji pocnu da padaju, cima kao lud, ceo auto se trese kao da ce da se raspadne. I to samo kada je auto vruc. Dok se ne ugreje, sve je u redu.
Zamenio kvacilo, problem nestao, ali posle 2 meseca problem polako poceo da se vraca, da bi sad negde oko Nove Godine opet postalo nepodnosljivo. Tako da sam ga opet oterao kod majstora sa sve novim zamajcem
i kvacilom u gepeku i rekao mu da pogleda sta je pre nego sto zameni. Skontao sam recimo da je kvacilo bilo dobro, a da ga je los zamajac opet 'ubio', pa rekoh, da zamenim oba ovaj put.
Medjutim, s obzirom da covek ocigledno ima MNOGO posla, bolelo ga je uvo da gleda nego je sve djuture zamenio i jos mi kaze 'valjda je zamajac bio'. Prepoznace svi o kom se majstoru radi, ranije je bio dobar, zavlacio se covek pod auto, a sada se prosirio i kao sto biva, vise ni ne prlja ruke, pa klinci sve odradjuju za njega. Nekima stvarno svaka cast, ali vecini ne bih dao da mi cuvaju kliker. Probam auto, stvarno sve u redu, ja sav srecan, i ajde, kao poverujem da je sve u redu.
Naravno, tu se prica ne zavrsava (inace ne bih ni pisao ovaj post, jel), ponovo je poceo lagano da trese pri polasku, sve se ponavlja kao i pre tacno godinu dana. Malo je reci da sam p...deo i na majstora i na zlu srecu, bacio sam pare za 2 kvacila i 1 zamajac.
Nista mi nije jasno, ajde recimo da nisu kvacilo i zamajac, zasto je problem nestao na mesec-dva, pa se opet pojavio, a ako jesu, sta moze da bude, losa montaza ili nesto slicno?
Mozda je i nosac motora, ali opet, zasto bi onda problem kratkorocno bio resen zamenom kvacila
Ocajan sam i siguran sam da se jos nekom ovako nesto desilo, a ako nije, onda makar neka neko nagadja.
Hvala.
Pre godinu dana opet poceo da cima pri polasku, ali ne kao kada sam ga kupio, moram malo bolje da opisem, dam gas, pustam kvacilo i obrtaji se drze na nekom nivou, sve je u redu, ali cim pocne 'ozbiljno' da hvata i obrtaji pocnu da padaju, cima kao lud, ceo auto se trese kao da ce da se raspadne. I to samo kada je auto vruc. Dok se ne ugreje, sve je u redu.
Zamenio kvacilo, problem nestao, ali posle 2 meseca problem polako poceo da se vraca, da bi sad negde oko Nove Godine opet postalo nepodnosljivo. Tako da sam ga opet oterao kod majstora sa sve novim zamajcem

Medjutim, s obzirom da covek ocigledno ima MNOGO posla, bolelo ga je uvo da gleda nego je sve djuture zamenio i jos mi kaze 'valjda je zamajac bio'. Prepoznace svi o kom se majstoru radi, ranije je bio dobar, zavlacio se covek pod auto, a sada se prosirio i kao sto biva, vise ni ne prlja ruke, pa klinci sve odradjuju za njega. Nekima stvarno svaka cast, ali vecini ne bih dao da mi cuvaju kliker. Probam auto, stvarno sve u redu, ja sav srecan, i ajde, kao poverujem da je sve u redu.
Naravno, tu se prica ne zavrsava (inace ne bih ni pisao ovaj post, jel), ponovo je poceo lagano da trese pri polasku, sve se ponavlja kao i pre tacno godinu dana. Malo je reci da sam p...deo i na majstora i na zlu srecu, bacio sam pare za 2 kvacila i 1 zamajac.
Nista mi nije jasno, ajde recimo da nisu kvacilo i zamajac, zasto je problem nestao na mesec-dva, pa se opet pojavio, a ako jesu, sta moze da bude, losa montaza ili nesto slicno?
Mozda je i nosac motora, ali opet, zasto bi onda problem kratkorocno bio resen zamenom kvacila
Ocajan sam i siguran sam da se jos nekom ovako nesto desilo, a ako nije, onda makar neka neko nagadja.
Hvala.
Comment